quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat je ook alleen rook ziet en uit die rook vliegen RPG's
Ja dat zalquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
Stef heeft gewoon zijn naam daar veranderd.
Vaag dan.quote:
Heb het gewoon op mijn YouTube pagina. We gaan wel een dual commentary doen als BO2 uit is he :$quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vaag dan.
Als je rechtsteeks via cod shit upload en je hebt geen account gelinked dan komt het in een algemene cod page. Doe je wel linken komt het gewoon op je eigen account.
Je maakt je eigen channel maar lekker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb het gewoon op mijn YouTube pagina. We gaan wel een dual commentary doen als BO2 uit is he :$
Mijn filmpjes krijgen toch meer views Bitchquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je maakt je eigen channel maar lekker.
Hamburgersquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Cherry tomaatjes![]()
Komkommer met zout
Kaaskrokettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet wat een snack is.
Lekker heur! Maar eerst kaasfondue!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet goulashkroketten niet
quote:
Volgens mij horen jullie echt thuis op walmart-people.com.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet goulashkroketten niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |