Helaas zojuist reactie ontvangen van MesaJJB. Als alles goed is koopt deze beste koper hem, mocht het onverhoops toch afketsen hou ik het in achterhoofd. Thanks voor interessequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:37 schreef Luukiemaster het volgende:
Zeer geïnteresseerd in de NES.. Als je huidige koper afvalt wil ik hem zeker wel overnemen! incl. Mario 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de NES staat ook klaar, vanmiddag afgeven op postkantoor en dan komt de T&T code jouw kant op MesaJJBNu ook een BouwKloon!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:44 schreef RAM_ het volgende:
Heb je de complete doos nog van de mega drive?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ook een BouwKloon!
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:34 schreef Housekeeper het volgende:
TT en OP aangepast en een paar kicks verwijderd..
Leuk topic. Game on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ook een BouwKloon!
quote:Op donderdag 1 november 2012 07:57 schreef VerkoopKloon het volgende:
Nintendo voor het leven he. Ik was vroeger altijd van het andere kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En ik heb al een hoop wat je daarvan aanbiedt
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
Jammerquote:Op donderdag 1 november 2012 08:55 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nintendo voor het leven he. Ik was vroeger altijd van het andere kamp. En ik heb al een hoop wat je daarvan aanbiedt
En ik zie dat het pakketje gister aan is gekomen? Zoek eens op PostNL met je T&T code, kan je de handtekening zien die gezet isquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 22:27 schreef VerkoopKloon het volgende:
En we gaan weer omhoog. *WHOEJJJ*
Ander bod van 90 ex geen reactie meer. (Altijd jammer zulke dingen.)quote:
Bod ingetrokken. SNES is verkocht elders (voor ¤100 inc. )quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Ander bod van 90 ex geen reactie meer. (Altijd jammer zulke dingen.)
Als jij hem voor 85 inc wilt hebben heb je een deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |