SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Whatsapp Ketchapp.?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkuaz watskeburt met je whatsapp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud..![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
Ahw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud... Je mocht het heus ook later uploaden hoor.
. ZIET ER LEKKER UIT.
Uithongeren werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Op de pica ziet het er een beetje vies uit.. Maar tis goddelijk. Goddelijk vet ook. Morgen maar mezelf uithongeren
Zeker welquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uithongeren werkt alleen maar averechts.. En kom op, een bordje macaroni kun je wel hebben toch?!
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biberquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
Bij ons zou er nog een sauslaagje van hete tomaat en peper overeen gaan.
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
Echt tomaat en peper, of puree en kirmizi biber
Tis eigenlijk een lieve man.. Doet geen hond kwaad. Hij is wel erg aanwezig, dus dat geldt niet alleen voor zijn lichaamsgeur. Ik vermoed, dat zijn geur veroorzaakt wordt, door zijn eet gewoonten en dat hij niet elke dag van kleding verwisselt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
Die stinkende collega he; kun je zijn karakter omschrijven? Ontwijkt hij mensen? Dat zou kunnen betekenen dat hij wel weet hoe hij ruikt, maar niet weet hoe hij daar vanaf komt. Dan zou ik hem door verwijzen naar een Turkse sauna voor een scrubbeurt.
[..]
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
Je mist de wok groenten en sauzen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme... uploaden duurde lang, macaroni is al halfkoud..
Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet..
Ik en macaroni=
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Dat is gewoon boter, tomatenpuree/salca en pul biberi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
In een aparte pan wordt van alles en nog wat gemixt, maar wat er precies in die saus zit weet ik eigenlijk niet. De kleur is iig rood en de smaak lekker pittig.
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mist de wok groenten en sauzen!
Als ik macaroni maak dan is er nooit wat over voor mij omdat mijn broertje weer es alles op eet..
Ik en macaroni=
Pul biberi, paprikavlokken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!
Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
Jaa zowiezoo met Mie en woksausquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeee, wokgroenten doe ik met Mie en woksaus. Da's ook magisch!
Of met rijst en veeeeeeel kirmizi biber. Ik weet niet hoe je dit in het Nederlands zegt, hoor. Sambal poeder zeg ik maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |