abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5494354
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Oh my God...proest

is JOUW mening, dan hè ....

Is goed

jammer dat je persoonlijke ideeen/afkeer tegen mij in de weg laat staan van het benoemen van andermans eigenschappen. Hoe het ook zij ik heb geen moeite met jouw verbale sterkte te waarderen, net als ik bijvoorbeeld die van Hoogl in het verleden waardeerde.(waar ik overigens ook menig 'robbertje' mee heb uitgevochten). Ook bijvoorbeeld een chocolademouze is verbaal sterk

*en nou gaan mn handjes ff in een handbadje uitrusten van het typen *

* Tranceptor moet ook maar eens wat gaan eten

np: Green Nuns Of The Revolution-Klunk

pi_5494387
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Is goed

*en nou gaan mn handjes ff in een handbadje uitrusten van het typen *

[

tja de lengte van een reply is niet persé gelijk evenredig aan de kracht van de reply...

Dat heb je met Stephen King ook, hoe dikker het boek, hoe slechter het verhaal.

Bespaart je misschien een hoop typwerk een volgende keer

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5494399
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:39 schreef milagro het volgende:

[..]

tja de lengte van een reply is niet persé gelijk evenredig aan de kracht van de reply...

Dat heb je met Stephen King ook, hoe dikker het boek, hoe slechter het verhaal.

Bespaart je misschien een hoop typwerk een volgende keer

Ik heb in het verleden doorgekregen dat ik veel van wat ik typ te kort en bondig formuleer voor de meeste mensen. Daarop heb ik wat ervan proberen te leren door in het vervolg iets minder bondig te zijn en wat meer informatie te verschaffen voor degene die het leest.

ik vind Stephen King sowieso nix, al is het een dun boek

Inderdaad is de kracht van een reply niet relatief evenredig aan het aantal woorden, maar mijn woordgebruik is dan ook niet zo extensief dat ik me daar zorgen over moet gaan maken.

donderdag 22 augustus 2002 @ 19:44:18 #179
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5495076
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 17:56 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

En sinds wanneer vinden wij dat erg? Je gaat toch niet zeggen dat je je aan een bepaald celibaat houdt?
[..]

Mannen weten ook best wel wat ze willen hoor.
Neem jij de onzekere slimme meisjes maar, die je telkens op sleeptouw moet nemen. Dan ga ik wel voor een knappe, minder slimme, zichzelf rescpecterende, enthousiaste, van het leven geietende meid.
Ik durf hier best voor mijn mening uit te komen, en vind het niet triest dat ik dit zeg! Ik wil wel wat meer dan alleen geestelijke overeenkomsten, er moet wel een bepaalde lust voor mij bij zitten, anders hoeft het eigenlijk niet zo.... Dan kan het best 'een' vriendin worden, maar niet dè vriendin.

Hmm.. je slaat de plank wel ff mis hoor. Ik ga dus niet voor de onzekere meisjes. De onzekere meid is niet iemand die verlegen is in mijn ogen. De onzekere meid is iemand inderdaad die niet zichzelf weet te respecteren, geen zelfvertrouwen heeft, of erger haar problemen maar afschuift op de buitenwereld. En ja, zulke meiden ben ik tegen gekomen.

Ik zoek iemand die zichzelf respecteert en zelfvertrouwen heeft, en niet zo nodig met een ultra kort rokje boven op een podium hoeft te dansen voor een beetje aandacht. Zeker van je zelf zijn is per definitie niet zeker van je aantrekkingskracht zijn. Daarbij, ik ga zeker ook voor het uiterlijk, maar de uitstraling is belangrijker dan een kop vol plamuur.

Over de slimmigheid van een meid. Nee, voor mij maakt niveau over het algemeen niets uit, als ze maar over dingen nadenkt, en niet als een "domme koe" op deze wereld staat.

M.a.w. je verwart hier sexy meiden met meiden met zelfvertrouwen.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 22 augustus 2002 @ 19:45:12 #180
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5495092
Als je het mij vraagt is Milagro gigantisch afgeknapt op Tranceptor

B.t.w. echt jammer van dit topic, want er staan best leuke discussies en stellingen tussen.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_5495186
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 19:45 schreef chocolatemoeze het volgende:
Als je het mij vraagt is Milagro gigantisch afgeknapt op Tranceptor

B.t.w. echt jammer van dit topic, want er staan best leuke discussies en stellingen tussen.

Dat komt niet door dit topic, hoor

maar wat heeft dat met dit topic te maken, ik blijf er verder wel uit weg, kunnen jullie mannen vrolijk verder beppen zonder vervelende dames zoals ik

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5495397
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 19:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat komt niet door dit topic, hoor

maar wat heeft dat met dit topic te maken, ik blijf er verder wel uit weg, kunnen jullie mannen vrolijk verder beppen zonder vervelende dames zoals ik

Dan ben ik toch best benieuwd waardoor het wel komt?
Overigens vind ik je niet vervelend hoor, het is goed ook een vrouwenkant te hebben in een topic dat over vrouwen GAAT.

Overigens komen mijn meningen IRL voor grote delen overeen met Chocolademouze zijn ideeen over dingen, zo ook weer het bovenstaande...

pi_5495541
Huh?

Euhm...

donderdag 22 augustus 2002 @ 21:39:59 #184
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_5496720
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 18:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn mening is niet heilig, nee.

Ik zou me best kunnen verplaatsen in jouw standpunt als ik het ook maar ten dele met je eens zou kunnen zijn en dat was ik niet, wat betreft het makkelijke meiden onderwerp
Jouw manier van discussieren ligt me niet...arrogant, vooringenomen, verbitterd etc.
Wat je mij verwijt doe je zelf drie keer erger

maar ja, dat is maar mijn mening, en mijn eerste indruk en ook mijn tweede en mijn derde, maar een mening dus en geen feit

*moet milagro even bijvallen:* je bent idd een arrogant mannetje, geen wonder dat vrouwen het maar vijf minuten bij je uithouden! Idioot......
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_5498796
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 21:39 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

*moet milagro even bijvallen:* je bent idd een arrogant mannetje, geen wonder dat vrouwen het maar vijf minuten bij je uithouden! Idioot......

Ik hou ook van jou

Waar staat dat vrouwen het maar 5 minuten bij me uithouden?

wat is het een lieverd

vrijdag 23 augustus 2002 @ 00:17:15 #186
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_5499057
Uuuhh waar ging dit topic ook alweer over
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_5499647
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 00:17 schreef henkyfox het volgende:
Uuuhh waar ging dit topic ook alweer over
over het 'feit' dat vrouwen, overigens net als mannen, vreemde wezens zijn. Volgens mij kunnen we gewoon concluderen dat mensen rare wezens zijn en dit sluiten...

pi_5500976
Topic is mijn inziens ondertussen compleet verzand jammer genoeg.

Als er ooit een nieuwe discussie start, hopen dat het dan beter gaat

slotje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')