Ik denk toch echt het laatste!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef Toempf het volgende:
Die pizza is zo heet dat ie mijn vriezer een keer heeft uitgeschakeld. Of misschien ben ik met mijn dronken kop tegen de aan/uit knop gelopen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan hem dus als actieartikel aanbieden...
Held!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan hem dus als actieartikel aanbieden...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moeten we zonder Geelman.
Dat ding hebben ze altijd liggen volgens mij. En ook ik heb mijn meerdere in deze pizza moeten erkennen. Tot halverwege gekomen, toen was mijn mond kapotstuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef RVP67 het volgende:
Wat een baas is die TS.
Kende die hele pizza niet, want ik heb natuurlijk een vet salaris en shop bij de AHXL
Laat ff weten wanneer de Lidl hem weer heeft, want heet voedsel is voor mij no problemo.
Wist niet dat er ook chips van bestond. Hoe was het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Geelman het volgende:
Ok, ik heb even een zakje Inferno Chips gehaald, kijken of dat een beetje in de buurt komt.
[ afbeelding ]
In de zomer waarschijnlijk, als ik even vanuit de marketing denk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd wanneer ze echt in het schap liggen
Er is ook nog iemand die de Inferno-pizza's maakt. Waarschijnlijk in Duitsland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Believe me,
Als een hele hoop mensen aangeven dat ding te willen vreten gooien ze hem geheel toevallig over een week of 2/3 in de actie. Lidl-ervaring noemen ze dat!(Nu is wel de vraag of ik daar nu trots op moet zijn, niet bepaald eigenlijk..'
Je moet hem wel echt leren etenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed punt, die moet ik nog steeds een keer vreten.
Ik had ze hier al eerder neer gezet en ook gegeten enz.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook chips van bestond. Hoe was het?
Ik heb nog slechts 1 pizza inferno in de vriezer. Zal deze week eens kijken of ze hier nog liggen, dan gooi ik een vriesla vol. Die dingen zijn toch maanden houdbaar.
Misschien nuttig als meer Fok!ers brieven schrijven als in; ik kwam naar de Lidl voor de pizza Inferno (wat in mijn geval ook waar is)? Of zouden ze daar geen boodschap aan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |