SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
mogguh!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:53 schreef trigt013 het volgende:
Goedemorgen natnekken, tijd om uit de rukbunkers te komen. 8 uur appél.
leuk dat je er bent, waar zijn de rest de troepen. Voor hetzelfde geld hadden we een invasie van belgen.quote:
Die zijn vast vergeten de wekker te zetten, of nog stomdronken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:06 schreef trigt013 het volgende:
[..]
leuk dat je er bent, waar zijn de rest de troepen. Voor hetzelfde geld hadden we een invasie van belgen.
Wat zijn de plannen voor vandaag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:11 schreef trigt013 het volgende:
Dat is wel een beetje waar, belgische frieten zijn wel erg lekker.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:16 schreef trigt013 het volgende:
Vanmiddag naar Tilburg, heb kaartjes voor Heidenfest 2012
Zo'n idee had ik al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:26 schreef trigt013 het volgende:
Een hard rock festival van bands die een noord Europese culturele inslag hebben. Een soort heidense folklore metal.
Halleeequote:Op zondag 21 oktober 2012 08:30 schreef 026Remco het volgende:
Goeiemorgen Nederland, Weltrusten Curacao... En dan ben ik nog aardig vroeg terug
Morgen weer vroeg op, ben chauffeur van dienst en het eerste ritje is al om 08:45
Ik vind grote menigtes echt beangstigend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 08:30 schreef trigt013 het volgende:
Ik ken dat gevoel, dat heb ik altijd in grote steden.
Zoiets iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 08:35 schreef trigt013 het volgende:
Uitgaan doe ik al tijden niet meer, te veel geweld. Te duur en eigenlijk het type volk staat me compleet niet aan. Ik ga liever kastelen, forten en musea bezoeken. In avond kies is liever voor restaurants of bioscoop. Ik zoek nog een leuk restaurantje voor tilburg vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |