quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan. Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.
Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.
Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan. Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.
Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.
Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan.
Dat is wel lang..quote:Op maandag 5 november 2012 22:23 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja...maar bij zijn contactgegevens staat ook dat het 1 tot 3 maanden kan duren voordat ik eventueel antwoord terugkrijg
Niet iets voor jou, om ook eens een poging te wagen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is wel lang..
Ik ben echt benieuwd
Straks denk je er niet meer aan en krijg je opeens een brief
Haha naar wie dan? Ik heb geen onbereikbare liefdequote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Niet iets voor jou, om ook eens een poging te wagen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha naar wie dan? Ik heb geen onbereikbare liefde
Hij kan ook honderden vrouwen per dag neuken, dus wie weet wil hij het wel...quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Denk je serieus kans te maken? Zo'n man krijgt honderden brieven per dag. Hij leest ze waarschijnlijk niet eens allemaal.
Het is niet zo dat ik mezelf per se voor hem wil ''bewaren''. Want dat er tussen ons iets gebeurt, is niet realistisch. Ik doelde meer op dat het me leuk zou lijkenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef elgringo het volgende:
Je moet je realizeren dat je van deze man wel een droombeeld hebt gecreëerd, welke perfect is. Dit is overigens heel normaal
Echter zal hij in het echt toch wel zijn tekortkomingen hebben, realiseer je dit goed.
Ik ken dit verhaal ook (iets mindere mate, was waar 5 jaar) en uiteindelijke deze persoon (VIP toegang bij optreden) ontmoette. Haar droombeeld viel in duigen en duurde even voordat ze weer bijgekomen was van de die depressie.
Als jij jezelf wilt onthouden voor iemand die je niet kent, heb je toch een interessante drijfveer. Ik zou het niet kunnen
So, when is the meeting?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef RalphFiennes het volgende:
[..]
Thanks a lot, dear. You seem nice as well.
Als zij naar hem komen ja. Niet andersom.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij kan ook honderden vrouwen per dag neuken, dus wie weet wil hij het wel...
Zijn sterren zat die het met groupies doen...
Alan Rickman is de grootste held uit de filmgeschiedenis ooit!quote:
Voldemort ben ik niet zo kapot van...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:18 schreef probeer het volgende:
WAAAT?! TS wordt nat van Voldemort? HAH!
Hij heeft wel in heel veel toffe films gespeeld zeg ..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:21 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Voldemort ben ik niet zo kapot van...
Ralph Fiennes daarentegen
Join the fanclub...met mij als ere-lidquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel in heel veel toffe films gespeeld zeg ..
Nah, like i said.. Alan Rickmanquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Join the fanclub...met mij als ere-lid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |