abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126647165
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
22:30: Het Beste van Dit Was Het Nieuws
14.gif.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:36:58 #27
194695 franklop
Fran knock
pi_126647498
Alleen van de rtl jaren neem ik aan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_126647522
Mja, of alleen van afgelopen seizoen... :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:33:21 #29
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126650929
Leuk, ben benieuwd.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:42:49 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_126651519
Oud nieuws recyclen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_126655217
NU
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 22:36:38 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_126655224
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk, ben benieuwd.
Nu dus
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_126655344
Wtf die fik in de operatiekamer :')
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 22:38:46 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_126655356
Oh ja Acda met wijn natuurlijk, was het bijna vergeten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Games vrijdag 17 mei 2013 @ 22:39:06 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126655383
herhaling :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:39:58 #36
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126655438
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef donald_dick het volgende:
herhaling :')
Wat snap jij niet aan

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
22:30: Het Beste van Dit Was Het Nieuws
  Eindredactie Games vrijdag 17 mei 2013 @ 22:41:14 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_126655514
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef hexje het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan

[..]

ik spring naar de laatste comment, ik zie dat het begint ik ben teleurgesteld en deel dat.

daarbij

Herhalingen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 22:42:53 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_126655605
Oh god Tim Bol zit er :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:43:23 #39
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126655642
Die bovenarmen van Knol :o
pi_126655662
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik spring naar de laatste comment, ik zie dat het begint ik ben teleurgesteld en deel dat.

daarbij

Herhalingen :')
Ook nog eens alleen van het laatste seizoen volgens mij...
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:44:24 #41
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126655691
Heb deze aflevering ongetwijfeld gezien, maar herinner me er niks meer van :')
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 22:45:02 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_126655725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb deze aflevering ongetwijfeld gezien, maar herinner me er niks meer van :')
Ik herinner me wel dat Tim er zat, maar de filmpjes zeggen me niks meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:47:04 #43
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126655842
Die planking grap :D
pi_126656158
Brammetje bij Pownews
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 22:53:17 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_126656289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:51 schreef tralalala het volgende:
Brammetje bij Pownews
Oh dan zap ik
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:57:42 #46
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126656576
Amoebes tegen Pantoffeldiertjes _O_ _O_
pi_126658513
Oh ja. Die trap _O-
pi_126968773
Nu weer een best of.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:41:12 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126969101
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Nu weer een best of.
Vandaar dat ik al zoveel verschillende gasten aan tafel :D zag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 22:43:29 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_126969188
Wel een oh ja nu. Die hersenoperatie toen was best interessant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')