Naja, stel je wint een bedrag boven de 1000 euro dan moet je naar het hoofdkantoor en zullen ze om een rijksregisternummer(belgische idnr.) + belgische bankrekeningnr. vragen. Dat staat zeg maar op hun website.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom zou men dat willen?
Een kleinere prijs wordt gewoon uitbetaald in een krantenwinkel. Ik kan me voorstellen dat je een grote prijs echt even moet gaan claimen bij het hoofdkantoor. En dan zou je winnend formulier toch echt voldoende moeten zijn.
En als men een bankrekeningnummer wil hebben geef je gewoon je Nederlandse IBAN en BIC door. Komt heus wel aan.
Identiteitskaart is evenwaardig aan je (Nederlandse) paspoort. En je rekeningnummer is al een tijdje Europees, dus kunnen ze zonder kosten je prijs erop storten.quote:Vanaf 25.000 EUR bent u een grote winnaar en wordt u verwacht op het hoofdkantoor van de Nationale Loterij in de Belliardstraat in Brussel met uw winnend spelticket of krasbiljet, uw identiteitskaart en uw rekeningnummer. In de Belliardstraat wordt u opgevangen door het team van de Cel Winnaarsbegeleiding. Omdat we voor u beschikbaar willen zijn, vragen we u om een afspraak te maken. U kunt dat doen op het nummer 02 238 45 54 of op het nummer 0494 10 99 67.
Je hebt gelijk. Een rijksregisternr. + Belgische bankrekeningnr. is nodig voor online meespelen met de lotto. Nu is het me duidelijk, bedankt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vreemd. Ik lees dit:
[..]
Identiteitskaart is evenwaardig aan je (Nederlandse) paspoort. En je rekeningnummer is al een tijdje Europees, dus kunnen ze zonder kosten je prijs erop storten.
Nergens lees ik iets over een rijksregisternummer.
Echt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:08 schreef jintax het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een rijksregisternr. + Belgische bankrekeningnr. is nodig voor online meespelen met de lotto. Nu is het me duidelijk, bedankt!
Dat zou dan een brooker of een of ander belgische bedrijf zijn? Want voor het online meedoen via de officiële nationale-loterij.be vragen ze d'r wel om. Trouwens waar heb jij zo'n account aangemaakt, lijkt me erg handigquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt?Ik heb een account online en kan me niet herinneren dat ik mijn rijksregisternummer ooit doorgaf.
Wel heel handig, je moet de nummertjes zelf niet checken of langs de krantenboer gaan, je krijgt gewoon een mail als je gewonnen hebt. Luiheid troef in de digi-eeuw
E-lotto.be Maar ik ben een Belg hé... Heb dat account al lang, dus als ik mijn rijksregister doorgegeven zou hebben, zal ik t wel vergeten zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef jintax het volgende:
[..]
Dat zou dan een brooker of een of ander belgische bedrijf zijn? Want voor het online meedoen via de officiële nationale-loterij.be vragen ze d'r wel om. Trouwens waar heb jij zo'n account aangemaakt, lijkt me erg handig
Nederland doet niet mee met euromillionsquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Marie30 het volgende:
Kan je in NL trouwens niet gewoon meedoen met euromillions?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop