Neuh, ik heb een glazen bolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. wel geprobeerd dus? aii...
Er is iig één plaatsje vrijgekomen bij Oop weet ik toevallig.. ga het es vragen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Jian het volgende:
Toen Oop in de bak zat hè, zat ie toen eigenlijk bij de Aryan Brotherhood, of was ie gewoon vriendjes met Bubba?
ik vroeg het me ineens af ...
Hou op, morgen zijn jullie weer dikke mik, brothers in arms, boezemvrienden, Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is iig één plaatsje vrijgekomen bij Oop weet ik toevallig.. ga het es vragen?
Ohhw? moet IK het nou gaan vragen? Oop kan al niets eens een ex-papegaaiplaatje van me velen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou op, morgen zijn jullie weer dikke mik, brothers in arms, boezemvrienden, Bassie en Adriaan
Erm, dan zou de ander acrobatisch moeten zijn, dat sluit opa al uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wie is er nu de clown van die twee?
Logisch toch, als zo'n knauw van één van je beste vrienden komt, doet het extra veel pijn ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? moet IK het nou gaan vragen? Oop kan al niets eens een ex-papegaaiplaatje van me velen..
Ajaxkampioen en hij kennen elkaar toch uit de bajes? Vraag het hem bij gelegenheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Jian het volgende:
Toen Oop in de bak zat hè, zat ie toen eigenlijk bij de Aryan Brotherhood, of was ie gewoon vriendjes met Bubba?
ik vroeg het me ineens af ...
Jahh... beesten wegdoen is altijd vervelend, vooral als hun enige makke is dat ze veel lawaai makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch toch, als zo'n knauw van één van je beste vrienden komt, doet het extra veel pijn ...
Deze is echt leuk!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
Even de laatst aangepaste kaart nog, je kan niet zorgvuldig genoeg zijn;
[ afbeelding ]
oke oke gescrambeldquote:
da's dan een permbanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... beesten wegdoen is altijd vervelend, vooral als hun enige makke is dat ze veel lawaai maken![]()
ik hoop dat Oops kleinkind een stuk rustiger is...
maakt het uit, maar het stond er zo leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke gescrambeldhoe heet dat in vredesnaam
Dat mag Don Opa deLangvinger helemaal zelf wetenquote:
Deze is echt goed hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
Even de laatst aangepaste kaart nog, je kan niet zorgvuldig genoeg zijn;
[ afbeelding ]
Te lang zonder rel gezeten zeker hannie?quote:
welom bij de clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag Don Opa deLangvinger helemaal zelf wetenIk gun hem zijn overgebleven kritiekloze en zwijgzame aanbidders van harte toe..
jacq je bent abuis ,annie68 dat is hannie dus niet !! verkeerde info gehad soms ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Te lang zonder rel gezeten zeker hannie?![]()
![]()
Politie moet er naar kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:09 schreef pullup het volgende:
Die lui die van kiekenkot hier komen hebben duidelijk allerlei extra informatie
zeker wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:09 schreef pullup het volgende:
Die lui die van kiekenkot hier komen hebben duidelijk allerlei extra informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |