de 17e besteld, heb nog heul niks gehoord of gezien van ze, terwijl ik ze wel al had gemaildquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef Keroppi het volgende:
Ha, m'n Bodyshop bestelling is binnen! Op 14 oktober besteld, de 23e binnengekomen. Dat was een keer en nooit meer. In de tussentijd had ik al drie keer langs de winkel kunnen gaan. Jammer
Ik blijf gewoon doorzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
BalenIk heb ook een hele tijd moeten zoeken, maar ik lees dat je ook niet tegen de mascara van de Hema kan..
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke ik ben er nu een beetje klaar mee. Iemand tips om er met wat make-up ouder uit te zien?
Nou moet idd altijd mijn ID showen als ik drank wil kopenquote:
Thnxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:51 schreef Cheerful het volgende:
Suggestie: MAC 239 en 217 (oogschaduwkwasten)!
Ja dat is idd ook een idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef Cheerful het volgende:
Je kan MAC ook online kopen he? Urban Decay en Too Faced trouwens ook, maar niet vanuit Nederland, geloof ik. Dus je kan kijken wat je nu nodig hebt of graag wil, en kijken welke kleuren en kwasten je mooi/fijn vindt en eventueel later bestellen.
De UD Naked2 ga ik morgen proberen te scorenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:45 schreef Cheerful het volgende:
Die Au Naturel is ook erg mooi! Oh So Special heb ik ook, gekocht omdat ik een bruiloft had met paars als themakleur, en ik had verder nog geen paarse oogschaduw. Een heel fijn palette! Haalt het niet bij Urban Decay, maar op zich prettige oogschaduw.
Je bent niet de enige met deze meningquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:07 schreef Cheerful het volgende:
Ja, moet je zeker doen! Die is z'n geld dubbel en dwars waard! Zonder twijfel mijn favoriete palette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |