PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik tel 6 verdedigers, 1 CDM, 3 aanvallers en een keeperquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
taking 5atb to the next level![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom, volgens mij spelen ze 6-1-1-2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik tel 6 verdedigers, 1 CDM, 3 aanvallers en een keeper
Van der Wiel speelt als half dacht ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
taking 5atb to the next level![]()
[ afbeelding ]
Ja, elke dagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Mijn pa loopt luidkeels te snurken hier in de woonkamer. Doen die van jullie dat ook?
dat zijn de enige met meer dan 90 pace dus dat haal je niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Biabiany en Nzogbia zijn snel?
Nee officieel spelen ze 4-3-1-2 maar het zijn gewoon zes verdedigers en een cdm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel speelt als half dacht ik
Maxwell ook.
Spelen 3-5-2
Lavezzi geblesseerd? Dit team wat nu op papier staat is op Ibra en T. Silva best matigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee officieel spelen ze 4-3-1-2 maar het zijn gewoon zes verdedigers en een cdm.
[ afbeelding ]
Nene en Gameiro matig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lavezzi geblesseerd? Dit team wat nu op papier staat is op Ibra en T. Silva best matig
Nene heeft 5 IF's gekregen vorig jaar. Gameiro is oud topscorer Ligue 1. Topspelers voor die competitie hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn niet van het top niveau wat ze nastreven.
Zegt ook wel wat over de Ligue 1 daar ga je geen cl mee winnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nene heeft 5 IF's gekregen vorig jaar. Gameiro is oud topscorer Ligue 1. Topspelers voor die competitie hoor.
Hoe kan je dat weten? Ze zijn nog maar net begonnen. Dus je wilt ook zeggen dat Man City slecht materiaal hebben omdat ze de CL niet hebben gewonnen of gaan winnen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat over de Ligue 1 daar ga je geen cl mee winnen
Ik vind Nene wel erg goed... Kan gewoon prima mee in een topteam. Er staan gewoon echt mindere spelers in de basis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn niet van het top niveau wat ze nastreven.
Man City heeft op bijna iedere positie betere spelers als PSG buiten Ibrahimovic om dan. Maar kom op met Armand,Maxwell,Alex en Matuidi kun je niet aankomen als je de CL wil winnen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Ze zijn nog maar net begonnen. Dus je wilt ook zeggen dat Man City slecht materiaal hebben omdat ze de CL niet hebben gewonnen of gaan winnen?
Vorig seizoen zijn ze begonnen met investeren. Geef het wat tijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man City heeft op bijna iedere positie betere spelers als PSG buiten Ibrahimovic om dan. Maar kom op met Armand,Maxwell,Alex en Matuidi kun je niet aankomen als je de CL wil winnen.
mooie assist ookquote:
Dan snap ik nog steeds sommige aankopen niet zoals Motta bijvoorbeeld daar zit geen toekomst in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig seizoen zijn ze begonnen met investeren. Geef het wat tijd.
Nee, echt over de top inderdaad. Heb sowieso wel het idee dat het transferbeleid daar op een wat rare manier werktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds sommige aankopen niet zoals Motta bijvoorbeeld daar zit geen toekomst in.
Beetje zoals Chelsea had.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, echt over de top inderdaad. Heb sowieso wel het idee dat het transferbeleid daar op een wat rare manier werkt
Dat doet Man City nu ook goed in het begin haalde ze Roque Santa Cruz bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje zoals Chelsea had.
Gearriveerde sterren halen. Chelsea heeft nu een veel beter aankoopbeleid.
Beetje laat, maar hij ging een op een met de keeper en liep er recht op afquote:
En faalde, okéquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje laat, maar hij ging een op een met de keeper en liep er recht op af
zo krijgenw ij ze met clubs altijd tegenquote:
Ja hij liep gewoon tegen de keeper opquote:
ik zou serieus mijn ps3 het raam uitgooien als ik zoiets tegen zou komenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:34 schreef Anonymous61 het volgende:
idd veel te weinig pace..
[ afbeelding ]
ik zou hem verslaan want hij heeft totaal geen balans.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik zou serieus mijn ps3 het raam uitgooien als ik zoiets tegen zou komen.
oke misschien niet
Ik ging ook tegen zo'n team maar dan zonder jucilei,assuncao en kelvin..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik zou serieus mijn ps3 het raam uitgooien als ik zoiets tegen zou komen.
Hij heeft wel CDM's die kunnen verdedigen. Flanken zijn kwetsbaar en ik ken de WR's van zijn verdedigers ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem verslaan want hij heeft totaal geen balans.
Sinds wanneer kan jij zo'n team betalen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:34 schreef Anonymous61 het volgende:
idd veel te weinig pace..
[ afbeelding ]
Op zich is het wel knap dat je dat nu al kan zeggenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem verslaan want hij heeft totaal geen balans.
dat maakt allemaal geen zak uit, zolang de tegenstander maar een snelle speler hebt ben je al gezien. Zelfs als je ultra verdedigend gaat spelen sta je constant 1 tegen 3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft wel CDM's die kunnen verdedigen. Flanken zijn kwetsbaar en ik ken de WR's van zijn verdedigers ook niet
Ligt eraan, als je een type Luiz hebt die regelmatig in de 16 van de tegenstander verschijnt in je team hebt staan dan is het nog maar 1 tegen 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat maakt allemaal geen zak uit, zolang de tegenstander maar een snelle speler hebt ben je al gezien. Zelfs als je ultra verdedigend gaat spelen sta je constant 1 tegen 3
1 verdediger tegen 3 aanvallers bedoelde ik. Workrates maken geen kut uit, als het spel wil dat je verliest, verlies je gewoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je een type Luiz hebt die regelmatig in de 16 van de tegenstander verschijnt in je team hebt staan dan is het nog maar 1 tegen 2
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben klaar met dit kutspel, alles verkopen en nog wat geld er aan verdienen.
Vaarwel.
Jerome!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Evenkijken of IF Nugent goed is, anders koop ik Agbon La Whore wel, omdat yolo
Zoek iemand voor LMquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
LM Bastos, LW zelf weten, LF Schurrle.
80 of 81 paceofzo. Speed dribbler en Finesse traitsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:48 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jerome [ afbeelding ]
IF Nugent is toch sloom?
Heeft verdedigende kwaliteiten, fijner dan Schurrle daar. Maar vind het knap hoe je dat met chemistry geregeld krijgt, de keuze duitse LM of braziliaanse LM uit ligue 1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zoek iemand voor LM
Dus dan wordt het Bastos.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft verdedigende kwaliteiten, fijner dan Schurrle daar. Maar vind het knap hoe je dat met chemistry geregeld krijgt, de keuze duitse LM of braziliaanse LM uit ligue 1
Naldo is wel heel groot, maar heeft 47 jumping. Ik weet niet of je die centraal wilquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pâscal als je mee leest, bedankt![]()
Oke dan maar Thiago Silvaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Naldo is wel heel groot, maar heeft 47 jumping. Ik weet niet of je die centraal wilWas vorig jaar wel eens een probleem.
Heb dalijk zo´n 150k over voor verbeteringen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is sowieso nice natuurlijk![]()
Moet hij wel naar links en Santana centraal voor Wiese.
Naldo is wel prima denk ik, maar zou hem dan wel rechts of links zetten, niet in het midden. Subotic is ook erg goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb dalijk zo´n 150k over voor verbeteringen..
Thiago Silva gaat hem niet worden denk![]()
Misschien weet jij nog wat?
Ik heb op Arsenal winst ingezetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Arsenal Team in full: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Santos, Arteta, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho, Giroud.
Subs: Martinez, Djourou, Coquelin, Wilshere, Oxlade-chamberlain, Arshavin, Gnabry.
Niet echt verassend.
1.50quote:
Headhunterz toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef DannyDeko het volgende:
Vanavond lekker knallen in de Ziggo Dome. Last minute toch besloten te gaan
Jammer man, maar ik denk dat je het meent. De vorige keer dat je het zei meende je het ook en toen kwam je pas terug (voor Fifa) met fifa 13.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben klaar met dit kutspel, alles verkopen en nog wat geld er aan verdienen.
Vaarwel.
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer man, maar ik denk dat je het meent. De vorige keer dat je het zei meende je het ook en toen kwam je pas terug (voor Fifa) met fifa 13.
Vaarwel
Je ziet spokenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Wat lopen mensen mij voortaan te trollen, op me te haten of gewoon vervelend tegen me te doen?Ben ik zo irritant dan?
Ik heb misschien 10x de fout gemaakt met het zeggen dat ik ging stoppen
ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je ziet spoken
Ik hou nog van je
Leuk persoon, verkeerde console!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
Wat lopen mensen mij voortaan te trollen, op me te haten of gewoon vervelend tegen me te doen?Ben ik zo irritant dan?
Ik heb misschien 10x de fout gemaakt met het zeggen dat ik ging stoppen
Zit je weer joden op te jagen?quote:
dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik blijf het grappig en triest vinden, dat Ajax supporters zich onderscheiden door zich joden te noemen of door joden te scanderen en dat wanneer iemand anders ze uitmaakt voor jood, dat heel nederland op zijn kop staat
De Nederlandse Joden Vereniging ofzo ja. Ik kan er geen moment van wakker liggen als iemand Ajax joden noemt, ben er zelf ook geen dus who cares.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik blijf het grappig en triest vinden, dat Ajax supporters zich onderscheiden door zich joden te noemen of door joden te scanderen en dat wanneer iemand anders ze uitmaakt voor jood, dat heel nederland op zijn kop staat
Pauper Arsenalquote:
Ik moest kotsen van Killzone 3. Echt waarquote:
Was het zo eng dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van Killzone 3. Echt waar
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef Fuszy het volgende:
quote:Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
Staat onder mijn ctrl + vquote:
De man die jarenlang een seizoenskaart in die snelkookpan heeft gehad. Die is al jaren niet meer geloofwaardig als scheidsrechter.quote:
Is gewoon een tegenstellingquote:daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
Je vergeet superSantosquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Giroud en Gervinho staan erin, komt goed.
Scheids is de kaarten vergeten
Het is totaal niet serieus te nemen als ze Amsterdam al niet met een hoofdletter durven te schrijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is gewoon een tegenstelling![]()
Maar verder vast een vermakelijk stukje voor Feyenoorders, al hoef je er geen supporters van andere clubs mee lastig te vallen want het is geschreven door een Feyenoorder, niet echt objectief.
/carequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is gewoon een tegenstelling![]()
Maar verder vast een vermakelijk stukje voor Feyenoorders, al hoef je er geen supporters van andere clubs mee lastig te vallen want het is geschreven door een Feyenoorder, niet echt objectief.
Wat een drogreden zeg ... schoolvoorbeeld Ajax supporter waar ik een hekel aan heb ben jij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
De Nederlandse Joden Vereniging ofzo ja. Ik kan er geen moment van wakker liggen als iemand Ajax joden noemt, ben er zelf ook geen dus who cares.
Gervinho speelt sowieso liever niet over, beter eerst de bal een minuutje vasthouden, maar aan Santos ljkt hij al helemaal een pesthekel te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is totaal niet serieus te nemen als ze Amsterdam al niet met een hoofdletter durven te schrijven
Klopt, net zoals die onzin van 020,010,040. Is ook om te janken dat soort dingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is totaal niet serieus te nemen als ze Amsterdam al niet met een hoofdletter durven te schrijven
lol_hboquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij volgend het voorbeeld van de gemeente amsterdam. Die doen het met kleine letter dus wij ook.
Je mag wel reageren maar of ik er iets mee doe is het tweede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Val er dan geen mensen mee lastig als mensen ook niet mogen reageren
Gewoon broek op hoog water.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo kut dat als je je overhemd in je broek draagt, als je gaat zitten de achterkant 9/10 keer uit je broek omhoog komt?
heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo kut dat als je je overhemd in je broek draagt, als je gaat zitten de achterkant 9/10 keer uit je broek omhoog komt?
Ja daarom ook er overheen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Snap je dat je af en toe een vervelend joch bent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag wel reageren maar of ik er iets mee doe is het tweede.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
+ omdat het er ook toffer uitziet vind ik.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Snap je dat je af en toe een vervelend joch bent?
Die doe ik ook niet in mijn broek, maar ik ga dan ook niet 'netjes' gekleed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Vooral bij mensen met een dikke bierbuik, maar dat snappen ze zelf nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
+ omdat het er ook toffer uitziet vind ik.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Ik vind het vervelender, dat wanneer je iets wil pakken dat dat ding er voor uit gaat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Dit iets voor je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:04 schreef Greenpeas het volgende:
Nee, dankje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit iets voor je?
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik ken weinig ps3 spellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja is goed, maar nu niet. Kunnen het binnenkort wel doen.
Welk spel?
Ik zit bijna hard op te lachen om Santos, wat is die slechtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Laat hem meteen zijn paspoort ook kwijt raken zoals bij Song
Helaas gaan contracten maar voor 200, maar beter dan healing kaarten op dit momentquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo'n goed pack heb ik dit jaar nog niet gehad. Leerdam en 5 contracten(o ja en Wynne)
Lopen die silver packs een beetje 1 op 1 dan? Of maak je meer verlies?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo'n goed pack heb ik dit jaar nog niet gehad. Leerdam en 5 contracten(o ja en Wynne)
Als die fok database wat wordt komt bij Santos: Att. workrates: high, Def workrates: non existent..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit bijna hard op te lachen om Santos, wat is die slecht
Denkt dat hij op 10 staat.
Nu maak je meestal verlies want de packs zijn niet zo goed met soms een uitzondering.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Lopen die silver packs een beetje 1 op 1 dan? Of maak je meer verlies?
Hmm oke, afrader dus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu maak je meestal verlies want de packs zijn niet zo goed met soms een uitzondering.
firstrowsports.euquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm oke, afrader dus?
Offtopic: Iemand die een welk sopcast kanaal hebben jullie voor Ajax?
http://ximg.livetv.ru/web(...)&lid=1380&ci=22&si=1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm oke, afrader dus?
Offtopic: Iemand die een welk sopcast kanaal hebben jullie voor Ajax?
Dankuquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
http://ximg.livetv.ru/web(...)&lid=1380&ci=22&si=1
Welke games heb je ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken weinig ps3 spellen
dat dacht Assou Ekotto bij mij ook in FUT. Maiga LB, Ekotto STquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit bijna hard op te lachen om Santos, wat is die slecht
Denkt dat hij op 10 staat.
Oh was het vergeten, jij hebt mij overbodenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EZPZ
Nu heb ik nog maar 2K coins en 200K op de TP die eerst verkocht moeten worden
Sorry manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh was het vergeten, jij hebt mij overboden
Nee, van de bewegingen word ik misselijk. Best veel klachten over op internetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was het zo eng dan?
ik heb 1 en 2 niet gespeeld
Ohquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, van de bewegingen word ik misselijk. Best veel klachten over op internet
Komt denk ik omdat je ook een stream aan hebt staan, dan heb ik het ook af en toe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
Webapp is raar aan het doen
[ afbeelding ]
Dat One Piece spel is cool.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weinig. Fifa 12, Heavy Rain en UnchartedWil wel een nieuwe game halen maar weet niet welke
Binnenkort GTA5?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weinig. Fifa 12, Heavy Rain en UnchartedWil wel een nieuwe game halen maar weet niet welke
Mijn vrienden ook niet nee, ben de enigequote:
Red dead redemptionquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
ga yakuza 3 en 4 eens halenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
hmm moet ik ook ooit maar eens halenquote:
misschien komt het omdat je pas 14./15 bent hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn vrienden ook niet nee, ben de enigeMooi spel voor de rest, maar als ik het een kwartier speel ben ik ziek voor de rest van de dag
Het spel heeft hetzelfde effect als alcohol en als je nog geen 16 bent dan mag je het niet spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:34 schreef Baje het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je pas 14./15 bent haha
Laten we het hopen, erg mooi spel namelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:34 schreef Baje het volgende:
[..]
misschien komt het omdat je pas 14./15 bent haha
even contact opnemen met onze pakistaanse contactpersoon. Anders weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:34 schreef nickhguitar het volgende:
Jongens, een vraagje voor hier.
Sinds korte tijd dus Fifa 13. En er is een beetje geklooi met de code. Telkens als ik de PS3 opnieuw aan/uit zet dan moet ik naar de store en die code downloaden/heractiveren.
Dit vind ik geen probleem, ben al blij dat het überhaupt is gelukt. Echter hoe krijg ik nu die code op m'n andere ps3 account? Er gebruiken meerdere mensen de PS3.
Mvg
Mhm. Uncharted 1 heb je? Ik heb 1 en 2, nog geen 3. Die koop ik later welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hulkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:37 schreef stoereboii het volgende:
Nog leuke toevoegingen?
[ afbeelding ]
Altidorequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:37 schreef stoereboii het volgende:
Nog leuke toevoegingen?
[ afbeelding ]
Zie het, hij was toen ik hem kocht 10.5k (wel een koopje). Nu staan ze er al een tijdje voor 22k op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bwa, die zal niet zo veel meer stijgen denk ik!
Zoek maar uitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:37 schreef stoereboii het volgende:
Nog leuke toevoegingen?
[ afbeelding ]
Ik zei het voor de grap, gewoon even laten weten dat de wedstrijd begon. Scandeer dat soort leuzen nooit. Maar als jij zo graag de grote meneer wilt zijn be my guest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een drogreden zeg ... schoolvoorbeeld Ajax supporter waar ik een hekel aan heb ben jij.
Heb nog 20k over. Denk ook iets met El Shaa en Muriel te makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Maar 20k voor betaald. Insigne![]()
[ afbeelding ]
Zouden Gignac, Ter Stegen en Kolarov veel stijgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoek maar uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb 2k van die bronze spelersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
Het wordt tijd om pack only bronze te gaan doen op een trade account. Vorig jaar zoveel verdient met discard bronze spelers te verkopen als er een nationaliteit toernooi was.
Gignac en Ter Stegen sowieso niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb nog 20k over. Denk ook iets met El Shaa en Muriel te maken
[..]
Zouden Gignac, Ter Stegen en Kolarov veel stijgen?
Weet ik veel, heb Kolarov voor onder zijn prijs, de rest discard valuequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
Omdat je ze allebei nog steeds onder de 10k kan oppikken. Zijn ook vrij laag (77 en 78?) en niet bijzonder qua stats of club.quote:
Keuze genoeg in de Serie A, vooral goede dribbelaartjes daar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[..]
okquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ] Laagste bin is 17k en de open bids gaan ook voor meer
Waarom dequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Janeiros het volgende:
Superhandelaartjes die er ingame nix van bakkenIemand zin in een FUT Gold pot oppe ps3?
Je handelt toch om uiteindelijk te kunnen spelen met een leuk team?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom desmiley?
Als ik wil kan ik ook snel handelen, en nee ik ben niet erg goed in fifa. Dus dan moet ik maar niet handelen?
Same here, volgens mij heb ik met FUT12 ook nog redelijk dik van jou verloren ook_O-quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom desmiley?
Als ik wil kan ik ook snel handelen, en nee ik ben niet erg goed in fifa. Dus dan moet ik maar niet handelen?
Kom maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Janeiros het volgende:
Superhandelaartjes die er ingame nix van bakkenIemand zin in een FUT Gold pot oppe ps3?
Ik ben goed in FIFA en ook in handelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Janeiros het volgende:
Ja dat had ik vorig jaar bijvoorbeeld. Teams van meer dan een miljoen, en daar ga ik meespelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:49 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Je handelt toch om uiteindelijk te kunnen spelen met een leuk team?
Dat zijn de echte bazenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben goed in FIFA en ook in handelen.
gr gr
Hoe weet je nou of je goed bent in FIFA als je alleen met brons speelt en dus nooit in die hoge divisiesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben goed in FIFA en ook in handelen.
gr gr
Ik vind 't cool wat je bereikt qua handelen en ik doe het je zeker niet na alleen je wil toch ook lekker kunnen spelen met je team?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorig jaar bijvoorbeeld. Teams van meer dan een miljoen, en daar ga ik meespelen.
Maar ik reageerde op jouw post waarin je superhandelaars die niet goed zijn in fifa afkraakt...
Ik kan toch lekker ermee spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:52 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik vind 't cool wat je bereikt qua handelen en ik doe het je zeker niet na alleen je wil toch ook lekker kunnen spelen met je team?
Sommige mensen vinden het handelen deel van FIFA veel leuker dan het spelen, laat ze. Soms heb ik ook geen zin om te spelen maar wel om te handelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:52 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik vind 't cool wat je bereikt qua handelen en ik doe het je zeker niet na alleen je wil toch ook lekker kunnen spelen met je team?
Ik heb al helemaal een ruk team vergeleken met de traders hier dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:52 schreef bombmannl het volgende:
[..]
bombmannl, heb wel een flink pace hoerig team
Ik win het bronze toernooi niet voor niks zo vaak, en ik ga niet met mijn bronze team in die divisies spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of je goed bent in FIFA als je alleen met brons speelt en dus nooit in die hoge divisies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, invite jij maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:53 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik heb al helemaal een ruk team vergeleken met de traders hier dus maak je geen zorgen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik win het bronze toernooi niet voor niks zo vaak, en ik ga niet met mijn bronze team in die divisies spelen.Dit jaar heb ik het brons toernooi niet gespeeld, maar vorig jaar was die erg makkelijk. Goud toernooi dit jaar is ook makkelijker dan de divisies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens verlies ik van de meesten hier en van sommige nog met 5-0 ook![]()
Ik heb in totaal ook zo iets jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
Ik heb twee teams en die zijn samen 250K ofzo waard. Daar blijf ik minimaal tot aan december mee spelen en af en toe verkoop ik een paar IF's en koop ik een paar nieuwe om kapitaal op te bouwen. Ik wil namelijk al die bazige IF's in APril hebben en in Juni de boel verkopen en met een klein kapitaal het uitzitten tot de nieuwe fifa. Net als vorig jaar.
Heb je ook een clubvalue van 92 miljoen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb in totaal ook zo iets ja
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook een clubvalue van 92 miljoen?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik win het bronze toernooi niet voor niks zo vaak, en ik ga niet met mijn bronze team in die divisies spelen.Bronze toernooi winnen en dan zeggen dat je goed bent in FIFASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar terug nadat je mij hebt afgedroogd in H2H.
Ik kon vorig jaar met mijn silver teams ook gold toernooien winnen. Soms moet je ook gewoon zelfverzekerd zijn, ik ga hier niet zeggen dat ik slecht ben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik het brons toernooi niet gespeeld, maar vorig jaar was die erg makkelijk. Goud toernooi dit jaar is ook makkelijker dan de divisies.
Overigens verlies ik van de meesten hier en van sommige nog met 5-0 ook
Ok wacht heel even hij blijft hangen in psn knop schermquote:
Nergens last vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:00 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik kom FUT niet meer in.. Servers kutten em. heb jij hetzelfde?
Ok! heb je mijn invite? :squote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:01 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Start ik em ff opnieuw! momentje
Karma is een teeftwitter:johanvanboven twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 20:04:49PSV-publiek juicht om 1-2 in Almelo, tien seconden later maakt Willem II de 0-1. #psvwil reageer retweet
geojen zin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Engelaar trapt maar Snijders maar eensdie scheids fluit niet eens
die zinquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Engelaar trapt maar Snijders maar eensdie scheids fluit niet eens
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:11 schreef vandermar het volgende:
Oei, dat is wel een heerlijk goaltje
Beetje laat denk je nietquote:
Dat dacht ik ook, tot aan de 30e minuut danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Gelukkig is het vroeg in de wedstrijd, kunnen ze nog terugkomen
Ja stream is aidsquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo, al mijn teams op dit moment, best wel content mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pa Modou Kah jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef BDIL het volgende:
Hoe hete die neger die achterin Bij Roda JC speelde 2 seizoenen geleden ? Kah ofzoScoorde 1 keer gekke omhaal
Hete neger?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef BDIL het volgende:
Hoe hete die neger die achterin Bij Roda JC speelde 2 seizoenen geleden ? Kah ofzoScoorde 1 keer gekke omhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |