abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118282022
Vice pallet besteld *O*
pi_118283199
Ik wil graag m'n make-up kwasten bewaren in een glazen pot/vaasje met van die plastic balletjes erin. Volgens mij doen ze dat ook zo bij de Sephora? Anyway, weet iemand hier hoe die bolletjes heten, en evt. waar ze te koop zijn? Heb al een uur lopen zoeken op het internet, maar kan het niet vinden, misschien weet iemand hier het :)
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:28:00 #53
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118283346
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Melochan het volgende:
Ik wil graag m'n make-up kwasten bewaren in een glazen pot/vaasje met van die plastic balletjes erin. Volgens mij doen ze dat ook zo bij de Sephora? Anyway, weet iemand hier hoe die bolletjes heten, en evt. waar ze te koop zijn? Heb al een uur lopen zoeken op het internet, maar kan het niet vinden, misschien weet iemand hier het :)
Bedoel je deze? Indien ja: dat heet "water beads" in het engels, in het nederlands dus wellicht water kralen o.i.d.?

pi_118283691
Volgens mij kun je die bij de Blokker kopen :)
pi_118284318
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bedoel je deze? Indien ja: dat heet "water beads" in het engels, in het nederlands dus wellicht water kralen o.i.d.?

[ afbeelding ]
Dat is nat en daar worden je stelen dus ook glad en nat van, niet zo handig.
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:48:37 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118284382
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat is nat en daar worden je stelen dus ook glad en nat van, niet zo handig.
Ow ik heb zulke die gewoon droog zijn.. Weet alleen niet waar ze vandaan komen want ik heb ze niet zelf gekocht.

Edit: misschien heten die 'gelparels' - die naam kwam ik net tegen op google.
Maar zijn die bolletjes op de foto een beetje wat je bedoelt of zoek je iets heel anders?
pi_118285023
Bedankt voor de suggesties so far :)

Het zijn inderdaad niet de balletjes van hierboven op het plaatje. De balletjes die ik bedoel zijn veel kleiner/fijner, en droog :+ Niemand hier ooit bij de Sephora in de V&D van Amstelveen geweest? Daar staan die kwasten van hun eigen merk ook in die balletjes.

Ik ga eens Googlen op gelparels :)
pi_118285111
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Melochan het volgende:

Het zijn inderdaad niet de balletjes van hierboven op het plaatje. De balletjes die ik bedoel zijn veel kleiner/fijner, en droog :+ Niemand hier ooit bij de Sephora in de V&D van Amstelveen geweest? Daar staan die kwasten van hun eigen merk ook in die balletjes.

Ja ik weet welke het zijn maar waar je die kan halen... Geen idee
pi_118286717
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij kun je die bij de Blokker kopen :)
Zal donderdag eens bij Blokker kijken dan, bedankt voor de tip! :)

Heb wel een plaatje gevonden van hoe de balletjes er zo ongeveer uitzien:

maandag 22 oktober 2012 @ 16:32:03 #60
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118286718
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Melochan het volgende:

Ja dat zijn gewoon plastic bolletjes, geen idee hoe dat heet. Vroeger kregen we dat altijd mee als we met school naar de DSM gingen, omdat ze dat o.a. daar maken :')
吴 曼 迪
pi_118286942
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat zijn gewoon plastic bolletjes, geen idee hoe dat heet. Vroeger kregen we dat altijd mee als we met school naar de DSM gingen, omdat ze dat o.a. daar maken :')
Op naar de DSM dan >:O :D

Ik bedacht me net dat ik nog zo'n ding heb staan in het rommelhok, misschien kan ik de vulling daarvan wel gebruiken. weet alleen niet of het van dat piepschuimmeuk is, of plastic :')

Edit: lees net dat het EPS parels zijn: piepschuim dus -O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:39:48 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118287147
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Melochan het volgende:

[..]

Op naar de DSM dan >:O :D

Ik bedacht me net dat ik nog zo'n ding heb staan in het rommelhok, misschien kan ik de vulling daarvan wel gebruiken. weet alleen niet of het van dat piepschuimmeuk is, of plastic :')
Fatboy is een grotere kans op plastic want dat gaat niet zo snel plat :Y zit inderdaad ook vaak in die hondenkussens :P
吴 曼 迪
pi_118287188
't is dus piepschuim. Maar anders maar op zoek naar een hondenkussen :D bedankt voor het meedenken, erg fijn :Y
pi_118288091
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef Sylvana het volgende:
Net in de shop van Misslipgloss besteld: MYIO mascara massive lash attack, Sleek Au natural palette en Oh so special palette :) Morgen in huis als het goed is *O*
Leuk! Het Oh So Special palette is heel veelzijdig en handig om mee te nemen door het formaat!
pi_118288488
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Cheerful het volgende:

[..]

Leuk! Het Oh So Special palette is heel veelzijdig en handig om mee te nemen door het formaat!
Ja, daarom heb ik hem ook gekocht, want vind losse oogschaduws teveel ruimte innemen of je moet echt maar een paar kleuren meenemen en 120 palette is veel te groot.
pi_118290520
De kleuren van Sleek zijn ook een stuk mooier dan die van het 120 palette. Ik gebruik de 2 roze kleuren trouwens als blush :)
pi_118290565
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef Cheerful het volgende:
De kleuren van Sleek zijn ook een stuk mooier dan die van het 120 palette. Ik gebruik de 2 roze kleuren trouwens als blush :)
Dat kan idd ook ja :) Alleen heb ik nooit blush op omdat ik mijn roodheid juist wil verbergen. Als ik blush op heb en bij de voetbal kom vragen ze of ik net seks heb gehad :')
pi_118293347
Hoihoi,

Gezien dit een topic over make-up is besluit ik hier mijn vraag te spuien. Ik heb nog nooit make-up gebruikt, hoe kan ik bepalen welke kleuren er bij mij passen en mij staan?
pi_118294297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Melochan het volgende:
Xenos! En je kunt die glazen potten daar ook kopen of die kaars van ikea die in zo'n potje zit en dan die gebruiken als hij opgebrand is
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:26:14 #70
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_118294329
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi,

Gezien dit een topic over make-up is besluit ik hier mijn vraag te spuien. Ik heb nog nooit make-up gebruikt, hoe kan ik bepalen welke kleuren er bij mij passen en mij staan?
1. Proberen
2. A.d.h.v. je oogkleur kun je al een beetje een richting kiezen
3. De ondertoon van je huidskleur bepalen
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_118296334
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Xenos! En je kunt die glazen potten daar ook kopen of die kaars van ikea die in zo'n potje zit en dan die gebruiken als hij opgebrand is
Bedankt, hoop dat ik morgen meteen langs kan gaan *O*
pi_118297360
Aaahh het Vice palette is ZO mooi! Waarom heb ik zo weinig geld?! :'(
pi_118297448
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi,

Wat bij mij het beste hielp, was gratis advies bij bijvoorbeeld ici paris. Zij leggen uit hoe je de huidtoon kan bepalen, wat voor jou goede kleuren zijn, etc. En dan word je ook nog eens opgemaakt, zodat je met een goed voorbeeld weg gaat!

Ook vond ik het boek van Bobbi Brown erg handig.
pi_118325461
Mijn ouders zijn in Londen geweest en ze hebben een tijdschrift meegebracht waar een mini Benetint (lip en cheek stain) bij zit. Ben benieuwd! Ik durf 'm niet goed op m'n wangen te dragen i.v.m. vlekken, maar op m'n lippen ga ik snel eens proberen!
  FOK!fossiel dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:26:22 #75
1455 Keroppi
kool kikker
pi_118339710
Ha, m'n Bodyshop bestelling is binnen! Op 14 oktober besteld, de 23e binnengekomen. Dat was een keer en nooit meer. In de tussentijd had ik al drie keer langs de winkel kunnen gaan. Jammer :)
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')