SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.quote:
hahahaha, ik zag het ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Ambipur het volgende:
zG.... Ik zat me al af te vragen, wat gaat de TT worden..![]()
Eagle, ne bicim site bu yaaa.... Check het antwoord dan:
once hi mantarina care bul "partner"inin agzini yuzunu yara etme bari.. teyyy allaaamyaaaa....
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.
Zeg eens, mogen jullie vrij zijn in het hebben van vriendjes? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Mijn moeder zou me vermoorden, serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt zo. Op het eerste gezicht lijkt het bij ons ook zo, dat mijn moeder de baas is, maar als het puntje bij paaltje komt, dan is mijn vader de baas.
Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.
Mijn ouders zijn daar trouwens vrij in
Oh wcht, ik las het verkeerd: ze zijn niet vrij in seks.... Gescheiden of niet, dat interesseert ze niet. Geen sex dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze bij ons best schijnheilig in. Het wordt gedoogd, maar openbaar willen ze niet. Laat ik daar schijt aan hebben.
Mijn ouders zijn daar trouwens vrij in
Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou me vermoorden, serieus
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg eens, zijn jullie vrij in het hebben van vriendjes en seks? En hoe veel verschillen jullie hierin van jullie mannelijke familieleden (broers, neven, ooms etc.)?
Nope, hier is moeder echt de baas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit toevallig, maar een paar maanden geleden werd het issue op eksisozlukquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef zarGon het volgende:
Eagle, hoe kom je op die website?.
Heb je meer links?.
Ik vind het heel lastig hierop te antwoorden, vroeger zeker niet.. hoe ze nu reageren op een vriend: ik denk vrij... Op sex is het duidelijk: Nee. Once imam nikahi ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij bent dus net zo vrij als je neven/broers?
Ik ben de enige van het mannelijk geslacht van mijn leeftijd van de familieleden hier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje hadquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelovige moeder? yani gelovig-gelovig?
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels..
Mijn moeder verbaasd zich vaak over ouders die hun zonen vrij laten in het hebben van seks voor het huwelijk etc.. Ik heb hier geen neven en heb zelf geen broers, dus ik weet niet hoe ze zou reageren als ze zelf een zoon zou hebben maar een ding weet ik zeker en dat is dat het 100 keer erger zou zijn als ik het zou doen, dan wanneer ik een broer zou hebben en hij het zou doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag vriendjes hebben, maar niets seksueels..
Ja maar het punt is, zou jou moeder hetzelfde reageren als bij jou broer? Wie betrapt ze liever in bed met een partner, jou of je broer?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nope, hier is moeder echt de baas.
Vriendjes wel, seks niet. Vooral de kreet 'ken je grenzen' is populair bij m'n moeder.Bij mannelijke familieleden wordt er niet moeilijk gedaan over seks.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje had
[..]
Dit dus.
Voor deze keer dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
VOORSPEL idd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Als ik de TT zo lees denk ik dat Turkse mannen moeten leren (erotisch)masseren.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.Yuri.. Kom 't huis ajb niet uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dus meer tegen op 'kizlari kandirma' ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
tjah, gewoon gelovig. Vriendin zou ze nu niets zeggen, heeft ze tenminste een paar maanden geleden niets over gezegd omdat ik serieus was, maar toen ik nog 'klein' was was ze er tegen. Ze herinnerde me eraan dat ik een zusje had
[..]
Dit dus.
Zouden ze aan beffen en pijpen doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
VOORSPEL idd.
Sommigen kennen dit begrip niet.
Ik kan niet spreken voor anderen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zouden ze aan beffen en pijpen doen?
Dat eerste antwoord al...quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:53 schreef Eagle_99 het volgende:
@zG
http://www.kadinlarkulubu(...)-lazim-yardim-s.html
![]()
quote:ilk adımı her zaman erkek atmalı bana göre
Jij dan, zou jij zelf niet meer zorgen maken over je dochter dat tot in de late uren weg is dan je zoon?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk dat veel hier mijn punt niet snappen. Ik zeg niet dat iedere familie even streng is of zo, alleen dat ik ervan ben overtuigd dat de families van de meesten hier paternalistisch zijn. Dus het mag best zo zijn dat het lijkt alsof je moeder thuis de baas is en dat je een vriendje mag hebben, maar het punt is, mag je dan ook zo ver gaan als dat je broer of neef het mag? In the end zijn het toch de mannen die meer mogen en de vrouwen die zich (meer) moeten onthouden - en de mate mag dan wel verschillen, maar het principe blijft hetzelfde.
Wat wil je dat we roepen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor anderen.![]()
Heren, roepen jullie eens iets.
Ja, maar ik ontken dan ook niet dat ik paternalistisch ben ingesteld. En het gaat niet perse over tot in de late uren weg zijn. Je kunt ook seks hebben in een veilige en vertrouwde omgeving. Thuis in de slaapkamer bijvoorbeeld. En de meeste ouders kiezen er toch liever voor dat hun zoon dat doet, dan hun dochter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij dan, zou jij zelf niet meer zorgen maken over je dochter dat tot in de late uren weg is dan je zoon?
Daar heb je gelijk in, maar ja, het maagdenvlies is heilig en mannen hebben er geen. Oneerlijk, maar dat is nou eenmaal hoe het is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk dat veel hier mijn punt niet snappen. Ik zeg niet dat iedere familie even streng is of zo, alleen dat ik ervan ben overtuigd dat de families van de meesten hier paternalistisch zijn. Dus het mag best zo zijn dat het lijkt alsof je moeder thuis de baas is en dat je een vriendje mag hebben, maar het punt is, mag je dan ook zo ver gaan als dat je broer of neef het mag? In the end zijn het toch de mannen die meer mogen en de vrouwen die zich (meer) moeten onthouden - en de mate mag dan wel verschillen, maar het principe blijft hetzelfde.
Beffen, jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor anderen.![]()
Heren, roepen jullie eens iets.
Waarom zijn mensen hier zo gesloten over.. Alsof sex iets verkeerds is..quote:
Je weet dat er niet echt een vlies is hé.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ja, het maagdenvlies is heilig en mannen hebben er geen. Oneerlijk, maar dat is nou eenmaal hoe het is.
Mijn vriendin post hier ook mee. Ik kan mijn algemene mening over seks geven, maar over hoe en wat in mijn relatie ga ik niet posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen hier zo gesloten over.. Alsof sex iets verkeerds is..
Nou, makkelijk: Zodra jij sex zult hebben, zul je haar beffen of niet? De heren zijn wel heeeeeeeel stil
Iedereen gooit het hier op ik ben maagd en dan is het weer stil
Eindelijk.. Gewoon echt antwoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beffen, ja
Maar niet de eerste keer, verwacht ook geen pijpbeurt zonder condoom de eerste keer.
Sorry, ik heb je reactie niet helemaal goed gelezen, dacht meer in kaders van meer mogen, niet specifieke voorbeelden, mja, onderscheid er in slaat idd nergens op, als je zoon seks mag hebben voor het huwelijk, moet je dochter het ook mogen. De bezwaren op grond waarvan zo een onderscheid word gemaakt is echt idioot.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar ik ontken dan ook niet dat ik paternalistisch ben ingesteld. En het gaat niet perse over tot in de late uren weg zijn. Je kunt ook seks hebben in een veilige en vertrouwde omgeving. Thuis in de slaapkamer bijvoorbeeld.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat er niet echt een vlies is hé.
Oooh, maar dat snap ik wel, hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vriendin post hier ook mee. Ik kan mijn algemene mening over seks geven, maar over hoe en wat in mijn relatie ga ik niet posten..
Hell yeah, overigens. Om toch nog maar te antwoorden..
Seks is ook verkeerd, vóór het huwelijk althans.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou, makkelijk: Zodra jij sex zult hebben, zul je haar beffen of niet? De heren zijn wel heeeeeeeel stil
Waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beffen, ja
Maar niet de eerste keer, verwacht ook geen pijpbeurt zonder condoom de eerste keer.
Dat maakt iedereen voor zichzelf uit vind ik. Ik heb gewacht, maar als Fatma niet kan wachten, moet ze lekker zelf weten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Seks is ook verkeerd, vóór het huewelijk althans.
Zal ik een nog leukere vraag stellen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh, maar dat snap ik wel, hoorBedoelde 't ook puur algemeen hoor haha
Het moment dat ik getrouwd ben enzo, zwijg ik denk ik grotendeels over het bespreken van - persoonlijke - seks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Seks is ook verkeerd, vóór het huewelijk althans.
Ik denk dat je op een mannelijke manier toch wel erover praat met je mannelijke vrienden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het moment dat ik getrouwd ben enzo, zwijg ik denk ik grotendeels over het bespreken van - persoonlijke - seks.
Ik snap jequote:Op zondag 21 oktober 2012 04:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ambipur, die vragen gaan mij toch iets te ver. Een beetje globaal praten over seks is een ding, maar echt specifieke details over wat je in de slaapkamer uitvoert is een ander.
Op beperkte en voor zover relevante gevallen wel natuurlijk, maar minder het initiatiefnemend sowieso.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een mannelijke manier toch wel erover praat met je mannelijke vrienden.
Mannelijke manier = overzicht; niet in detail; vergelijkend - oplossingsgericht.
Yep, dat klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb ik het idee dat Turken in Nederland geloviger zin dan de Turken in Turkije zelf. Klopt dit of?
In het verleden heb ik de kans gehad om te neuken, maar dat sloeg ik over omdat die meisjes ten eerste sloeries waren en ik bij de gedachte was eerste keer moet speciaal zijn (quote:
Over het algemeen denk ik dat je beeld klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soms heb ik het idee dat Turken in Nederland geloviger zin dan de Turken in Turkije zelf. Klopt dit of?
Ik heb een mooi 'Alevitisch' anekdote van Soenitische meisjes om het integendeel te bewijzen, maar ik wil ambi niet kwetsen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die met anaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een mooi 'Alevitisch' anekdote van Soenitische meisjes om het integendeel te bewijzen, maar ik wil ambi niet kwetsen.
Doe dan maar niet..quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een mooi 'Alevitisch' anekdote van Soenitische meisjes om het integendeel te bewijzen, maar ik wil ambi niet kwetsen.
Mkay. Turkse?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:05 schreef xminator het volgende:
[..]
In het verleden heb ik de kans gehad om te neuken, maar dat sloeg ik over omdat die meisjes ten eerste sloeries waren en ik bij de gedachte was eerste keer moet speciaal zijn (). Van dat laatste ben ik afgestapt uiteraard.
Nu heb ik al vrij lang een vriendin, het gaat goed en het is serieus. Vandaar.
Op haar gezicht? Hell no!quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik een nog leukere vraag stellen?.
Aan de mannen:
Stel, je komt op haar gezicht (OH COME ON, DAT WILLEN WE ALLEMAAL) en in haar mond en zo, zoen je haar daarna?!
Beetje retarded wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Over het algemeen denk ik dat je beeld klopt.
Si, maar als je ziet hoe het tegenwoordig gaat met de relaties...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen voor zichzelf uit vind ik. Ik heb gewacht, maar als Fatma niet kan wachten, moet ze lekker zelf weten.
Waarom niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Op haar gezicht? Hell no!
Zoenen daarna? Hell no!
Liever niet, maja als zij dat echt graag wil dan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik een nog leukere vraag stellen?.
Aan de mannen:
Stel, je komt op haar gezicht (OH COME ON, DAT WILLEN WE ALLEMAAL) en in haar mond en zo, zoen je haar daarna?!
Ik kan prima inschatten wat voor meisje het is. Die analyse doe ik al ver van te voren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een gevoel, hoe ervaar jij dat zelf?
Dan moet Fatma er zelf voor bloeden. Kijk, ik praat enorm vrij over seks, maar ik heb mijn normen en waarden wel tussen mijn benen. Ben geen slet. Als ik naar vrouwen tegenwoordig kijk.. Pffff.. Ik schrok mij gisteren lam tijdens het uitgaan. WTF is er met het moraal tegenwoordig?? Mannen die je zomaar aanraken, vrouwen die zich lamzuipen en met 4 verschillende mannen zoenen, koppels die elkaar bijna kapotneuken..quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Si, maar als je ziet hoe het tegenwoordig gaat met de relaties...
Op haar gezicht? Dat lijkt mij echt niets... Meer denigrerend en niets opwindend aan. Volgende dag yuzune nasil bakacan?quote:
Het is niet dat je dat als een intiemere handeling ziet? dus meer zeg een overtreffende trap?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan prima inschatten wat voor meisje het is. Die analyse doe ik al ver van te voren.
is voor jou jaren met elkaar gaan, zonder trouwplannen mogelijk?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat jaren met elkaar gaan en geen seks hebben ook weer zoiets.
Nope, maar er gingen wel roddels rond over dat ik met een deniz gozlu, lange, knappe, boyu, poslu dame had. Zomaar. Turkenquote:
Het lijkt mij dat je juist veel minder gelooft vanwege de ultra-westerse sfeer/invloed.quote:
Oh fuck. Ik wilde een discussie uitlokken dat hier niet snel gevoerd wordt door abrupt iets in de groep te gooien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Op haar gezicht? Dat lijkt mij echt niets... Meer denigrerend en niets opwindend aan. Volgende dag yuzune nasil bakacam?
Dat tweede wil niet mijn eigen shit proeven.
Nu jouw antwoorden op die vragen..
Eerst zeg je dat de vragen je te ver gaan, vervolgens kom je met zo een comment. Geef dan gewoon antwoord op die vragen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat jaren met elkaar gaan en geen seks hebben ook weer zoiets.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. De eerste sla ik over,. Ik zou het wel doen. Je bent toch niet vies van jezelf? Niet dat ik liters zaad ga drinken, maar come on, viezigheid hoort erbij vind ik.
Je vergeet dat men in Turkije 'doorleeft', maar hier vasthoudt aan de normen en waarden van 'vroeger'. Hier blijven ze dus zoals ze zijn, in Turkije veranderen ze (sneller).quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je juist veel minder gelooft vanwege de ultra-westerse sfeer/invloed.
Wat ben je eerlijk.. Hou ik vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik wilde een discussie uitlokken dat hier niet snel gevoerd wordt door abrupt iets in de groep te gooien..
Hm. De eerste sla ik over,. Ik zou het wel doen. Je bent toch niet vies van jezelf? Niet dat ik liters zaad ga drinken, maar come on, viezigheid hoort erbij vind ik.
(Geen idee hoe ik hier tegenover zal staan na het uitvoeren van punt 2..)
Nee, ik zou mij te snel vervelen denk ik. Ik zou het langer volhouden om helemaal geen relatie te hebben dan jaren met iemand gaan en niet verder gaan dan handje vasthouden en zoentjes geven. Zo denk ik er nu over, he. Toen ik 16 was dacht ik er anders over, naturlich.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
is voor jou jaren met elkaar gaan, zonder trouwplannen mogelijk?
Op het moment dat je iemand hebt die het waard is, hou je het wel vol.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik zou mij te snel vervelen denk ik. Ik zou het langer volhouden om helemaal geen relatie te hebben dan jaren met iemand gaan en niet verder gaan dan handje vasthouden en zoentjes geven. Zo denk ik er nu over, he. Toen ik 16 was dacht ik er anders over, naturlich.
Ga je niet krijgen.. It's not done to discuss this shit. Misschien met je maten..quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer ook wat los te krijgen bij de rest..
Deze man weet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op het moment dat je iemand hebt die het waard is, hou je het wel vol.
Hmm, tot je laatste aanpassing was het duideijk voor me..quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik zou mij te snel vervelen denk ik. Ik zou het langer volhouden om helemaal geen relatie te hebben dan jaren met iemand gaan en niet verder gaan dan handje vasthouden en zoentjes geven. Zo denk ik er nu over, he. Toen ik 16 was dacht ik er anders over, naturlich.
(Het gaat overigens niet alleen om de seks maar ook om de andere beperkingen die kuisheid met zich meebrengt)
Ook zonder 'voorwerk'?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tipje: eet de dag daarvoor geen doner met een keur aan sausjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik wilde een discussie uitlokken dat hier niet snel gevoerd wordt door abrupt iets in de groep te gooien..
(Geen idee hoe ik hier tegenover zal staan na het uitvoeren van punt 2..)
Hangt af van de situatie. Verder vind ik een condoom niks, dus bij een bj zou ik er sowieso geen om willen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het is niet dat je dat als een intiemere handeling ziet? dus meer zeg een overtreffende trap?
Dat heb ik zelf namelijk wel.
Ik denk dat er niets mis mee is met voorspel, het is zelfs een must voor vrouwen denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:18 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niets mis mee is met voorspel, het is zelfs een must voor vrouwen denk ik.
Retarded dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vergeet dat men in Turkije 'doorleeft', maar hier vasthoudt aan de normen en waarden van 'vroeger'. Hier blijven ze dus zoals ze zijn, in Turkije veranderen ze (sneller).
Why?... Lekker als je straks een SOA hebt!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hangt af van de situatie. Verder vind ik een condoom niks, dus bij een bj zou ik er sowieso geen om willen.
Bijvoorbeeld, ik ben iemand die van reizen houd. Ik zou dat dus ook graag met mijn vriend willen doen. Maar hoe doe je dat dan? Wanneer je verblijft in een hotel, hij een andere kamer, ik een andere kamer? Of dezelfde kamer delen en dan een beetje gefrustreerd doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, tot je laatste aanpassing was het duideijk voor me..
wat bedoel je met de beperkingen van kuisheid op seks na dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:21 schreef Ayca het volgende:
Dit is hoe het hoort! Niks geen zoentjes geven.
Genieten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why?... Lekker als je straks een SOA hebt!!
Ik denk dat ik het eens ben met jequote:Op zondag 21 oktober 2012 04:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
(Het gaat overigens niet alleen om de seks maar ook om de andere beperkingen die kuisheid met zich meebrengt)
Dat voorbeeld vind ik wel een beetje apart hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik ben iemand die van reizen houd. Ik zou dat dus ook graag met mijn vriend willen doen. Maar hoe doe je dat dan? Wanneer je verblijft in een hotel, hij een andere kamer, ik een andere kamer? Of dezelfde kamer delen en dan een beetje gefrustreerd doen?Het lijkt mij heel ongemakkelijk om je als twee volwassenen zo te gedragen.
En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
Lijken net vogels die elkaar aan het voeren zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:21 schreef Ayca het volgende:
Ze eten elkaar op johquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijken net vogels die elkaar aan het voeren zijn.
Dat laatste vrouwtje leek wel bedreven, ervaren wellicht?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:21 schreef Ayca het volgende:
Ik ben momenteel bezig met het plannen van een vakantie. Dat is het eerste wat bij me opkwam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat voorbeeld vind ik wel een beetje apart hoor..
Oooh.................................... Was dat dan!quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:21 schreef Ayca het volgende:
Maar dan hebben we het nog steeds over seks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik ben iemand die van reizen houd. Ik zou dat dus ook graag met mijn vriend willen doen. Maar hoe doe je dat dan? Wanneer je verblijft in een hotel, hij een andere kamer, ik een andere kamer? Of dezelfde kamer delen en dan een beetje gefrustreerd doen?Het lijkt mij heel ongemakkelijk om je als twee volwassenen zo te gedragen.
En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh.................................... Was dat dan!
Spreek jij weleens af met je vriendin alleen, thuis? Ik neem aan dat je niet drie jaar lang gaat daten in de McDonalds, toch? En het lijkt mij gewoon stom, onnatuurlijk en onnodig om als twee volwassenen van boven de 20 elkaar jaren te vermijden op die manier. Ik weet het niet hoor, maar ik zou mijn interesse verliezen denk ik.quote:
oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh......quote:
Misschien had ik moeten zeggen 'het ongemak dat het niet hebben van seks met zich meebrengt'. Tenslotte is het verschil tussen een goede vriendschap en een relatie de seksuele aantrekkingskracht, niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het nog steeds over seks?
Indien we zaken als zoenen, romantisch knuffelen etc ook onder hetzelfde als seksuele aantrekkingskracht scharen, jup, agreed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten zeggen 'het ongemak dat het niet hebben van seks met zich meebrengt'. Tenslotte is het verschil tussen een goede vriendschap en een relatie de seksuele aantrekkingskracht, niet?
Gewoon niet te lang ongetrouwd blijven, of er schijt aan hebben en doen wat je wilt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Spreek jij weleens af met je vriendin alleen, thuis? Ik neem aan dat je niet drie jaar lang gaat daten in de McDonalds, toch? En het lijkt mij gewoon stom, onnatuurlijk en onnodig om als twee volwassenen van boven de 20 elkaar jaren te vermijden op die manier. Ik weet het niet hoor, maar ik zou mijn interesse verliezen denk ik.
Daten mcdonaldsquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Spreek jij weleens af met je vriendin alleen, thuis? Ik neem aan dat je niet drie jaar lang gaat daten in de McDonalds, toch? En het lijkt mij gewoon stom, onnatuurlijk en onnodig om als twee volwassenen van boven de 20 elkaar jaren te vermijden op die manier. Ik weet het niet hoor, maar ik zou mijn interesse verliezen denk ik.
Zulke mensen zijn duidelijk psychisch gestoord.quote:
Dus, wat kies jij borte?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Gewoon niet te lang ongetrouwd blijven, of er schijt aan hebben en doen wat je wilt.
En dan gewoon constant een erectie hebben, en pijn aan je ballenquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Indien we zaken als zoenen, romantisch knuffelen etc ook onder hetzelfde als seksuele aantrekkingskracht scharen, jup, agreed.
Ik denk dat het makkelijker zou zijn om helemaal niks te doen dan zoenen, romantisch knuffelen en elkaar jaren lang opgeilen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Indien we zaken als zoenen, romantisch knuffelen etc ook onder hetzelfde als seksuele aantrekkingskracht scharen, jup, agreed.
Wat vind jij onder seksueel contact vallen? Van hoe jij het beschrijft klinkt het alsof je elkaar niet eens mag aanraken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grapje, ha-ha.
[..]
Seksueel contact vermijden, jezus.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker zou zijn om helemaal niks te doen dan zoenen, romantisch knuffelen en elkaar jaren lang opgeilen.
In mijn optiek moet je ALTIJD doen wat je zelf wilt en je nooit moet laten leiden door iets, maakt niet uit wat. De mens moet vrij zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Gewoon niet te lang ongetrouwd blijven, of er schijt aan hebben en doen wat je wilt.
Tja, in het algemeen ligt de kuisheidsgrens grens wel bij zoenen en knuffelen, niet? Maar zoals ik het al zei, dat laatste is moeilijker dan helemaal niks doen. En al helemaal als je al jaren met elkaar gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat vind jij onder seksueel contact vallen? Van hoe jij het beschrijft klinkt het alsof je elkaar niet eens mag aanraken.
Ik zit dan wel in een tweestrijd met mijn geloof en mezelf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In mijn optiek moet je ALTIJD doen wat je zelf wilt en je nooit moet laten leiden door iets, maakt niet uit wat. De mens moet vrij zijn.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:34 schreef Eagle_99 het volgende:
OMG![]()
http://www.kadinlarkulubu(...)vgilisi-olanlar.html
zarGon, kom kijken
quote:Varrrr ama bu benim aklımda hep bir soru işareti...ınsanlara göstermek istemiyorum...
Mastruberen doe je wel of ook niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zit dan wel in een tweestrijd met mijn geloof en mezelf.
No commentquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, in het algemeen ligt de kuisheidsgrens grens wel bij zoenen en knuffelen, niet? Maar zoals ik het al zei, dat laatste is moeilijker dan helemaal niks doen. En al helemaal als je al jaren met elkaar gaat.
Wel goed dat je het volhoudt. Ik zou mijn vriend op een gegeven moment gaan beschouwen als een gewone vriend ipv toekomstige man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:35 schreef xminator het volgende:
Zie voorgaande bericht zG.
Als ik geen vriendin had op dit moment dan had ik het wel geweten, maar she is worth it.
En ik wil van iedereen een antwoord, niet antwoorden is een banquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:36 schreef Triggershot het volgende:
Seks is een apart beleving ansich natuurlijk, maar wat ik mij afvraag is, in hoeverre ben je bereid je aan te passen in het huwelijksleven, je hebt bepaalde verwachtingen, een mogelijk ideaalbeeld van het huwelijk, van hem en haar, maar iedereen denkt daar in eerste instantie anders over en doet dat met diegene met wie ze het meest kunnen optrekken + aantrekkelijk vinden.
Hoe daarmee om te gaan?
En daarom geloof ik niet, want ik weet van mijzelf dat als ik niet ALLES doe wat ik ZELF wil, dat ik later als ik oud ben - en alsnog kan geloven - spijt ga krijgen dat ik niet heb geleefdop mijn manier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zit dan wel in een tweestrijd met mijn geloof en mezelf.
Hoe hou jij het al die jaren vol of hou je het wel vol?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel goed dat je het volhoudt. Ik zou mijn vriend op een gegeven moment gaan beschouwen als een gewone vriend ipv toekomstige man.
Dat is ook een tweestrijd maar vergeleken met seks is het toch veel 'milder'.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mastruberen doe je wel of ook niet?
Je doet water bij de wijn...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:36 schreef Triggershot het volgende:
Seks is een apart beleving ansich natuurlijk, maar wat ik mij afvraag is, in hoeverre ben je bereid je aan te passen in het huwelijksleven, je hebt bepaalde verwachtingen, een mogelijk ideaalbeeld van het huwelijk, van hem en haar, maar iedereen denkt daar in eerste instantie anders over en doet dat met diegene met wie ze het meest kunnen optrekken + aantrekkelijk vinden.
Hoe daarmee om te gaan?
Alles van te voren bespreken en de rest zie je wel aankomen. Je merkt vanzelf wel wanneer iemand moeite voor je doet. Aanpassen is een must. Wanneer ik merk dat alles van mijn kant komt en hij zich bewust heel anders heeft voorgedaan, dan gaan we uiteindelijk uit elkaar denk ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:36 schreef Triggershot het volgende:
Hoe daarmee om te gaan?
Nou, seks, klaarkomen, enzo, oke super, maar dat is maximaal in totaal misschien 1 jaar van je hele huwelijk van 40 jaar?, als mensen moet je naast elkaar leven al die tijd, met de naz en koppigheid van je echtgenoot, ben je bereid om steeds te compenseren en afwijken van je idealen enzo, als blijkt dat je andere dingen wil, niet onoverbruggelijk, maar wel in een conflict.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:39 schreef Ayca het volgende:
Ik snap je vraag niet. Niet zulke lange zinnen typen op dit tijdstip.
Soms denk ik van, zal ik er spijt van krijgen omdat ik het volhou?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En daarom geloof ik niet, want ik weet van mijzelf dat als ik niet ALLES doe wat ik ZELF wil, dat ik later als ik oud ben - en alsnog kan geloven - spijt ga krijgen dat ik niet heb geleefdop mijn manier.
Geloof is niet meer van deze tijd. Maar dat is mijn mening.
Ik heb geen lange relatie gehad. Of überhaupt een serieuze relatie for that matter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe hou jij het al die jaren vol of hou je het wel vol?
Agreed, maar in hoeverre kan je dingen van te voren afspreken wat later op je pad is gekomen? Iemand zal uiteindelijk een knoop moeten doorhakken in welles-nietus discussies, ik snap dat een overeenstemming het beste is, maar ieder discussie kan natuurlijk niet eindigen met ayriliriz ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alles van te voren bespreken en de rest zie je wel aankomen. Je merkt vanzelf wel wanneer iemand moeite voor je doet. Aanpassen is een must. Wanneer ik merk dat alles van mijn kant komt en hij zich bewust heel anders heeft voorgedaan, dan gaan we uiteindelijk uit elkaar denk ik.
Is dat dé reden waarom je niet gelooft?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En daarom geloof ik niet, want ik weet van mijzelf dat als ik niet ALLES doe wat ik ZELF wil, dat ik later als ik oud ben - en alsnog kan geloven - spijt ga krijgen dat ik niet heb geleefdop mijn manier.
Geloof is niet meer van deze tijd. Maar dat is mijn mening.
Je kunt je toekomst niet voorspellen maar je kan hem wel inrichten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Soms denk ik van, zal ik er spijt van krijgen omdat ik het volhou?Ik weet het niet, ik hoop het in ieder geval niet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, seks, klaarkomen, enzo, oke super, maar dat is maximaal in totaal misschien 1 jaar van je hele huwelijk van 40 jaar?, als mensen moet je naast elkaar leven al die tijd, met de naz en koppigheid van je echtgenoot, ben je bereid om steeds te compenseren en afwijken van je idealen enzo, als blijkt dat je andere dingen wil, niet onoverbruggelijk, maar wel in een conflict.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agreed, maar in hoeverre kan je dingen van te voren afspreken wat later op je pad is gekomen? Iemand zal uiteindelijk een knoop moeten doorhakken in welles-nietus discussies, ik snap dat een overeenstemming het beste is, maar ieder discussie kan natuurlijk niet eindigen met ayriliriz ofzo
http://www.kadinlarkulubu.com/ah-erkekler/556849-esim-sapik.htmlquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Aan de ene kant vind ik het lief, maar aan de andere kant denk ik 'mens, wat maak je je druk, geniet ervan!'
Wijn die water in goud verandert.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor wijn, misschien houd ik niet van jouw smaak?
Ongetwijfeld ben en ga ik nu echt mierenneuken, maar dit is precies een van de redenen waarom ik niet warm kijk naar een huwelijk, een ander reden is al het gedoe wat er bij komt kijken van organiseren, he zGquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:48 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger, je kunt alles niet plannen. Ik zie het wel aankomen.
Als het lukt, dan lukt het. Lukt het niet, dan lukt het niet.
Jouw laatste zin...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:48 schreef Bortecinem het volgende:
Trigger, je kunt alles niet plannen. Ik zie het wel aankomen.
Als het lukt, dan lukt het. Lukt het niet, dan lukt het niet.
Verhuizen voor werk bijvoorbeeld, een heeft beginnen we niet aan, ander ziet alleen maar economische voordelen..quote:
Huh? Ben je aan het doordenken ofzo? Ik snap het niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jouw laatste zin...
Ik houd mijn mond wijselijk dicht.
Doet me denken aan het verhaal van Koning Middas, in Turks literatuur heb je ook van die mooie verhalenquote:
Lukt het niet, dan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huh? Ben je aan het doordenken ofzo? Ik snap het niet.
Ik zou het tenminste proberen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verhuizen voor werk bijvoorbeeld, een heeft beginnen we niet aan, ander ziet alleen maar economische voordelen..
maar in welles-nietes discussies is het een persoonswil en de ander gaat daarmee akkoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:48 schreef Ambipur het volgende:
Vallah, je doet stappen naar elkaar toe, zodat je op één niveau komt te staan.
Zodra de één weigert ook maar rekening met jou te houden en verlangt dat de ander zich volledig aanpast, is het einde verhaal.
Onder andere. Ik vind dat je moet leven hoe jij dat wilt en niet wat er van je verwacht wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is dat dé reden waarom je niet gelooft?
Laat maar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lukt het niet? Ik snap niet wat er mis is met die zin. Leg is uit.
Valla ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Leg het eens uit, kafamda takili kalir.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laat maar..
https://www.google.nl/sea(...)521&biw=988&bih=806.
Jep.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om er voor open te staan dat we verhuizen terwijl je eik niet wilt? Tof.
Even heel zwart-wit idd, jij bent een kafir?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind dat je moet leven hoe jij dat wilt en niet wat er van je verwacht wordt.
Verder vind ik geloof een beperking van de mens. JFM vond geloof een verrijking, het is net in welk perspectief je het plaatst.
Ik geloof in feiten en niet in fictie/een verhaal/boeke. Ik geloof in de wetenschap en gelukkig bestaat de wetenschap.
Verder zie ik geloof als een verklaring voor bepaalde dingen toen er nog geen wetenschap was.
Even heel zwart/wit.
Voor zover iemand het tot acceptabele gronden mee akkoord wil gaan zal het wel een kans hebben idd.quote:
PH... Is that you?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even heel zwart-wit idd, jij bent een kafir?
LOL. Turkse dames zijn net zoals sommige vrouwen hier.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
http://www.kadinlarkulubu.com/ah-erkekler/556849-esim-sapik.html
ze is wel verdacht volgens de dames
Als kafir staat voor ongelovige dan wel ja. Het enige dat ik mooi vind is de cultuur waar ik mee opgegroeid ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even heel zwart-wit idd, jij bent een kafir?
Past het niet, dan scheurt het wel. Rekt het niet, dan scheurt het wel. Lukt het niet, dan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik heb echt geen idee waar je het over hebt. Leg het eens uit, kafamda takili kalir.
Bedoelde het idd als het ontkennen van Allahsbestaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als kafir staat voor ongelovige dan wel ja. Het enige dat ik mooi vind is de cultuur waar ik mee opgegroeid ben.
Ah..key.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Past het niet, dan scheurt het wel. Rekt het niet, dan scheurt het wel. Lukt het niet, dan...
Bedoelde niet kalenderjaren he, bedoelde alles bij elkaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik denk max 5 jaar, of tot de zwangerschap... en bij Turkse stellen is dat vaak al rap
Dat zou een hoop verklaren jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde niet kalenderjaren he, bedoelde alles bij elkaar
Ha haquote:De Hodja zat op een dag onder een kersenboom uitterusten en keek op een veld met meloenen.
Hij vroeg zich af waarom de meloenen op struiken aan de grond groeien en kersen aan bomen.
Op dat moment viel een kers op zijn hoofd en de Hodja riep :
- Geprezen zij Allah, Hij weet waarom Hij geen meloenen aan bomen laat groeien.
Daar ben ik het even heel zwart/wit met je eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Onder andere. Ik vind dat je moet leven hoe jij dat wilt en niet wat er van je verwacht wordt.
Verder vind ik geloof een beperking van de mens. JFM vond geloof een verrijking, het is net in welk perspectief je het plaatst.
Ik geloof in feiten en niet in fictie/een verhaal/boeke. Ik geloof in de wetenschap en gelukkig bestaat de wetenschap.
Verder zie ik geloof als een verklaring voor bepaalde dingen toen er nog geen wetenschap was.
Even heel zwart/wit.
Wat is een moslim precies. Ben je moslim als je gelooft of ben je moslim qua afkomst. Het is lastig snap je. Ik heb bepaalde principes die ik belangrijk vind. Zoals ik al zei: het kan best zijn dat ik als ik oud ben de Koran ga lezen en fanatiek moslim word.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:56 schreef Bortecinem het volgende:
Yuri, ik dacht dat je een tijdje geleden nog moslim was? Recentelijk afgestapt?
iedere man checkt porno en bijna iedere vrouw is er op tegen idd.. Jaloezie....Maar heeft niets met Turks zijn te maken, datquote:Op zondag 21 oktober 2012 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
LOL. Turkse dames zijn net zoals sommige vrouwen hier..
Die topictitel ook.. 'Is mijn man een pervert?' En dat omdat-ie porno kijkt.
.
Hey Turk!quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is een moslim precies. Ben je moslim als je gelooft of ben je moslim qua afkomst. Het is lastig snap je. Ik heb bepaalde principes die ik belangrijk vind. Zoals ik al zei: het kan best zijn dat ik als ik oud ben de Koran ga lezen en fanatiek moslim word.
Deal!quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits, heeeeeel veeeeeel make up.
Op een dag raakte de ezel van de Hodja zoek.quote:
Dan ben ik geen kafir.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde het idd als het ontkennen van Allahsbestaan.
Een vriend van de hodja vroeg hem:quote:
Cool.quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar ben ik het even heel zwart/wit met je eens.
Wat nou Hodja? Die grappen stellen niks voor zonder Nasreddin Hoca's naam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op een dag raakte de ezel van de Hodja zoek.
Met plezier zocht hij zijn ezel.
Toen de mensen hem zagen, konden ze niet verklaren , waarom hij zo gelukkig was, en wilden weten waarom.
De Hodja verklaarde:
- Ik ben blij dat ik niet op de ezel zat , anders zou ik ook zoek geraakt zijn.
Jij en ik worden dus niets.. Canin sagolsun!quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een vriend van de hodja vroeg hem:
- Hoe oud ben je eigenlijk ?
- 40, antwoordde de hodja.
- Maar dat heb je een paar jaar geleden ook al gezegd.
-Ja, antwoorde de hodja, ik neem nooit mijn woord terug.
Het zijn grapjes uit het armoedige Albanië.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat nou Hodja? Die grappen stellen niks voor zonder Nasreddin Hoca's naam.
Ik heb ze niet vertaaldquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat nou Hodja? Die grappen stellen niks voor zonder Nasreddin Hoca's naam.
Oh, klonk als Nasreddin hoca grapjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zijn grapjes uit het armoedige Albanië..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:00 schreef zarGon het volgende:
Eagle, welke fora moet ik op die website bekijken?. Zijn er zoveel.
Olum, olum dedigin nedirki gulum, ben senin icin hayati goze almisim.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij en ik worden dus niets.. Canin sagolsun!
Fok jouquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je morgen wakker wilt worden met een paardenkop langs je dan moet je vooral zo doorgaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
zijn ze ook http://www.tapu.nl/kk_1300001.htmlquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, klonk als Nasreddin hoca grapjes.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Olum, olum dedigin nedirki gulum, ben senin icin hayati goze almisim.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Olum, olum dedigin nedirki gulum, ben senin icin hayati goze almisim.
Hij ontkent het bestaan van Allah niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dus.. je bent ongelovig maar gelooft toch in Allah?
Ik erken niet, maar ik ontken ook niet. Dat is het nadeel van iets wat niet tastbaar is, je weet het niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dus.. je bent ongelovig maar gelooft toch in Allah?
Thanks!quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:04 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
http://www.kadinlarkulubu.com/ah-erkekler-f29/
http://www.kadinlarkulubu(...)hayatin-icinden-f28/
http://www.kadinlarkulubu.com/derdim-var-f154/
http://www.kadinlarkulubu.com/jinekoloji-f32/
http://www.kadinlarkulubu.com/op-dr-naci-celik-prago-f1037/
Het zijn d'r zo veel
agnost dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik erken niet, maar ik ontken ook niet. Dat is het nadeel van iets wat niet tastbaar is, je weet het niet.
Dat vind ik altijd zo'n vaag standpunt. Maak gewoon een keuze denk ik dan, mja als jij er gelukkig mee bentquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik erken niet, maar ik ontken ook niet. Dat is het nadeel van iets wat niet tastbaar is, je weet het niet.
Welterusten! Slaap lekker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:06 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen, welterusten allemaal![]()
Als afscheid;
Iyi geceler
Iemand die er niet over uit is..?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je mij per se in een hokje wilt plaatsen...
Lekker puh.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n vaag standpunt. Maak gewoon een keuze denk ik dan, mja als jij er gelukkig mee bent
Nationalist.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Op een dag stuurde Nasreddin Hoca zijn neefje naar de sloot/bron voor water. Voordat de jongen ging gaf hij hem een klap in zijn gezicht. Zijn neefje vroeg hem verschrikt 'Nasreddin Hoca, waarom sla je me?!'. Nasreddin Hoca antwoordde dat het toch geen nut zou hebben om hem te slaan nadat hij het water had gemorst.
Nasreddin Hoca.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:09 schreef Bortecinem het volgende:
Op een dag stuurde Nasreddin Hoca zijn neefje naar de sloot/bron voor water. Voordat de jongen ging gaf hij hem een klap in zijn gezicht. Zijn neefje vroeg hem verschrikt 'Nasreddin Hoca, waarom sla je me?!'. Nasreddin Hoca antwoordde dat het toch geen nut zou hebben om hem te slaan nadat hij het water had gemorst.
Nasreddin Hoca.
Dat zeggen alleen mensen die zelf tering lelijk zijn, lelijkerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deees is mooier.
Uiterlijk zegt niets, trouwens.
deze van hemquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deees is mooier.
Uiterlijk zegt niets, trouwens.
Mja, ik weet ook niet waarom ze daarvoor hebben gekozenquote:Op zondag 21 oktober 2012 05:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nasreddin hoca is veeet grappig man. Veel grappiger dan 'Hodja'.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zelf tering lelijk zijn, lelijkerd.
Zuurstof is tastbaar hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:13 schreef Ayca het volgende:
Zuurstof is ook niet tastbaar.. weet toch wel vrij zeker dat dat er is.
Verrimpeld?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
Ik ben de fase van puur oordelen op uiterlijk al enige jaren voorbij.
Ga slapen kut Turk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:13 schreef Ayca het volgende:
Zuurstof is ook niet tastbaar.. weet toch wel vrij zeker dat dat er is.
Verbaasd. Nix voor jou. Dacht ik.quote:
Met TS.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:16 schreef Triggershot het volgende:
met wie uit dit topic ga jij trouwen btw, als je moest kiezen?
Nee, mijn vraag was eik serieus, op basis van aanspreken, redelijkheid qua reacties etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde TS zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik weer zo'n rot opmerking.
Welke TS?quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde TS zeggen, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik weer zo'n rot opmerking.
Niemand...quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, mijn vraag was eik serieus, op basis van aanspreken, redelijkheid qua reacties etc.
Als het een bagger antwoord is hoeft het idd niet
Ik ben hetero.quote:
vuile faggot, ga bukken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 05:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben hetero..
*plaatst zijn fallus tussen zijn benen en schreeuwt 'IK HEB EEN KUTJE, IK HEB EEN KUTJE!'*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |