1 2 3 4 5 6 7 8 | FC Barcelona 6 Celtic 4 Benfica 1 Spartak Moskou 0 Topscorers in Poule G: Emenike en Messi beiden 2 goals |
Shakhtar - Chelsea maar aangezien ze Chelsea - Juventus al niet hebben uitgezonden heb ik het idee dat de NOS nog niet over de uitschakeling van Barcelona door Chelsea heen is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:56 schreef Bonkers. het volgende:
Matige wedstrijd eigenlijk.
Is er geen leukere om uit te zenden?
Nee, blijkbaar niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:56 schreef Bonkers. het volgende:
Matige wedstrijd eigenlijk.
Is er geen leukere om uit te zenden?
Jeroen en de NOS willen ons laten zien hoe je kunt fappen op Messiquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet dat dit uitgezonden wordt, doe dan Shakhtar - Chelsea
Jack geniet er ook altijd van, het is weer tijd voor mijn favoriete memequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Jeroen en de NOS willen ons laten zien hoe je kunt fappen op Messi
Denk het ook, misschien dat ze op wilskracht de schade beperkt kunnen houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef TLC het volgende:
Laatse drie ontmoetingen in Camp Nou sinds 2000 trouwens verrassend goed voor Celtic ;
0-0, 1-1 en 1-0 voor Barca.
Maar dit gaat Barca met gemak winnen natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een opmerking naar de redactie gestuurd dat ik liever naar Shaktar - Chelsea en Chelsea - Juve kijk, hopelijk doen ze er wat mee. (Maar ik ben er bang voor)
Is ook bedoeld voor de komende 2 potjes natuurlijk. Dat ze dit niet meer gaan veranderen heb ik ook nog wel door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |