Haha, ik ben inderdaad soms raar. Maar ik doe er niemand kwaad mee en er zijn altijd nog vreemdere mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
Onzeker over jou ja, niet over hun verdere leven, wees maar niet ongerust.
Jezus wat ben jij raar overigens.. Hoe kom je zo ver weg van de werkelijkheid te staan eigenlijk? Dat lijkt me een interessantere vraag.
Het is geen opoffering, maar een keuze. Toch nu toe heeft bijna geen enkele man enig emotie bij me weten los te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht dat alleen pubers dit soort fantasieen hadden, no offence.
Maar goed, je hebt dus ook nog geen bedpartner gehad verder? Toch wel zonde dat je voor een onbereikbare man je sexleven opgeeft.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef koekii het volgende:
Hoe oud ben je meidhij is toch rod de 22 jr oud ofzo
Het is wel heeeeeeeeeeeeel wanhopig, ik vind het niet raar dat mannen onzeker worden over hun ''relatie'' met jou. Je bent namelijk totaal niet met hun bezig dusja... Kan je wel zitten proberen als man maar antwoord krijg je toch niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, ik ben inderdaad soms raar. Maar ik doe er niemand kwaad mee en er zijn altijd nog vreemdere mensen.
neu... Ralph Fiennes - IMDbquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef koekii het volgende:
Hoe oud ben je meidhij is toch rod de 22 jr oud ofzo
Nee, vind je dat raar? Dat ligt aan jou niet aan hen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het is geen opoffering, maar een keuze. Toch nu toe heeft bijna geen enkele man enig emotie bij me weten los te maken
Het is geen keuze, je bent een wildvreemde mafkees voor die man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het is geen opoffering, maar een keuze. Toch nu toe heeft bijna geen enkele man enig emotie bij me weten los te maken
Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's itquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef trovey het volgende:
Stap uit je fantasiewereldje en begin eens met leven. Voor die man ben je gewoon een enge wildvreemde stalkster die hem rare voorstellen doet. Lukt het niet om er vanaf te komen zoek dan professionele hulp. Helaas heb ik een paar mensen zoals jou meegemaakt in het verleden en geloof me...er is geen toekomst met je onbereikbare liefde en je gaat vervreemden van de mensen in je omgeving als je verder gaat doorslaan.
Dat weet ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is geen keuze, je bent een wildvreemde mafkees voor die man.
Nou ik vind mezelf dus niet wanhopig, wanhopig is het als je aan 10 mannen zoiets zou vragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is wel heeeeeeeeeeeeel wanhopig, ik vind het niet raar dat mannen onzeker worden over hun ''relatie'' met jou. Je bent namelijk totaal niet met hun bezig dusja... Kan je wel zitten proberen als man maar antwoord krijg je toch niet.Heel frustrerend.
Maarja ik ga je denk ik toch nooit ontmoeten dus het zal ook wel eigenlijk.
En je denkt dat die man daar wat mee doet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's it
Nee je bent wel wanhopig, je kent hem niet en bent verliefd op hem. Wat weet je nou over hem? Je kent hem niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf dus niet wanhopig, wanhopig is het als je aan 10 mannen zoiets zou vragen.
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zoek een andere oude man om je fantasie te voltrekken.
Ga dat dan doen en laat iets wat nooit gaat gebeuren links liggen. Je leeft in je fantasie want je weet niet hoe hij echt is...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |