Dat zijn tere zieltje de scheldpartij over de telefoon niet aankon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:43 schreef Nestalgie het volgende:
wat is de klacht precies, je lijkt er erg blij mee
Een dikke stinkende turk met pet op en boesje met gordijn Handelaar noemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:44 schreef Adfundum het volgende:
Op gratis verkregen spullen maakt een handelaar de meeste winst.
Als die dikke stinkende Turk het goed aanpakt, valt daar prima mee te verdienen hoor. Dat is gewoon een ondernemer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:45 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een dikke stinkende turk met pet op en boesje met gordijn Handelaar noemen
Doet me ineens denken aan een partij draadloze netwerkkabels die ik ooit aanboodquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef DeWaasheid het volgende:
[TK] Plastic tasjes van diverse formaten met diverse soorten opdruk, o.a. albert heijn, expo en gall&gall, 3 euro 50 per stuk, TS krijgt ze voor 2 euro p/s want hosselaar.
Dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:14 schreef Prowl het volgende:
[..]
Doet me ineens denken aan een partij draadloze netwerkkabels die ik ooit aanbood![]()
Kreeg vragen over hoeveel meter ze waren en hoeveel kilo en ook dat ze 15 cent per kilo boden als schrootprijs
Heb terug gemaild dat het zeker 3 aanhangers vol waren maar dat ze niks wogen
En nog snappen ze het dan niet
Draadloze kabels...draadloos is het toverwoord in deze.quote:
3 aanhangers met wifi dus?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Draadloze kabels...draadloos is het toverwoord in deze.
Je snapt het...het is dus letterlijk niets.quote:
Nee, het is 3 aanhangers vol met stralingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Je snapt het...het is dus letterlijk niets.
En dat blijft in de aanhanger liggen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, het is 3 aanhangers vol met straling
Dan zeg je dat het een dienst is, deze zijn o.a. niet tastbaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat blijft in de aanhanger liggen?Het is dus niets.
delen door 0 is altijd 0 hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:56 schreef thenxero het volgende:
15ct per meter is dan wel nice.
15/0 = ∞
Oneindig rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |