#1 VERKOCHTSPOILER: NES, 2 controllers, Supermario 2 editie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[#2] Blowout VERKOCHT - €7.50SPOILER: spellen NES2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#8 SNESSPOILER: SNES2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sega Megadrive 16bit2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#9 Sega Megadrive 16bit - compleetSPOILER: spellen Megadrive2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je interesse in iets?quote:
Dm terug!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef UltraSven het volgende:
Ik zou graag megaman 4 van je overnemen voor je vraagprijs, PM graag
Ook niet als knappe dames je spellen willen kopen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Heb je interesse in iets?
Mijn woonplaats hoeft niet aan mijn originele account gekoppeld worden voor iedereen.
Genoteerd, danku. Echter was er al een bod op de spullen gedaan, ik overleg even met de andere geïnteresseerde (die wilde Megaman 4 + de rest van de gameboy spellen...)quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Hopje123 het volgende:
Ik bied 20 voor Megaman 4 & 10 voor Pokemon yellow + verzendkosten.
Het komt van mijn schoonmoeder. Dus neequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook niet als knappe dames je spellen willen kopen?.
Ben wel geïnteresseerd in de SNES. Moet alleen even kijken waar ik zo'n tv-kabel vandaan kan toveren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Heb je interesse in iets?
Mijn woonplaats hoeft niet aan mijn originele account gekoppeld worden voor iedereen.
Hierquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ben wel geïnteresseerd in de SNES. Moet alleen even kijken waar ik zo'n tv-kabel vandaan kan toveren.
Genoteerd, hij is werkend weggezet. Ik ga hem zo testen, resultaat komt hier te staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:49 schreef crimescene het volgende:
Is de Sega Megadrive compleet met alle benodigde kabels enzo? En is hij nog gestest op werking?
Hierbij een bod van 75euro incl.
Ik hoor het wel.
Er is een directe lijn naar hier, en misschien kan ik hem volgende week wel afleveren (zaterdag) indien we eruit komen met de prijs.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:56 schreef jeweetwel88 het volgende:
40 op je SNES. k kom vanuit Breda. Is dat te doen met ov?
Morgen wordt het verzonden, en ik leg zelf bij voor aangetekend. Zodat jouw pakketje verzekerd isquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:59 schreef UltraSven het volgende:
Ik zou graag megaman 4 van je overnemen voor je vraagprijs, PM graag
Top, alvast bedankt voor allesquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Morgen wordt het verzonden, en ik leg zelf bij voor aangetekend. Zodat jouw pakketje verzekerd is
Staat klaar, vanmiddag langs het postkantoor.quote:
Laatste keer dat ik foto's post van het pakketje, maar wilde andere eventuele kopers laten zien dat het goed verpakt zal worden.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet het er nu niet naar uit.. mocht iemand de SNES kopen zonder de Mario Kart, dan kunnen we pratenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Levolution het volgende:
Benieuwd naar vraagprijs Super Mario Kart (SNES) indien je over zou gaan op losse verkoop.
Ik geloof dat aangetekend tot 10 kilo 8,05 kost, en gewoon 6.75, aangezien ik de vorige koper ook gematst heb, is het gewoon 6,75.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef oneof16million het volgende:
hoe duur is het om de snes op te sturen?
Genoteerd. Dank hiervoor.quote:
PM ontvangen + gelezen. ik ga overleggen met de eigenaressequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop