PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ik tel 6 verdedigers, 1 CDM, 3 aanvallers en een keeperquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
taking 5atb to the next level![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom, volgens mij spelen ze 6-1-1-2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik tel 6 verdedigers, 1 CDM, 3 aanvallers en een keeper
Van der Wiel speelt als half dacht ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:59 schreef wieisboos het volgende:
taking 5atb to the next level![]()
[ afbeelding ]
Ja, elke dagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Mijn pa loopt luidkeels te snurken hier in de woonkamer. Doen die van jullie dat ook?
dat zijn de enige met meer dan 90 pace dus dat haal je niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Biabiany en Nzogbia zijn snel?
Nee officieel spelen ze 4-3-1-2 maar het zijn gewoon zes verdedigers en een cdm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel speelt als half dacht ik
Maxwell ook.
Spelen 3-5-2
Lavezzi geblesseerd? Dit team wat nu op papier staat is op Ibra en T. Silva best matigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee officieel spelen ze 4-3-1-2 maar het zijn gewoon zes verdedigers en een cdm.
[ afbeelding ]
Nene en Gameiro matig?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lavezzi geblesseerd? Dit team wat nu op papier staat is op Ibra en T. Silva best matig
Nene heeft 5 IF's gekregen vorig jaar. Gameiro is oud topscorer Ligue 1. Topspelers voor die competitie hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn niet van het top niveau wat ze nastreven.
Zegt ook wel wat over de Ligue 1 daar ga je geen cl mee winnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nene heeft 5 IF's gekregen vorig jaar. Gameiro is oud topscorer Ligue 1. Topspelers voor die competitie hoor.
Hoe kan je dat weten? Ze zijn nog maar net begonnen. Dus je wilt ook zeggen dat Man City slecht materiaal hebben omdat ze de CL niet hebben gewonnen of gaan winnen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt ook wel wat over de Ligue 1 daar ga je geen cl mee winnen
Ik vind Nene wel erg goed... Kan gewoon prima mee in een topteam. Er staan gewoon echt mindere spelers in de basis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn niet van het top niveau wat ze nastreven.
Man City heeft op bijna iedere positie betere spelers als PSG buiten Ibrahimovic om dan. Maar kom op met Armand,Maxwell,Alex en Matuidi kun je niet aankomen als je de CL wil winnen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Ze zijn nog maar net begonnen. Dus je wilt ook zeggen dat Man City slecht materiaal hebben omdat ze de CL niet hebben gewonnen of gaan winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |