quote:Uh.. hij woont toch sowieso in Amsterdam?
Op woensdag 21 augustus 2002 09:35 schreef fsleeking het volgende:
joehoe!
------
Ah, ik lees net dat'ie in elk geval een nieuwe band heeft Bellamajestik waarmee'ie in Nederland in september een stuk of 4 concerten geeft...
Ben benieuwd naar 't nieuw opgenomen materiaal, en wanneer dat moet uitkomen ben ik ook nog niet helemaal achter...
[Dit bericht is gewijzigd door Yo-L op 21-08-2002 09:55]
quote:Sja, sommige mensen leven niet voor 't succes maar voor hun eigen gevoel en de muziek die zij graag willen maken; dat vind ik pas knap
Op woensdag 21 augustus 2002 10:42 schreef Shivo het volgende:
Keith Caputo had samen met Life of Agony lekker ruige muziek moeten blijven maken, als op River Runs Red. En niet die el-softo shit wat daarna allemaal is gekomen. Dan had ie misschien nu nog enig succes gehad.
quote:quote van waarom'ie ook gestopt is met LoA:
Op woensdag 21 augustus 2002 10:50 schreef Apfel het volgende:
Hij mag dan wel een soft watje zijn geworden sinds life of agony, but i like it
quote:Persoonlijk vind ik beide soorten (LoA en zijn solo-materiaal) best aardige muziek; hoewel LoA iets sneller gaat vervelen
"De reden dat ik met Life Of Agony ben gestopt, is dat ik die muziek helemaal niet zag zitten. Ik houd niet van metal. Kloteband. Kutnummers en totaal overbodige muziek."
quote:8 september: heerhugowaard
Op woensdag 21 augustus 2002 11:00 schreef fsleeking het volgende:
24 oktober: Zoetermeer!!!
om't rijtje af te maken
En op zijn site staat dat ze al op hebben getreden in Nederland.. iemand een idee waar dat was?
quote:Dat was een semi-akoestische tryout in het bovencafé van Atlantis (Alkmaar). Het was prachtig, wát een stem! Als je het gemist hebt en je wilt ze nog in zo'n intieme setting zien, probeer dan kaarten te krijgen voor 013 of De Schuit.
En op zijn site staat dat ze al op hebben getreden in Nederland.. iemand een idee waar dat was?
Hij woon al jaren in alkmaar. ( Zie m vaak rond lopen ) Laatst stond er nog een stuk in de alkmaarse courant over hem, dat hij dus weer gaat touren. De bandleden van zijn nieuwe band zijn ook allemaal alkmaarders. Mochjt iemand naar zijn optreden van 8 september in Heerhugowaard gaan: IK SPEEL DAN OOK DUS KOM EVEN EEN HANDJE GEVEN!!!!!! ( speel in Ultrawave )
quote:Ik heb eerder het gevoel dat het bij hem andersom is. Dat hij het idee had dat er meer mensen softe muziek mooi vinden dan harde en dat ie daarom maar softe muziek is gaan maken. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk. Hij heeft een gave melancholische stem die naar mijn mening gewoon beter uitkomt bij de doom-hardcore (of wat voor stijl ze ook speelden) die LoA eerst maakt.
Op woensdag 21 augustus 2002 10:49 schreef Yo-L het volgende:[..]
Sja, sommige mensen leven niet voor 't succes maar voor hun eigen gevoel en de muziek die zij graag willen maken; dat vind ik pas knap
quote:Dat lijkt me vrij stug... Ze waren toch vrij succesvol met LoA, dus als'ie 'tom 't succes zou doen was'ie daar niet mee gekapt op dat moment...
Op woensdag 21 augustus 2002 12:17 schreef Shivo het volgende:[..]
Ik heb eerder het gevoel dat het bij hem andersom is. Dat hij het idee had dat er meer mensen softe muziek mooi vinden dan harde en dat ie daarom maar softe muziek is gaan maken. Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk. Hij heeft een gave melancholische stem die naar mijn mening gewoon beter uitkomt bij de doom-hardcore (of wat voor stijl ze ook speelden) die LoA eerst maakt.
Ik ga proberen naar 013 te gaan 20 september.. Heb 'm 2 jaar geleden op lowlands gezien; bij het echte optreden daar was'ie zo stoned dat'ie op 'n gegeven moment huilend volle bierblikjes in 't publiek zat te gooien.. Niet echt super dus.. Maar even daarvoor had'ie 'n signeersessie gedaan (heb z'n handtekening op 'n (van de organisatie gekregen) Died Laughing poster bemachtigd) en een paar nummers akoustisch gezongen; erg indrukwekkend wel
quote:Goed gezegt!! al was Keith het wel eens met de muziek maar hij wilde voor zichzelf een keer een solo cd opnemen met relaxe muziek! en so he did!
Op woensdag 21 augustus 2002 10:49 schreef Yo-L het volgende:Sja, sommige mensen leven niet voor 't succes maar voor hun eigen gevoel en de muziek die zij graag willen maken; dat vind ik pas knap
vind selfish en New York city echt relaxe nrs... en zo staan er nog veel meer op!
quote:Bij mij heeft ie zo meer succes..
Op woensdag 21 augustus 2002 10:42 schreef Shivo het volgende:
Keith Caputo had samen met Life of Agony lekker ruige muziek moeten blijven maken, als op River Runs Red. En niet die el-softo shit wat daarna allemaal is gekomen. Dan had ie misschien nu nog enig succes gehad.
04 september: Tagrijn, Hilversum
05 september: 013, Tilburg
06 september: Huntenpop, Varsselder
13 september: JH Djem, Melsele (B)
14 september: Club 9, Koersel (B)
18 september: De Kade, Zaandam
19 september: Boerderij, Zoetermeer
20 september: Leffinge Leure, Leffinge (B)
20 september: Rotown, Rotterdam
25 september: Doornroosje, Nijmegen
26 september: Hedon, Zwolle
27 september: LVC, Leiden
28 september: Ekko, Utrecht
08 oktober: Melkweg, Amsterdam
09 oktober: Effenaar, Eindhoven
10 oktober: Burgerweeshuis, Deventer
11 oktober: MC Schaaf, Leeuwarden
zie ook www.keithcaputo.com
hee ook in de melkweg????
da`s wel fijn....ik werk daar.
dus ik ga `m dan ook zien soundchecken etc...jeeeh.
http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
quote:2 meter duurt van 12 tot 15, niet van 12 tot 17.
Op zondag 28 september 2003 11:27 schreef dvr het volgende:
Over een half uur begint op Kink-FM een 2-Meter Sessie met o.a. een live optreden van Keith en zijn band. Ook zijn voorprogramma van de lopende tournee, Miss Antarctica, treedt op. Het programma duurt van 12:00-17:00. Ik weet niet precies hoe laat Keith's sessie wordt uitgezonden.
* mrmiddel is vaste 2 meter-luisteraar.
Sessie van Keith is nu. Ben em aan het opnemen.
quote:dank voor de tip. Ik vond het best goed, maar niet super of zo. Vanavond naar Ekko, kijken hoe het 'in het echt' is.
Op zondag 28 september 2003 11:36 schreef dvr het volgende:
De live-uitzending met Keith zal ook via het net te volgen zijn:http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |