abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118212950
Ik heb een Bosch vaatwasser en daar lekt het waterslot van, boven bij de kraan. Dat is een principe dat aan de slang vast zit. Nu heb ik dat eens bekeken en volgens mij moet ik dan de hele slang vervangen en dus de halve vaatwasser afbreken. Iemand hier ervaring mee?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_118213034
Is het rubberen ringetje van die slang te vervangen ?
Misschien dat dat werkt ?
pi_118213238
Nee, hij lekt in het slot zelf. En het rubbertje krijg je er ook niet vanaf zonder het kapot te snijden, dus erop gaat dan al helemaal niet meer.

Ik schrok me rot van de prijzen van zo'n ding, zeker 100,- -O- En dan moet ik de vaatwasser ook nog zelf uit elkaar schroeven om de hele boel gemaakt te krijgen, en als me dat niet lukt moet ik iemand laten komen. Dan kan ik nog beter een nieuwe vaatwasser kopen voor 300,- aangezien mijn oude bosch al 10 jaar oud is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_118213312
Dan zou ik een goede tweede hands kopen als ik jou was.
Dan kan je voor ca. 200 euro weer een paar jaar voor uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')