Alles is gewoon in orde. Soms praat ik er over en dan zeggen zij ook dat ik me moet focussen op de mannen in mijn omgeving...vind ik verder geen probleem ofzo. Maar wilde vandaag gewoon mijn fantasie delenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef NanKing het volgende:
Hoe ziet je sociale leven eruit? En wat vinden mensen in je omgeving ervan?
1) Of je gaat ermee door en blijf je je hele leven alleen.quote:
Ben jij ontsnapt uit één of ander gekkenhuis?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Miss.X het volgende:
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan. Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.
Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.
Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan.
Ik weet niet precies wat je gek aan mijn verhaal vindt, onderbouw je vraag dan gewoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef bojan het volgende:
[..]
Ben jij ontsnapt uit één of ander gekkenhuis?
Ja heb het wat verkeerd verwoord, geef ik toequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Als ik naar je titel kijk, dan krijg ik al een onbehaaglijk gevoel. Dit heeft toch niks met liefde te maken?
Dit denk ik dus ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:26 schreef Silenus het volgende:
Laten we nou niet net doen alsof TS als enige op deze wereld dit plan heeft, komop zeg.
Ze wil gewoon een lekkere kerel neuken. Nou, welke vrouw niet? Wie heeft er vroeger niet gedroomd of gefantaseerd over een beroemdheid die je dan alle hoeken van de kamer laat zien?
Komop zeg, als ik Cameron Diaz een brief stuur en ik lul haar het bed in…ben ik toch ook een fucking koning?
TS wordt hier door iedereen afgepist omdat ze haar droom waar wil maken.
Maar dat terzijde. Stalken kan overigens ook helpen trouwens. Was er niet een of andere Benny van ABBA die met haar stalkster een relatie kreeg? Of Anja met een stalker? Hoe heetten die guesten van ABBA ook alweer…volgens mij was daar iets mee.
TS, we weten natuurlijk allemaal dat dit een mission impossible is. Maar dat out-of-the-box denken, uiteindelijk bereik je daar echt wel wat mee in je leven. Tenminste leuker dan al die kuddedieren, dus ik zou zeggen: stuur gewoon die brief! En denk er verder niet teveel meer over na, verder gaan met je leven. En je hebt later altijd wel een mooi verhaal voor in de kroeg.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:11 schreef HyperViper het volgende:
TS je zal niet de eerste fan zijn die volgeblazen wordt door een bekend persoon. Ik zou gewoon all the way gaan als ik jou was. Nooit geschoten is immers altijd mis. Negeer wat die onzekere drommels hier zeggen, die mensen kunnen hun oordeel lekker steken waar de zon niet schijnt.
Zoiets postte je gisteren ook al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Cavalinho het volgende:
Het komt aan, maar wordt bijna nooit in eerste instantie door de ster zelf gelezen. Dat gebeurt alleen bij beginnende sterretjes die nog geen postzakken vol mail krijgen.
Brieven worden gelezen door personeel of familie. Er gaat meestal een standaard foto met handtekening terug als bedankje.
Een brief als die van TS kan rondgaan om iedereen te vermaken, en wellicht het twittercircuit halen. Of doorgeschoven naar hem, een en ander ligt aan hoe integer het overkomt, lijkt mij.
En dan is de vraag of hij er gevoelig voor is.
Hem opzoeken? alleen als hij me uitnodigtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:53 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ga je hem niet opzoeken?
Ik vraag me altijd af of zo'n fanmail wel echt bij die mensen aankomt en ten tweede of ze het überhaupt wel lezen.
Zou hij zulke brieven ook niet regelmatig krijgen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Cavalinho het volgende:
Een brief als die van TS kan rondgaan om iedereen te vermaken, en wellicht het twittercircuit halen. Of doorgeschoven naar hem, een en ander ligt aan hoe integer het overkomt, lijkt mij.
En dan is de vraag of hij er gevoelig voor is.
Dat is wel erg gewaagdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou hij zulke brieven ook niet regelmatig krijgen?
Misschien moet je er naaktfoto's bij doen, TS, dan trek je misschien wel zijn aandacht
Zet ze eerst ff hier, zodat we je advies kunnen gevenquote:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Cavalinho het volgende:
Klopt, maar als iemand dan wederom de vraag stelt (zie post Luxuria), is dat dus blijkbaar niet door iedereen gelezen.
Nee, beroemdheden zijn vies van starfuckersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef Zertab het volgende:
Denk je echt dat een beroemd iemand, zomaar met een wild vreemd meisje het bed in duikt? Euh nee.
Waren allemaal goede vriendinnen.quote:AMSTERDAM - Zijn allereerste sekservaringen waren met tienerjongens. Daarna heeft Mick Jagger het bed gedeeld met zo'n 4000 vrouwen, de één nog beroemder dan de ander.
Deze onthulling doet schrijver Christopher Andersen in de biografie Mick, Sex and Rock 'n Roll, meldt Het Laatste Nieuws. De zanger werkte niet mee aan het boek, maar hij vindt 4000 sekspartners een 'realistische schatting'. "Als je de mannen niet meetelt."
Even voor de goede orde, zijn fame-status is niet wat me aantrekt ofzo. Dus ik val niet tot de categorie starfuckersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, beroemdheden zijn vies van starfuckers
Elke vrouw op aarde zou slet of hoer genoemd worden bij dit soort aantallen. Bij Mick Jagger is dat Rock n Roll??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor. Elke acteur is net zo rock 'n' roll als Mick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |