SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.quote:
hahahaha, ik zag het ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Ambipur het volgende:
zG.... Ik zat me al af te vragen, wat gaat de TT worden..![]()
Eagle, ne bicim site bu yaaa.... Check het antwoord dan:
once hi mantarina care bul "partner"inin agzini yuzunu yara etme bari.. teyyy allaaamyaaaa....
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.
Zeg eens, mogen jullie vrij zijn in het hebben van vriendjes? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Mijn moeder zou me vermoorden, serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.
Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.
Mijn ouders zijn daar trouwens vrij in
Oh wcht, ik las het verkeerd: ze zijn niet vrij in seks.... Gescheiden of niet, dat interesseert ze niet. Geen sex dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.
Mijn ouders zijn daar trouwens vrij in
Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me vermoorden, serieus
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Nope, hier is moeder echt de baas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit toevallig, maar een paar maanden geleden werd het issue op eksisozlukquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef zarGon het volgende:
Eagle, hoe kom je op die website?.
Heb je meer links?.
Ik vind het heel lastig hierop te antwoorden, vroeger zeker niet.. hoe ze nu reageren op een vriend: ik denk vrij... Op sex is het duidelijk: Nee. Once imam nikahi ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?
Ik ben de enige van het mannelijk geslacht van mijn leeftijd van de familieleden hier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje hadquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels..
Mijn moeder verbaasd zich vaak over ouders die hun zonen vrij laten in het hebben van seks voor het huwelijk etc.. Ik heb hier geen neven en heb zelf geen broers, dus ik weet niet hoe ze zou reageren als ze zelf een zoon zou hebben maar een ding weet ik zeker en dat is dat het 100 keer erger zou zijn als ik het zou doen, dan wanneer ik een broer zou hebben en hij het zou doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels..
Ja maar het punt is, zou jou moeder hetzelfde reageren als bij jou broer? Wie betrapt ze liever in bed met een partner, jou of je broer?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nope, hier is moeder echt de baas.
Vriendjes wel, seks niet. Vooral de kreet 'ken je grenzen' is populair bij m'n moeder.Bij mannelijke familieleden wordt er niet moeilijk gedaan over seks.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje had
[..]
Dit dus.
Voor deze keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |