Goedkope goede messen (Global, Sabatier), gietijzeren kookwaar, pasta's die ik normaal alleen bij de italiaanse traiteur kan kopen zoals Pizzoccheri (dat scheelt echt 70% van de prijs) etc.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef CarltonBanks het volgende:
Sligro is niets goedkoper dan de gewone supert.... tenzij je mega groot verpakt7negen nodig hebt?
Zijn de leeuwen echt vervangen? Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef IBAZ het volgende:
Er is een valluik bij de ingang, je glijdt zo richting de krokodillen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef IBAZ het volgende:
Er is een valluik bij de ingang, je glijdt zo richting de krokodillen.
De leeuwen hebben herfstvakantie. Kroko's zijn ingehuurd via een detacheringsbureau.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn de leeuwen echt vervangen? Jammer
Haaien hebben ze tegenwoordig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De leeuwen hebben herfstvakantie. Kroko's zijn ingehuurd via een detacheringsbureau.
Niet waar, en jij kan het niet weten, want je bent er al jaren niet meer geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Haaien hebben ze tegenwoordig.
Maar goed, iemand enig idee?
Naja, als ik bij de kassa kom en er blijkt iets onjuist te zijn met de pas, dan sta je te balenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef GekkePoes het volgende:
Dagpas is ook mogelijk. meestal is pasje laten zien goed genoeg. De mevrouw achter de balie gaat echt niet alle 400 bezoekers het pasnummmer invoeren in de computer en dan 5 minuten wachten om te zien of het pasje geldig is. Ze willen alleen de dagjesmensen met kinderen buiten de deur houden.
Pas wordt gescand bij de ingang, daaruit blijkt meteen of 'ie nog geldig is of niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef GekkePoes het volgende:
Dagpas is ook mogelijk. meestal is pasje laten zien goed genoeg. De mevrouw achter de balie gaat echt niet alle 400 bezoekers het pasnummmer invoeren in de computer en dan 5 minuten wachten om te zien of het pasje geldig is. Ze willen alleen de dagjesmensen met kinderen buiten de deur houden.
En dat wil ik nu graag wetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Pas wordt gescand bij de ingang, daaruit blijkt meteen of 'ie nog geldig is of niet.
Dat is tenminste zo bij de Makro, Sligro zal wel hetzelfde gaan.
Makkelijkste manier om er achter te komen is langsgaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En dat wil ik nu graag wetenMocht hij toch niet meer geldig zijn, dan kom ik daar liever bij de ingang achter dan bij de kassa.
Ja dat ga ik sowieso doen, maar ik wou graag wat meer info, mocht dit mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Makkelijkste manier om er achter te komen is langsgaan.
Nee,quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Makkelijkste manier om er achter te komen is langsgaan.
Hij gaat dat nog posten vandaag. We zijn benieuwd of hij het valluik kan omzeilen. Spannend hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je weet toch nog niet of de TS binnenkomt.
Ik neem in ieder geval zwembandjes mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hij gaat dat nog posten vandaag. We zijn benieuwd of hij het valluik kan omzeilen. Spannend hoor!
Je bent vast blij dat je in ieder geval gewaarschuwd bent. Nu komt het niet als een complete verrassing.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik neem in ieder geval zwembandjes mee.
Tjah, het ene bedrijf is het andere niet he...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef JDude het volgende:
Ik gebruik nog steeds af en toe de Makro-pas van mijn in 1993 overleden opa. Nooit problemen gehad, niet bij controle door personeel en niet bij scanpoortjes. Nou is het wel zo dat we dezelfde achternaam en bijna dezelfde voorletters hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |