abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118239028
Te koop aangeboden: mooi Nikon AF 50mm 1:1.8 D objectief.
Prima portretlensje voor een mooie prijs.

Zeer weinig gebruikt, altijd netjes met doppen en in een tas bewaard.

Nieuwprijs is momenteel vanaf 115 euro, ik wil er graag 80 euro voor hebben.

http://www.kenrockwell.com/nikon/5018daf.htm

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_118310830
kick
pi_118317099
Steekt hand op voor deze objectief ;) Wel altijd handig om te weten bonnetje, doos enz. nog aanwezig? Is het verzenden of ophalen? Toevallig een paar foto's die met deze objectief zijn gemaakt?
Onder voorbehoud 75 euro incl. verzenden

[ Bericht 8% gewijzigd door Herda op 23-10-2012 09:32:55 ]
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_118318229
Beste cheap ass lens ever! Zo'n 6 jaar terug deze lens gekocht voor nog geen ¤ 100,- en nog geen seconde spijt van gehad. Ideale lens voor binnenfotografie.
pi_118321741
Geen bon, geen doos, en geen voorbeeldfoto's :@
Zat foto's gemaakt met dit mooie ding, maar ik weet gewoon niet meer welke, stom he?
Hij is echt wel super, zeker voor dat geld, wat hierboven ook gezegd wordt.

En liefst ophalen, omdat de post niet voorzichtig met je spullen omgaat... :X
pi_118321892
Schaamteloos :D heb je eventueel de mogelijkheid om voorbeeldfoto's te maken of heb je de camera al verkocht ;)
Helaas is dat waar de post is niet al te voorzichtig, hangt beetje af van waar op te halen anders toch even kijken naar goed ingepakt verzenden (indien we een akkoord bereiken natuurlijk)
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_118321955
Nee, camera ligt hier nog wel, ik kan wel wat random plaatjes van de tuin schieten ofzo? :') :@
pi_118322092
Wacht, toch foto's gevonden :D
pi_118322205
pi_118322274

zo. Bijna jammer dat ik hem weg moet doen, hij maakt echt mooie foto's! O+
pi_118322375
Super, dank je wel voor de moeite. Tsja en het wegdoen moet je maar niet overgaan naar een ander merk :P
Maar goed, top, ophalen zou eventueel waar zijn? Wordt het toch opsturen heb je de mogelijkheid om dit PostNL proof te maken en nog belangrijker je bent nog niet ingegaan op mijn bod...
pi_118322419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Herda het volgende:
Super, dank je wel voor de moeite. Tsja en het wegdoen moet je maar niet overgaan naar een ander merk :P
Maar goed, top, ophalen zou eventueel waar zijn? Wordt het toch opsturen heb je de mogelijkheid om dit PostNL proof te maken en nog belangrijker je bent nog niet ingegaan op mijn bod...
In Leiden.
Ik krijg morgenmiddag iemand langs van marktplaats, dat is echt nét afgesproken, maar die heeft nog geen bod gedaan.
Dus als zij lager biedt ben jij uiteraard de eerste, al wil ik er wel meer voor dan 75 incl. :Y
pi_118322692
;( dat zou even jammer zijn als die verkocht gaat worden maar dan wacht ik het gewoon even af.

[ Bericht 24% gewijzigd door Herda op 23-10-2012 12:57:12 ]
pi_118370605
Sorry :@
Verkocht voor 80 euro, dus precies wat ik ervoor wilde hebben.
pi_118371856
Slotske!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')