abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118232811

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118232814
Leuk onderwerp.

More, moreee!
pi_118232821
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Antiliaans.
pics?
pi_118232822
zG.... Ik zat me al af te vragen, wat gaat de TT worden.. :D

Eagle, ne bicim site bu yaaa.... Check het antwoord dan:

once hi mantarina care bul "partner"inin agzini yuzunu yara etme bari.. teyyy allaaamyaaaa....
pi_118232823
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:41 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hier ook. :P
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.

Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
pi_118232835
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Ambipur het volgende:
zG.... Ik zat me al af te vragen, wat gaat de TT worden.. :D

Eagle, ne bicim site bu yaaa.... Check het antwoord dan:

once hi mantarina care bul "partner"inin agzini yuzunu yara etme bari.. teyyy allaaamyaaaa....
hahahaha, ik zag het ook :D
je weet niet wat er op dat forum nog rond huppelt :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118232839
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.

Zeg eens, mogen jullie vrij zijn in het hebben van vriendjes? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.

Mijn ouders zijn daar trouwens vrij in :)
pi_118232841
quote:

[..]

Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Mijn moeder zou me vermoorden, serieus :)
pi_118232846
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.

Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?
pi_118232847
Eagle, hoe kom je op die website? :').

Heb je meer links? :@.
pi_118232849
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh wcht, ik las het verkeerd: ze zijn niet vrij in seks.... Gescheiden of niet, dat interesseert ze niet. Geen sex dus.
pi_118232851
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Mijn moeder zou me vermoorden, serieus :)
Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?
pi_118232856
quote:

[..]

Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels. :@.
pi_118232857
quote:

[..]

Nope, hier is moeder echt de baas.

Vriendjes wel, seks niet. Vooral de kreet 'ken je grenzen' is populair bij m'n moeder. :') Bij mannelijke familieleden wordt er niet moeilijk gedaan over seks.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 03:50:38 ]
pi_118232862
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef zarGon het volgende:
Eagle, hoe kom je op die website? :').

Heb je meer links? :@.
Ooit toevallig, maar een paar maanden geleden werd het issue op eksisozluk :D hele invasie van eksi en inci toen _O- Er zitten echt rare onderwerpen tussen, ik ben nu aan het rondkijken :')
pi_118232868
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?
Ik vind het heel lastig hierop te antwoorden, vroeger zeker niet.. hoe ze nu reageren op een vriend: ik denk vrij... Op sex is het duidelijk: Nee. Once imam nikahi ofzo. :)
pi_118232875
quote:

[..]

Ik ben de enige van het mannelijk geslacht van mijn leeftijd van de familieleden hier. :P. De rest is getrouwd en verder zijn het allemaal meisjes. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 03:50:28 ]
pi_118232877
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje had :)

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit dus.
pi_118232882
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mijn moeder verbaasd zich vaak over ouders die hun zonen vrij laten in het hebben van seks voor het huwelijk etc.. Ik heb hier geen neven en heb zelf geen broers, dus ik weet niet hoe ze zou reageren als ze zelf een zoon zou hebben maar een ding weet ik zeker en dat is dat het 100 keer erger zou zijn als ik het zou doen, dan wanneer ik een broer zou hebben en hij het zou doen.
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nope, hier is moeder echt de baas.

Vriendjes wel, seks niet. Vooral de kreet 'ken je grenzen' is populair bij m'n moeder. :') Bij mannelijke familieleden wordt er niet moeilijk gedaan over seks.
Ja maar het punt is, zou jou moeder hetzelfde reageren als bij jou broer? Wie betrapt ze liever in bed met een partner, jou of je broer?
pi_118232885
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:50 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje had :)
[..]

Dit dus.
_O_
pi_118232886
Ik moet de eerste Turkse vader nog tegenkomen die toestemming geeft (aan zijn dochter) om seks te hebben voor het huwelijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 03:54:05 ]
pi_118232888
Mijn broertje heeft al >10 vriendinnetjes gehad (hij is 13 :') ) no way dat er op dezelfde manier werd gereageerd op mij al had ik dat op die leeftijd.

Ze vinden het leuk voor hem, ik ook :+, seks zouden ze niet goed vinden, maar dat komt door de leeftijd.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2012 03:54:49 ]
pi_118232890
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

pics?
Voor deze keer dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_118232892
Als ik de TT zo lees denk ik dat Turkse mannen moeten leren (erotisch)masseren.
pi_118232895
En even voor de duidelijkhied: ik zei vriendjes, als in jongens. :').

Dalga geçtim ayoool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')