SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Pecquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik heb ook eentje voor NEC:quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Tchock het volgende:
sPECnek is wel origineel, dat moet ik je nagevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook eentje voor NEC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat je streetcred.
![]()
Scherpe pass op Benson die vlak voor de keeper stond, schiet hem op de keeper, bal stuitert terug naar Benson's voet en hij schiet hem schuin vanaf de linkerkant in de rechterhoek.quote:![]()
Ik vond hem juist goed.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je had het bij die 3e grap moeten latenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook eentje voor NEC:kNACworst hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal hem dan zo wel in de rust zien dan, of tussendoor (ja ik kijk een keer via een betaalde stream, had ik zin inquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Scherpe pass op Benson die vlak voor de keeper stond, schiet hem op de keeper, bal stuitert terug naar Benson's voet en hij schiet hem schuin vanaf de linkerkant in de rechterhoek.![]()
)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Waar is Van Hintumquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij of heeft niemand nog een ondertitel?![]()
ligt aan jouquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij of heeft niemand nog een ondertitel?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Whehehehehequote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: