abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118304583
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef NanKing het volgende:
Hoe ziet je sociale leven eruit? En wat vinden mensen in je omgeving ervan?
Alles is gewoon in orde. Soms praat ik er over en dan zeggen zij ook dat ik me moet focussen op de mannen in mijn omgeving...vind ik verder geen probleem ofzo. Maar wilde vandaag gewoon mijn fantasie delen
pi_118305743
Dit is een categorie what are you thinking ??? Ik vind Johny Depp ook serieus een hele lekkere man maar ik ga hem toch echt geen brief sturen om een beschuitje met me te eten .
Ga gewoon lekker daten en laat die man voor wat het is een fantasie
pi_118306258
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Wat moet ik doen?
1) Of je gaat ermee door en blijf je je hele leven alleen.

2) Of je kapt ermee en zoekt het geluk dichter bij huis.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118312084
TS is sick
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:36:16 #95
376361 bojan
Het is friet
pi_118312351
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan :). Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.

Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.

Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.

Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan :{.
Ben jij ontsnapt uit één of ander gekkenhuis?
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 02:28:44 #96
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_118315089
Je kan het altijd doen maar het kan ook een beschamende teleurstellende ervaring zijn. Het kan een manier zijn om het af te sluiten, omdat je erachter komt dat er geen tastbaar figuur achter zit. Hij leeft waarschijnlijk in een hele andere wereld dan jij.

Iedereen heeft dit, onderdeel van volwassen worden is echter onderscheid leren maken tussen realistische crushes en verliefdheden die je beter niet kunt voeden want als je eenmaal verliefd ben is het lastig om weer af te kicken. Je moet dus proberen om meer controle over je keuze om verliefd op iemand te
worden krijgen.
pi_118317692
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef bojan het volgende:

[..]

Ben jij ontsnapt uit één of ander gekkenhuis?
Ik weet niet precies wat je gek aan mijn verhaal vindt, onderbouw je vraag dan gewoon :'). Maar ik vermoed dat mijn maagdelijkheid in verband met mijn fascinatie voor een acteur gek gevonden wordt. Die twee staan overigens volkomen los van elkaar. Als er ooit een man komt die indruk op me maakt, I'm all for it. En ik toets geen enkele man aan 1 of ander droombeeld, zoals velen hier dachten.

Als ik erbij had gezet dat ik intussen vollop rondneuk dan had iedereen me normaal gevonden. Ik ben gewoon gelukkig zo, selectief en niet zo makkelijk te paaien. Als mensen dan zeggen aahhh forever maagd of wat dan ook. Moeten jullie zelf weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss.X op 23-10-2012 19:02:32 ]
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:16:16 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118317774
Als ik naar je titel kijk, dan krijg ik al een onbehaaglijk gevoel. Dit heeft toch niks met liefde te maken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_118317815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Als ik naar je titel kijk, dan krijg ik al een onbehaaglijk gevoel. Dit heeft toch niks met liefde te maken?
Ja heb het wat verkeerd verwoord, geef ik toe :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:26:28 #100
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118317956
Laten we nou niet net doen alsof TS als enige op deze wereld dit plan heeft, komop zeg. :')

Ze wil gewoon een lekkere kerel neuken. Nou, welke vrouw niet? Wie heeft er vroeger niet gedroomd of gefantaseerd over een beroemdheid die je dan alle hoeken van de kamer laat zien?

Komop zeg, als ik Cameron Diaz een brief stuur en ik lul haar het bed in…ben ik toch ook een fucking koning?
TS wordt hier door iedereen afgepist omdat ze haar droom waar wil maken. :')

Maar dat terzijde. Stalken kan overigens ook helpen trouwens. Was er niet een of andere Benny van ABBA die met haar stalkster een relatie kreeg? Of Anja met een stalker? Hoe heetten die guesten van ABBA ook alweer…volgens mij was daar iets mee.

TS, we weten natuurlijk allemaal dat dit een mission impossible is. Maar dat out-of-the-box denken, uiteindelijk bereik je daar echt wel wat mee in je leven. Tenminste leuker dan al die kuddedieren, dus ik zou zeggen: stuur gewoon die brief! En denk er verder niet teveel meer over na, verder gaan met je leven. En je hebt later altijd wel een mooi verhaal voor in de kroeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_118318974
TS je zal niet de eerste fan zijn die volgeblazen wordt door een bekend persoon. Ik zou gewoon all the way gaan als ik jou was. Nooit geschoten is immers altijd mis. Negeer wat die onzekere drommels hier zeggen, die mensen kunnen hun oordeel lekker steken waar de zon niet schijnt.
pi_118319556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:26 schreef Silenus het volgende:
Laten we nou niet net doen alsof TS als enige op deze wereld dit plan heeft, komop zeg. :')

Ze wil gewoon een lekkere kerel neuken. Nou, welke vrouw niet? Wie heeft er vroeger niet gedroomd of gefantaseerd over een beroemdheid die je dan alle hoeken van de kamer laat zien?

Komop zeg, als ik Cameron Diaz een brief stuur en ik lul haar het bed in…ben ik toch ook een fucking koning?
TS wordt hier door iedereen afgepist omdat ze haar droom waar wil maken. :')

Maar dat terzijde. Stalken kan overigens ook helpen trouwens. Was er niet een of andere Benny van ABBA die met haar stalkster een relatie kreeg? Of Anja met een stalker? Hoe heetten die guesten van ABBA ook alweer…volgens mij was daar iets mee.

TS, we weten natuurlijk allemaal dat dit een mission impossible is. Maar dat out-of-the-box denken, uiteindelijk bereik je daar echt wel wat mee in je leven. Tenminste leuker dan al die kuddedieren, dus ik zou zeggen: stuur gewoon die brief! En denk er verder niet teveel meer over na, verder gaan met je leven. En je hebt later altijd wel een mooi verhaal voor in de kroeg.
Dit denk ik dus ook ;). Proberen kan nooit kwaad, ook als de kans zeer groot dat het nooit gebeurt.
Dat mensen hier Ralph omschrijven als: het is geen ''tastbaar figuur'' enzo, vind ik een beetje onzin. Hij is ook gewoon een mens maar met het etiket bekendheid, wat op zich ook niet veel zegt toch? Als ik ieder ander van fok zou benaderen, was het opeens een heel ander verhaal geweest. En ik denk ook wel dat hij me aantrekkelijk zou vinden, dus waarom niet de gok wagen.... en precies verder gewoon doorgaan met mijn leven :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:11 schreef HyperViper het volgende:
TS je zal niet de eerste fan zijn die volgeblazen wordt door een bekend persoon. Ik zou gewoon all the way gaan als ik jou was. Nooit geschoten is immers altijd mis. Negeer wat die onzekere drommels hier zeggen, die mensen kunnen hun oordeel lekker steken waar de zon niet schijnt.
:D
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:53:25 #103
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118320201
Waarom ga je hem niet opzoeken? :P

Ik vraag me altijd af of zo'n fanmail wel echt bij die mensen aankomt en ten tweede of ze het überhaupt wel lezen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118329029
Het komt aan, maar wordt bijna nooit in eerste instantie door de ster zelf gelezen. Dat gebeurt alleen bij beginnende sterretjes die nog geen postzakken vol mail krijgen.
Brieven worden gelezen door personeel of familie. Er gaat meestal een standaard foto met handtekening terug als bedankje.

Een brief als die van TS kan rondgaan om iedereen te vermaken, en wellicht het twittercircuit halen. Of doorgeschoven naar hem, een en ander ligt aan hoe integer het overkomt, lijkt mij.

En dan is de vraag of hij er gevoelig voor is.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:57:07 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118329298
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Cavalinho het volgende:
Het komt aan, maar wordt bijna nooit in eerste instantie door de ster zelf gelezen. Dat gebeurt alleen bij beginnende sterretjes die nog geen postzakken vol mail krijgen.
Brieven worden gelezen door personeel of familie. Er gaat meestal een standaard foto met handtekening terug als bedankje.

Een brief als die van TS kan rondgaan om iedereen te vermaken, en wellicht het twittercircuit halen. Of doorgeschoven naar hem, een en ander ligt aan hoe integer het overkomt, lijkt mij.

Zoiets postte je gisteren ook al.
pi_118329488
Klopt, maar als iemand dan wederom de vraag stelt (zie post Luxuria), is dat dus blijkbaar niet door iedereen gelezen.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_118335881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ga je hem niet opzoeken? :P

Ik vraag me altijd af of zo'n fanmail wel echt bij die mensen aankomt en ten tweede of ze het überhaupt wel lezen.
Hem opzoeken? alleen als hij me uitnodigt :)
pi_118335948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Cavalinho het volgende:

Zou hij zulke brieven ook niet regelmatig krijgen?
Misschien moet je er naaktfoto's bij doen, TS, dan trek je misschien wel zijn aandacht :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_118336097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zou hij zulke brieven ook niet regelmatig krijgen?
Misschien moet je er naaktfoto's bij doen, TS, dan trek je misschien wel zijn aandacht :P
Dat is wel erg gewaagd :P. Het is toch leuker als ik iets aan zijn fantasie overlaat..
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:59:25 #110
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_118336150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:58 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dat is wel erg gewaagd :P
Zet ze eerst ff hier, zodat we je advies kunnen geven
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:05:17 #111
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118336374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Cavalinho het volgende:
Klopt, maar als iemand dan wederom de vraag stelt (zie post Luxuria), is dat dus blijkbaar niet door iedereen gelezen.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen nee.
Wel grappig als familie dat gaat lezen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118336530
Vaak zijn het broers/zussen die fanmail lezen.

Maar soms hebben ze er gewoon personeel voor.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:25:52 #113
362356 Zertab
Your heart is unreliable
pi_118337179
Denk je echt dat een beroemd iemand, zomaar met een wild vreemd meisje het bed in duikt? Euh nee.
What doesn't kill you makes a fighter.
Footsteps even lighter.
Doesn't mean i'm over cause your gone.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:29:33 #114
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_118337312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef Zertab het volgende:
Denk je echt dat een beroemd iemand, zomaar met een wild vreemd meisje het bed in duikt? Euh nee.
Nee, beroemdheden zijn vies van starfuckers :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:30:05 #115
362356 Zertab
Your heart is unreliable
pi_118337335
Of ts moet zelf beroem worden.
What doesn't kill you makes a fighter.
Footsteps even lighter.
Doesn't mean i'm over cause your gone.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:30:48 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118337367
quote:
AMSTERDAM - Zijn allereerste sekservaringen waren met tienerjongens. Daarna heeft Mick Jagger het bed gedeeld met zo'n 4000 vrouwen, de één nog beroemder dan de ander.

Deze onthulling doet schrijver Christopher Andersen in de biografie Mick, Sex and Rock 'n Roll, meldt Het Laatste Nieuws. De zanger werkte niet mee aan het boek, maar hij vindt 4000 sekspartners een 'realistische schatting'. "Als je de mannen niet meetelt."
Waren allemaal goede vriendinnen.

:')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:33:26 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118337473
Ja hoor. Elke acteur is net zo rock 'n' roll als Mick. :')
pi_118337484
Dat waren mensen die hij op z'n minst in de kleedkamer had en niet via een brief uit een ander land had leren kennen...
pi_118337554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Nee, beroemdheden zijn vies van starfuckers :')
Even voor de goede orde, zijn fame-status is niet wat me aantrekt ofzo. Dus ik val niet tot de categorie starfuckers
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:37:26 #120
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_118337632
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Elke acteur is net zo rock 'n' roll als Mick. :')
Elke vrouw op aarde zou slet of hoer genoemd worden bij dit soort aantallen. Bij Mick Jagger is dat Rock n Roll??

Ook gij, Brutus....
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')