Wat snap jij niet aanquote:
quote:
ik spring naar de laatste comment, ik zie dat het begint ik ben teleurgesteld en deel dat.quote:
Ook nog eens alleen van het laatste seizoen volgens mij...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik spring naar de laatste comment, ik zie dat het begint ik ben teleurgesteld en deel dat.
daarbij
Herhalingen
Ik herinner me wel dat Tim er zat, maar de filmpjes zeggen me niks meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb deze aflevering ongetwijfeld gezien, maar herinner me er niks meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |