abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118277628
Ik weet niet of dit bij seksualiteit hoort en weet vrijwel zeker dat niemand ooit een dergelijk verhaal in dit forum heeft gepost, maar ik waag me er toch aan :). Het is toch anoniem, maar erg apart en daar ben ik me van bewust.

Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al. Ik blijf een soort koude kikker die weinig tot geen aanraking wenst en menig man is er onzeker door geworden.

Nu ben ik bezig met het schrijven van fanmail naar Ralph, inclusief mijn foto's en of hij een keer speciaal voor mij naar Nederland wilt komen. Het maakt me niet uit dat hij 2 keer zo oud is, hij is nog steeds erg sexy en charismatisch. Ik zou toch willen dat hij mijn eerste bedpartner wordt, omdat hij gewoon van alles in me losmaakt.
Heb toch wel veel fascinatie voor hem. Hij is overigens de enige met wie ik zonder een relatie te hebben, de liefde zou willen bedrijven. Dat laatste klinkt misschien enigszins sluttie, dat ik een veel oudere man zoiets durft te vragen, maar hij is toch de eerste en de laatste aan wie ik het uberhaupt wil vragen.

Dit is mijn raarste fantasie. Wat moet ik doen? Ach, hij leest mijn brief vast niet en daar zit ik dan :{.
pi_118277852
Onzeker over jou ja, niet over hun verdere leven, wees maar niet ongerust.

Jezus wat ben jij raar overigens.. Hoe kom je zo ver weg van de werkelijkheid te staan eigenlijk? Dat lijkt me een interessantere vraag.
Rustig aan.
pi_118277934
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
Onzeker over jou ja, niet over hun verdere leven, wees maar niet ongerust.

Jezus wat ben jij raar overigens.. Hoe kom je zo ver weg van de werkelijkheid te staan eigenlijk? Dat lijkt me een interessantere vraag.
Haha, ik ben inderdaad soms raar. Maar ik doe er niemand kwaad mee en er zijn altijd nog vreemdere mensen.
pi_118278016
Ik dacht dat alleen pubers dit soort fantasieen hadden, no offence.

Maar goed, je hebt dus ook nog geen bedpartner gehad verder? Toch wel zonde dat je voor een onbereikbare man je sexleven opgeeft.
٩๏̯͡๏)۶
pi_118278075
Hoe oud ben je meid :{ hij is toch rod de 22 jr oud ofzo
pi_118278124
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht dat alleen pubers dit soort fantasieen hadden, no offence.

Maar goed, je hebt dus ook nog geen bedpartner gehad verder? Toch wel zonde dat je voor een onbereikbare man je sexleven opgeeft.
Het is geen opoffering, maar een keuze. Toch nu toe heeft bijna geen enkele man enig emotie bij me weten los te maken :)
pi_118278164
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef koekii het volgende:
_O-
pi_118278175
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Haha, ik ben inderdaad soms raar. Maar ik doe er niemand kwaad mee en er zijn altijd nog vreemdere mensen.
Het is wel heeeeeeeeeeeeel wanhopig, ik vind het niet raar dat mannen onzeker worden over hun ''relatie'' met jou. Je bent namelijk totaal niet met hun bezig dusja... Kan je wel zitten proberen als man maar antwoord krijg je toch niet. :') Heel frustrerend.

Maarja ik ga je denk ik toch nooit ontmoeten dus het zal ook wel eigenlijk. :')
Rustig aan.
pi_118278181
Ik vind het een rete goed idee! Nooit geschoten is nooit zijn zaad in je .... nou je begrijpt wat ik bedoel!
Dus ga er voor!
  Spellchecker maandag 22 oktober 2012 @ 13:17:59 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_118278183
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef koekii het volgende:
neu... Ralph Fiennes - IMDb
pi_118278192
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Het is geen opoffering, maar een keuze. Toch nu toe heeft bijna geen enkele man enig emotie bij me weten los te maken :)
Nee, vind je dat raar? Dat ligt aan jou niet aan hen.
Rustig aan.
pi_118278196
Stap uit je fantasiewereldje en begin eens met leven. Voor die man ben je gewoon een enge wildvreemde stalkster die hem rare voorstellen doet. Lukt het niet om er vanaf te komen zoek dan professionele hulp. Helaas heb ik een paar mensen zoals jou meegemaakt in het verleden en geloof me...er is geen toekomst met je onbereikbare liefde en je gaat vervreemden van de mensen in je omgeving als je verder gaat doorslaan. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118278249
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Het is geen keuze, je bent een wildvreemde mafkees voor die man. :')
Optimist tot in de kist
pi_118278251
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef trovey het volgende:
Stap uit je fantasiewereldje en begin eens met leven. Voor die man ben je gewoon een enge wildvreemde stalkster die hem rare voorstellen doet. Lukt het niet om er vanaf te komen zoek dan professionele hulp. Helaas heb ik een paar mensen zoals jou meegemaakt in het verleden en geloof me...er is geen toekomst met je onbereikbare liefde en je gaat vervreemden van de mensen in je omgeving als je verder gaat doorslaan. ;)
Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's it
pi_118278263
Ook Ralph poept en laat vieze scheten. Hij boert soms en stinkt uit z'n mond als ie 's morgens wakker wordt. Wat jij van hem ziet is wellicht geweldig, maar je ziet dan ook niet alles. Ralph is wellicht de belichaming van je droomman, maar het is 100% zeker dat ie in het echt ontzettend tegen zal vallen.
pi_118278278
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Het is geen keuze, je bent een wildvreemde mafkees voor die man. :')
Dat weet ik :D Mijn verzoek klinkt ook absurd. Maar nee heb je en ja kan je krijgen :)
pi_118278289
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef maily het volgende:

[..]

neu... Ralph Fiennes - IMDb
Ah, ik verwarde met Tom Felton :+
pi_118278308
Je zal vast niet de eerste zijn die iets schrijft, en vast niet de laatste die gebruikt zal worden door hem.

Verwachtingen - daar ga je de fout in.
pi_118278330
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is wel heeeeeeeeeeeeel wanhopig, ik vind het niet raar dat mannen onzeker worden over hun ''relatie'' met jou. Je bent namelijk totaal niet met hun bezig dusja... Kan je wel zitten proberen als man maar antwoord krijg je toch niet. :') Heel frustrerend.

Maarja ik ga je denk ik toch nooit ontmoeten dus het zal ook wel eigenlijk. :')
Nou ik vind mezelf dus niet wanhopig, wanhopig is het als je aan 10 mannen zoiets zou vragen.
pi_118278335
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's it

En je denkt dat die man daar wat mee doet? :') Een brief van een wildvreemde vrouw uit een ander land die hem voorstelt om haar te ontmaagden. :P Als hij nou een FOK!er was :{w ..... :+
Optimist tot in de kist
pi_118278356
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Nou ik vind mezelf dus niet wanhopig, wanhopig is het als je aan 10 mannen zoiets zou vragen.
Nee je bent wel wanhopig, je kent hem niet en bent verliefd op hem. Wat weet je nou over hem? Je kent hem niet. :')
Je wilt je laten ontmaagden zelfs door iemand die je niet kent...

Tis net zoiets als een brief schrijven naar een random fokker of hij alsjeblieft wilt langskomen.
(Misschien maak je dan wel kans overigens, is al minder wanhopig dus)
Rustig aan.
pi_118278360
Zoek een andere oude man om je fantasie te voltrekken.
pi_118278402
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zoek een andere oude man om je fantasie te voltrekken.
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
pi_118278437
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
Ga dat dan doen en laat iets wat nooit gaat gebeuren links liggen. Je leeft in je fantasie want je weet niet hoe hij echt is...
pi_118278478
Elke keer als ik denk alles gezien te hebben op fok komt er een nog grotere dwaas met nog belachelijkere posts. Echt wat belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')