SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kansloos zeg
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Moet jij het topic openenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
Kut tt.
I'm Lexy and I know itwas een betere geweest.
![]()
![]()
Sneu voor VVV dit want ze houden het nooit vol dit nog 45minutenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kap eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen zin in als jij als een bezetenen zit te f5'en lieverd. Had je bij #1000 moeten doen.![]()
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Mooi man, kan ik even een ommetje fietsen als ik klaar ben met m'n maatschapstage.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.![]()
Boeiend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.![]()
Hee Calimero, je bent er welquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Calimeroquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.![]()
Calimeroquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sinds wanneer luisteren we naar elkaar hier?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.
We lezen nog altijd elkaars reacties.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.![]()
![]()
quote:quote:quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |