Ik had 'm al in de OP gezet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Jian het volgende:
Even de laatst aangepaste kaart nog, je kan niet zorgvuldig genoeg zijn;
[ afbeelding ]
Ja, ik zag 't (de connectie met de begrafenisondernemer was een ietsje corrupt, dus die had ik nog even aangepast)quote:
Goeie tip, onbetrouwbaar figuur inderdaad en staat nog niet op de kaartquote:Die foute kroeghouder, DJ Provox, hoort er ook bij volgens mij. Hij doet de telefonische bedreigingen voor Opa omdat niemand zijn stem kan herkennen.
Dijkie en slachtoffer ..... ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef mootie het volgende:
Moet Dijkie niet in het rijtje slachtoffers? Hij is toch weer uit de gratie?
Toverheks! Hoe kan het dat Toverheks nog niet in het schema staat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Nu het allemaal zo in kaart gebracht wordt, is er ineens veel duidelijk. Zo lijkt het me overduidelijk dat het goed afgeschermde Kiekenkot gebruikt wordt om alle snode plannen uit te werken.
Het is hekserijquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toverheks! Hoe kan het dat Toverheks nog niet in het schema staat?
Ik heb die provox er nog maar even bijgegooid want dat is inderdaad een echte bad-ass!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die foute kroeghouder, DJ Provox, hoort er ook bij volgens mij. Hij doet de telefonische bedreigingen voor Opa omdat niemand zijn stem kan herkennen.
Hij staat ook dicht bij Oop heb ik het idee, hij mag Sjon John zeggen ......quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef pullup het volgende:
Die ajaxkampioen is ook wel een geheimzinnig en imponerend figuur als ik er zo naar kijk .
Hij is ook een man van weinig woorden dus dat is als woordvoerder wel zo efficient.
Ik heb Fredje Teeven de link naar dit topic al gemaild.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Jian het volgende:
Zeker 100 jaar lik bij elkaar op die kaart
Mootie maakt zelf wel ruimtequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor mootie, die had ik erbij verzonnen om ruimte te vullen en nu blijkt dat ik ruimte tekort kom
Je kunt altijd Omie nog weghalen, die doet toch geen fuck.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
Ik vind het alleen zielig voor mootie, die had ik erbij verzonnen om ruimte te vullen en nu blijkt dat ik ruimte tekort kom
Dan moet die ouwe elke keer zelf opstaan om de magnetron te vullen en te legenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt altijd Omie nog weghalen, die doet toch geen fuck.
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan moet die ouwe elke keer zelf opstaan om de magnetron te vullen en te legen
Goed gezien, Kiekenkot een bron van verderf inderdaad, een samenscholingsplaats van geteisem ende tuig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Nu het allemaal zo in kaart gebracht wordt, is er ineens veel duidelijk. Zo lijkt het me overduidelijk dat het goed afgeschermde Kiekenkot gebruikt wordt om alle snode plannen uit te werken.
Ik ben bang dat beequeen dat niet goed vindtquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.
Vanavond de inval, live op streamquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Fredje Teeven de link naar dit topic al gemaild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |