Bedoel je deze? Indien ja: dat heet "water beads" in het engels, in het nederlands dus wellicht water kralen o.i.d.?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Melochan het volgende:
Ik wil graag m'n make-up kwasten bewaren in een glazen pot/vaasje met van die plastic balletjes erin. Volgens mij doen ze dat ook zo bij de Sephora? Anyway, weet iemand hier hoe die bolletjes heten, en evt. waar ze te koop zijn? Heb al een uur lopen zoeken op het internet, maar kan het niet vinden, misschien weet iemand hier het
Dat is nat en daar worden je stelen dus ook glad en nat van, niet zo handig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Indien ja: dat heet "water beads" in het engels, in het nederlands dus wellicht water kralen o.i.d.?
[ afbeelding ]
Ow ik heb zulke die gewoon droog zijn.. Weet alleen niet waar ze vandaan komen want ik heb ze niet zelf gekocht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is nat en daar worden je stelen dus ook glad en nat van, niet zo handig.
Ja ik weet welke het zijn maar waar je die kan halen... Geen ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Melochan het volgende:
Bedankt voor de suggesties so far![]()
Het zijn inderdaad niet de balletjes van hierboven op het plaatje. De balletjes die ik bedoel zijn veel kleiner/fijner, en droogNiemand hier ooit bij de Sephora in de V&D van Amstelveen geweest? Daar staan die kwasten van hun eigen merk ook in die balletjes.
Ik ga eens Googlen op gelparels
Zal donderdag eens bij Blokker kijken dan, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:35 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij kun je die bij de Blokker kopen
Ja dat zijn gewoon plastic bolletjes, geen idee hoe dat heet. Vroeger kregen we dat altijd mee als we met school naar de DSM gingen, omdat ze dat o.a. daar makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Melochan het volgende:
Bedankt voor de suggesties so far![]()
Het zijn inderdaad niet de balletjes van hierboven op het plaatje. De balletjes die ik bedoel zijn veel kleiner/fijner, en droogNiemand hier ooit bij de Sephora in de V&D van Amstelveen geweest? Daar staan die kwasten van hun eigen merk ook in die balletjes.
Ik ga eens Googlen op gelparels
Op naar de DSM danquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zijn gewoon plastic bolletjes, geen idee hoe dat heet. Vroeger kregen we dat altijd mee als we met school naar de DSM gingen, omdat ze dat o.a. daar maken
Fatboy is een grotere kans op plastic want dat gaat niet zo snel platquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:35 schreef Melochan het volgende:
[..]
Op naar de DSM dan![]()
Ik bedacht me net dat ik nog zo'n ding heb staan in het rommelhok, misschien kan ik de vulling daarvan wel gebruiken. weet alleen niet of het van dat piepschuimmeuk is, of plastic
Leuk! Het Oh So Special palette is heel veelzijdig en handig om mee te nemen door het formaat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef Sylvana het volgende:
Net in de shop van Misslipgloss besteld: MYIO mascara massive lash attack, Sleek Au natural palette en Oh so special paletteMorgen in huis als het goed is
Ja, daarom heb ik hem ook gekocht, want vind losse oogschaduws teveel ruimte innemen of je moet echt maar een paar kleuren meenemen en 120 palette is veel te groot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Leuk! Het Oh So Special palette is heel veelzijdig en handig om mee te nemen door het formaat!
Dat kan idd ook jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:57 schreef Cheerful het volgende:
De kleuren van Sleek zijn ook een stuk mooier dan die van het 120 palette. Ik gebruik de 2 roze kleuren trouwens als blush
Xenos! En je kunt die glazen potten daar ook kopen of die kaars van ikea die in zo'n potje zit en dan die gebruiken als hij opgebrand isquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Melochan het volgende:
Ik wil graag m'n make-up kwasten bewaren in een glazen pot/vaasje met van die plastic balletjes erin. Volgens mij doen ze dat ook zo bij de Sephora? Anyway, weet iemand hier hoe die bolletjes heten, en evt. waar ze te koop zijn? Heb al een uur lopen zoeken op het internet, maar kan het niet vinden, misschien weet iemand hier het
1. Proberenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi,
Gezien dit een topic over make-up is besluit ik hier mijn vraag te spuien. Ik heb nog nooit make-up gebruikt, hoe kan ik bepalen welke kleuren er bij mij passen en mij staan?
Bedankt, hoop dat ik morgen meteen langs kan gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Xenos! En je kunt die glazen potten daar ook kopen of die kaars van ikea die in zo'n potje zit en dan die gebruiken als hij opgebrand is
Wat bij mij het beste hielp, was gratis advies bij bijvoorbeeld ici paris. Zij leggen uit hoe je de huidtoon kan bepalen, wat voor jou goede kleuren zijn, etc. En dan word je ook nog eens opgemaakt, zodat je met een goed voorbeeld weg gaat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi,
Gezien dit een topic over make-up is besluit ik hier mijn vraag te spuien. Ik heb nog nooit make-up gebruikt, hoe kan ik bepalen welke kleuren er bij mij passen en mij staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |