abonnement Unibet Coolblue
pi_118317932
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Elusive het volgende:
Ik jakker ook altijd gewoon door op m'n zomerbandjes ook al heb ik een RWD. gewoon geen risico nemen en stapvoets rijden waar nodig :+ (rotondes etc) Ik vermijd wel zoveel mogelijk binnendoorweggetjes
omdat jij te gierig of te arm bent (en met jou nog veel meer) sta ik straks weer in de file :(
pi_118317936
4 op een rij O+
pi_118319438
Ik rijd al anderhalf jaar rond op all season bandjes, geen enkel probleem gehad de afgelopen winter. Winter daarvoor deed ik alles op zomerbandjes en merkte ik op bepaalde punten wel minder grip, maar dat was daarna een kwestie van mijn rijstijl aanpassen en nergens last van gehad.

Vorige winter lachte ik me dood toen ik keer op keer zonder problemen van mijn plek kwam en alle dure bakken in de straat met hun winterbanden en traction control en weet ik wat nog meer voor electronische shizzle erin zich vast zaten te graven en de auto zelfs uit het vak moesten duwen. :')

De banden maken maar een marginaal verschil vergeleken met de bestuurder in Nederlandse omstandigheden. Iemand die goed met zijn auto om kan gaan heeft in Nederland imho niets aan winterbanden.
pi_118319680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:28 schreef Daeron het volgende:
Ik rijd al anderhalf jaar rond op all season bandjes, geen enkel probleem gehad de afgelopen winter. Winter daarvoor deed ik alles op zomerbandjes en merkte ik op bepaalde punten wel minder grip, maar dat was daarna een kwestie van mijn rijstijl aanpassen en nergens last van gehad.

Vorige winter lachte ik me dood toen ik keer op keer zonder problemen van mijn plek kwam en alle dure bakken in de straat met hun winterbanden en traction control en weet ik wat nog meer voor electronische shizzle erin zich vast zaten te graven en de auto zelfs uit het vak moesten duwen. :')