Het oude formulier is getekend door het bevoegde gezag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:20 schreef Fateless het volgende:
Vroeg me vandaag af of ik met mijn werk bij defensie in problemen zou komen als ik er een part-time baan bij zou nemen in het weekend. Ik probeerde in mijn papieren map te vissen naar een contract of iets gelijks waar in regels over dergelijke dingen vermeld staan maar meer dan een aanstelling heb ik nooit ontvangen.
Weet iemand waar kan je informatie in betrekking tot dit soort zaken vinden? (intranet?)
Verder kwam ik wel een oud formulier (2007) tegen waar in stond dat ik recht heb op 2000 euro voor het behalen van mijn rijbewijs, dan wel 500 euro voor een a/c rijbewijs indien ik mij b al heb.
Heeft iemand enige kennis of ik nu nog steeds een beroep kan doen op dat papiertje of heb ik gewoon te lang gewacht en pis ik naast de pot?
In dat geval, ja dan kan je hem nog inleveren. Ik zou niet voor E gaan maar voor A... E is spotgoedkoopquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef Fateless het volgende:
Tja, wat is bevoegd gezag?
Ik heb twee formulieren; eentje is het gespreksnotitie arbeidsvoorwaardengesprek NLG waar bij rijbewijsmaatregel een ja is aangevinkt. Deze brief is ondertekend door een Aooi voorlichter/selecteur.
Het andere formulier is een brief van Sectie coördinatie onderzoeken en selectie waarin mijn aanstellings premie vast staat. Verder wordt er in de brief vermeld dat omdat ik vanwege mijn functie cluster recht heb op het volgen van 40 rijlessen bij een rijschool met de maximale kosten van 2000,-
Theorie - praktijkexamen zou eenmalig door defensie vergoed worden.
Als ik al een B rijbewijs heb zou ik beroep kunnen doen op 500,- voor het behalen van een A/B/E rijbewijs dan wel Slipcursus.
Deze brief is ondertekend door Hfd van het bureau niet leidinggevende voor de staatssecretaris van Defensie.
Sowieso neem ik de bende morgen mee naar de Admeur om eens onder de loep te leggen, zou toch mooi zijn als ik nog een cursusje E van de baas kan krijgen.
En er zijn amper manschappen hequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:59 schreef Fateless het volgende:
Een manschappen functie. Ik zie er zelf zo niet veel problemen mee afgezien van de extra belasting die ik betaal en dat ik enkele weekenden in het jaar niet beschikbaar ben door oefening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |