Ik hoor Koos een opmerking over Bianca maken :'zelfs nu moet ze actief blijven'
Kim:'maar ze is niet irritant actief'
Desiree is helemaal in een eigen wereld.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 22:08]
Gezien de keuze van muziek door BB, lijken ook zij in te zien dat de groep bij elkaar wel iets te veel aan de drukke kant was (wat wil je ook met 12 hyper-de-hyper mensen?) Iemand (?) geeft ook toe in de woonkamer dat de groep te druk is op dit moment, de muziekkeuze lijkt dan ook niet geheel onbewust gekozen te zijn.
Normaal ben ik helemaal geen fan van klasieke muziek, maar wat een genot is dit om geen zangkunsten en druktemakerij van de bewoners over het beeld te zien vliegen man! Ik zou er een kapitaal voor geven om momenteel in die tuin te zitten. Een aantal (voornamelijk mannelijke) bewoners doet het niet zoveel en praat wat in de woonkamer.
Het lijkt wel een moment van bezinning, prachtig om te zien hoe de bewoners welke buiten zitten met stilte zitten te luisteren, of iemand het er moeilijk mee heeft komt niet echt duidelijk over op me, wat wel opvalt is dat een deel van de groep het niet veel bijzonders vind en het andere deel van de groep er lijkt in op te gaan.
Drama!
Annet en Hieke praten met elkaar, Desiree lijkt in zware gedachten verzonken op de achtergrond. De groep lijkt nu wat rustiger te worden en terwijl ik dit type vraag ik me af of BB deze envelop al langer klaar had liggen of in alle haast heeft geschreven naar aanleiding van de hyper-de-spring-hyper stemming na het avond eten. Zou dit een manier zijn om de uitzendingen op tv te kunnen manipuleren en bewust ook wat rustige momenten uit te kunnen zenden? Wie weet.
Ondertussen geniet ik net zo hard van de muziek als de dames buiten
De muziek blijft doorgaan, Hieke swingt mee (voor zover dit mogelijk is) met het hoofd, Annet lijkt nu net als Desiree in zware gedachten verzonken. Zou dit het middel zijn om een van de dames te 'breken'? Kan me niet voorstellen dat de muziek op dit moment niets zou doen iig.
Een bekend klassiek nummer waarvan ik momenteel de titel ff niet kan plaatsen (johan strauss kinda-thingy?) draait momenteel, Annet neuriet mee. Desiree lijkt qua gezichtsuitdrukking toch met behoorlijke gedachtes te zitten, waarover is helaas natuurlijk onbekend. Ondertussen zijn de kippen (jah, jah die zijn er ook nog! ) niet erg onder de indruk te zijn, streams laten nu alleen de tuin met de dames zien.
Streams terug op de woonkamer. Dames zitten ondertussen nog steeds in de tuin te genieten. Kim schijnt wat los te komen in gesprek met Robin. Ondertussen nog een gesprek tussen twee heren op de achterste bank, is verder niet te volgen waarover. Stream terug op de tuin. Mocht deze zet bewust gekozen zijn door BB dan is dit commercieel een goede zet geweest, dit leverd vast prachtige emotie-beeldjes op!
Ferdie(?) melt op zich wel te willen trouwen als hij zo ver is. Gesprek gaat in de woonkamer verder over kinderen, etc.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 22:13]
Kim en Ferdi(?)
..de afwas doen, stofzuigen..
[geen geluid]
..anders met een kind..
[geen geluid]
..maar waarom ga je trouwen..
[geen geluid]
(gelach) .. Nee precies..
Ferdi : Het lijkt me hardstikke leuk, trouwen
[geen geluid]
Kim : Als je samen een kind krijgt toch ook..
Ferdi : Nee, dat heeft voor mij meer betekenis...
[geen geluid]
Kim : ik wil trouwen met alles er op en eraan
Ferdi : Ik trouw maar een keer in m'n leven
? : wat wil je er aan uitgeven?
Ferdi : 1 voordeel, vader van de bruid betaalt.
[geen geluid]
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 22:17]
Een soap is er niets bij! Prachtige regie van BB, wisseld tussen de woonkamer en de tuin, ondertussen zware inzet van de klasieke muziek, *snif* het drama-gevoel ligt er hoog momenteel. Relaties, kinderen, trouwen, vanalles vliegt voorbij in de woonkamer. Iets is zwart? waarschijnlijk uit de oven buiten (zou dit het brood zijn waarover ze het hadden?) Ferdie (?) Loopt in tussen met iets in de handen naar binnen en weer terug. Blijkbaar zijn ze toch weer wat aan het brouwen in de buitenoven. Geniet nu toch eens van het moment en de muziek zou ik bijna willen toeschreeuwen naar de bewoners!
Nog steeds die muziek, begin nu wel slaperig te worden. Ben wel blij dat Ali ff is gestopt met zingen. (Volhouden Ali, mag je van mij nog tot donderdag blijven, en dan wegwezen)
Annet steekt er nog een sigaretje bij op. Wanneer is de eerste Karherine "Jah! ik ben verslaafd, ik geef het toe en ben er nog trots op ook" praatshow denk ik ineens?
Ondertussen weinig te melden, dames zitten buiten, heren zitten binnen, op wat enkele uitzonderingen na. Muziek blijft spelen. Desiree lijkt van de aardbodem verdwenen heeft zowieso al niet echt veel gezegd vandaag, maar is momenteel geheel stil en dat al voor een minuut of 20. Heike *headbangt* nog steeds mee en geniet zichtbaar.
Desiree bewoog met haar gezicht! Oef gelukkig was al bang dat ze niet meer leefde... De regie heeft het ar maar druk mee, switchen van de woonkamer naar de tuin en proberen alle gespreken op te vangen. De tuin krijgen we vluchtig te zien, zou net zo goed een wietplantage kunnen zijn, boeit me op dit moment niet zo heel erg. Hieke lijkt het Desiree gevoel te krijgen en zakt ook steeds dieper in eigen gedachten.
Jongens ik ga kappuh, vind het wel genoeg zo na 5 uur, tot morguh en keep them comming!!!
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 18-09-2000 22:28]
Koos : ' Ik heb gezegd dat het goed met me gaan. En ik heb Els succes gewenst met het onderzoek morgen. Blijkt gek zo tegen zo'n camera praten'
Jolanda : 'Ik zou het niet weten, ben behalve het zingen daar nog niet binnen geweest.'
Koos : 'Ik heb ook een tip gehad voor de kachel, voor wat betreft het broodbakken. Alle kolen van de grond af, naar de zijkant.'
-------
Nu huiskamer, Koos en Robin
Robin : 'Ik vond die muziek echt helemaal niks. Waarom moest dat nou? Konden ze het niet alleen in een paar kamers laten horen of zo.'
Koos : 'Ik heb er heel erg van genoten. Vooral daar in dat kamertje, gewoon samen met Jolanda liggen luisteren'
Jolanda komt de kamer uit
'Zo wat een rust hier'
Koos : 'Ja, ze hebben het eindelijk voor mekaar. Eindelijk rustig. Daar was het ze ook om begonnen natuurlijk.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 22:56]
Jolanda geeft te kennen dat ze klassiek toch heel wat beter vindt dan house. Koos is weer helemaal happy. Het gaat volgens hem goed met Jolanda en met hemzelf. Toch fijn.
Koos is een kritische slaper. ZIjn bed is te smal. Robin blijkbaar ook en hij vindt het helemaal niet lekker om met z'n 2-en in een bed te liggen. (Leuk voor Dees). Koos helemaal blij dat hij dat nieuwtje ook weer weet, want het was hem even ontgaan dat Ro en Dees innig de nacht doorgebracht hadden.
Koos is trouwens wel blij dat hij er niet bij was vannacht want dan had hij hem er wel mee gepest.
Maar ff zonder gekheid: Koos geeft Robin groot gelijk dat het niet lekker is om "lepeltje-lepeltje" te liggen. Slaap je toch helemaal niet lekker. Koos ligt het liefst een eind van Els in zijn grote waterbed.
Robin noemt Mo Ali Dragon en zegt dat zijn slechte nachtrust ook door hem kwam (snurkt nogal).
Koos gaat nog niet naar bed (weet hij wel hoe laat het is: zeker voor hem wel bedtijd!!!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Tulum op 18-09-2000 23:06]
Koos: heb je liggen vozen
Robin : ja beetje voetje vrijen
Koos is heel blij. Als er een stelletje had moeten zijn dan was het in zijn ogen Robin en desiree wel.
Koos vindt het heel jammer dat ie er niet bij was want dan had ie Robin vandaag lekker er mee kunnen pesten !
Robin : 'Ik hou niet van dat kleffe'
Het gesprek gaat nu over snurken. Een aantal heren, waaronder Leo blijkt nogal heftig te snurken.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 18-09-2000 23:05]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |