Reacties:quote:90. Het staat 3-3... Pedro schiet de bal langs Vermeer.
quote:Hoop dat al die teveel betaalde homo morgen om 6 uur s'ochtend straftraining krijgen tot kosten aan toe
quote:Jezus we lijken wel duitsland
quote:@ cherrele. Bek houden kk muts! En volgende week die kakkerlakken oprollen.
dwijlquote:Terecht als je speelt als een dwijl verdien je niet beter.. Zonde Ajax....
quote:Jeezus wtf ajax wat is dit nou voor bullshit ik denk dat ik met moni puma meega wat een gekut zeg
quote:Facking mogolen werken niet hard genoeg
Terwijl deze figuren opeens de grootste fans zijn als Ajax weer eens wint.quote:Wat een balharen ze hadden niet moeten verzwakke strak erop en door moeten gaan
Niet lang geleden was het nog de grote held.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:14 schreef CaasS het volgende:
Weet je wat nog veel mooier is? Dat in het Ajax topic Eriksen systematisch werd afgezeken.
Ik kan me geen 1 andere club voorstellen waar ze hun meest talentvolle speler afzeiken.
Moet wel, bedoel, kijk naar ts.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is eigenlijk dat je mongolen als vrienden hebt?
Twente thuis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Niet lang geleden was het nog de grote held.
Mensen op een pagina zijn niet meteen je vrienden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:13 schreef Pharkus het volgende:
Je klacht is eigenlijk dat je mongolen als vrienden hebt?
Tegen hardnekkige WC-bril vlekkenquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:43 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tegen hardnekkige WC-bril vlekken
020 zeggen. Kleuterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week zullen we 020 nog wel even extra pijn doen
Jatoch en dan weer zo een feestje als of je de CL hebt gewonnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week zullen we 020 nog wel even extra pijn doen
Er zal dan wel weer een lekker feestje gevierd worden en er zullen dan wel weer een paar goudgele rakkers ingaan jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jatoch en dan weer zo een feestje als of je de CL hebt gewonnen
020 vieze neuzen![]()
Altijd dat gelul over een sfeerloze betonnen bak, de laatste jaren is het echt veel en veel beter geworden hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zal dan wel weer een lekker feestje gevierd worden en er zullen dan wel weer een paar goudgele rakkers ingaan ja
Ik kan er verder ook niks aan doen dat jullie in een sfeerloze betonnen pisbak spelen waar je alleen een applausje aan de spelers geeft. Maaot niet uit verder hoor. Wij vieren wel lekker. Kan je nagaan wat er gebeurt als we weer kampioen worden als er al zo los gegaan wordt na een overwinninkje op ajax
Niks want die overwinning is niks waard als je van Ajax in de Kuip hebt verloren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zal dan wel weer een lekker feestje gevierd worden en er zullen dan wel weer een paar goudgele rakkers ingaan ja
Ik kan er verder ook niks aan doen dat jullie in een sfeerloze betonnen pisbak spelen waar je alleen een applausje aan de spelers geeft. Maaot niet uit verder hoor. Wij vieren wel lekker. Kan je nagaan wat er gebeurt als we weer kampioen worden als er al zo los gegaan wordt na een overwinninkje op ajax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |