Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij horen jullie echt thuis op walmart-people.com.
Ohoohooohooquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zozeer als dat jij thuishoort op de katoenvelden!
Eh, nou, dan daar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.
delicate kinderhandjes ja?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zou me eerder kunnen plaatsen in een t-shirt fabriek in Bangladesh.
Somsquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mister denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Vooral die linksvoor![]()
then virgins will be the new dino's, ook een uit gestorven rasquote:
Waar wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Over een paar uur laatste debat. Mag toch hopen voor die Amerikanen dat Obama het goed doet
probeer nytimes.com?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee, had de vorige keer een streampje. Benieuwd of ik het volhoud tot 3 uur
Nolife.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee, had de vorige keer een streampje. Benieuwd of ik het volhoud tot 3 uur
Ik kijk de samenvatting welquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
zelfs in die samenvatting krijgt van bommel geel.quote:
journaal24, zijn de vorige ook uitgezondenquote:
Ok, thnxquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
journaal24, zijn de vorige ook uitgezonden
En anders gewoon NED1, doen het vanavond weer (wist niet 100% zeker of je wel journaal24 in je tv pakket hebt zitten)quote:
Volgens mij wel, maar ik kijk onlinequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En anders gewoon NED1, doen het vanavond weer (wist niet 100% zeker of je wel journaal24 in je tv pakket hebt zitten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |