Ik zag er ook geen bordje meer van boven het vriesvak...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef DuTank het volgende:
Oh, weet je zeker dat ie uit het assortiment is? Want soms is een product er een week niet.. Kan zomaar zijn dat ie er volgende week weer ligt.
als je het zou kunnen fixen dan ben je baasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef DuTank het volgende:
Ik ga het fixen dat ie terug komt in het assortiment. Ken een paar hoge piefen daar namelijk.
Ik durf hem bijna niet met doos en al in de magnetron stoppen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die doos dan, je ziet de vlammen al opstijgen, zelfs als de pizza nog bevroren is.
Probeer hem kwaad te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die doos dan, je ziet de vlammen al opstijgen, zelfs als de pizza nog bevroren is.
Je kan je handen eraan verbranden. De pizza is zo heet dat hij zichzelf zou kunnen opwarmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik durf hem bijna niet met doos en al in de magnetron stoppen.
Wat zou er gebeuren? Zou het kwaad kunnen als ik de doos in tweeën vouw?
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb er hier nog een paar in de vriezer liggen maar ik heb alleen geen oven
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.
Gewoon weggooien dus.
Gewoon in de koekenpan gooien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dan smeult die straks door het vloerkleed heen ja.quote:
Je hebt echt wat gemist. Serieus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb 'm nog nooit gehad en wou het van de week gaan kopen. Halen ze 'm uit het assortiment. NOES!
je kunt ook nog aan de chillipepers gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Serieus.
Ja mooi klote.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Serieus.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.
Gewoon weggooien dus.
Niks overtreft de heetheid van de pizza inferno. Gewoon omdat 'ie nasty heet is!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
je kunt ook nog aan de chillipepers gaan.
Ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
als je het zou kunnen fixen dan ben je baas
Die dingen zijn gewoon übergoor uit de diepvries. Gatverdamme manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef wesleydie het volgende:
Nu hebben we halal turkse pizza's in de schappen waar eerst de inferno altijd lag.. gvd
Die heb ik ook niet gezien!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef wesleydie het volgende:
Nu hebben we halal turkse pizza's in de schappen waar eerst de inferno altijd lag.. gvd
Pizza infernoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Grote kans dat een ander filiaal nog wel er een paar op voorraad heeft liggen.
Gelukkig doe je je stoerder voor dan dat je werkelijk bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef JuBoy het volgende:
Deze pizza is zeker pittig, maar niet extreem ofzo.
Sowieso zijn bakras weinig gewend qua pittigheid, bestel je in een restaurant iets pittigs is zelfs paprikapoeder nog pittiger!
Ik ga kijken of die er nog wel zijn!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef bas-beest het volgende:
Deze zouden trouwens prima kunnen voor na die pizza:
[ afbeelding ]
Die heb ik een keer geprobeerd...ze zijn net zo ranzig heet als die pizza...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:54 schreef luckass het volgende:
nooit de kans gehad om hét fok!voedsel te nuttigen dus![]()
![]()
weet je nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent ook een mager speenvarken
Ik nodig je uit bij mij thuis, ik heb een veel te grote voorraad Spaanse pepers ingeslagen, misschien kan jij me helpen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:54 schreef luckass het volgende:
nooit de kans gehad om hét fok!voedsel te nuttigen dus![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van pittig voedsel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik nodig je uit bij mij thuis, ik heb een veel te grote voorraad Spaanse pepers ingeslagen, misschien kan jij me helpen?
Kheb nog een hete salami voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 02:00:56 ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kheb nog een hete salami voor je
Armani? Nee, salami.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kheb nog een hete salami voor je
Ik ben niet zo van de worsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor met jou Lucky?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:55 schreef luckass het volgende:
[..]
awwwww. alles goed met ons meloewatje?Doei!
kan niet beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de worsten.
[..]
ja hoor met jou Lucky?
Dat geeft toch niet, die pizza is van zichzelf al heet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:30 schreef HSG het volgende:
Te weinig animo TS. Daarom is hij niet meer verkrijgbaar.
Maar ik ben wel met je eens dat hij ontzettend heet is.
Al in Thailand geweest? Daar is die pizza inferno niks bij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Al in Thailand geweest? Daar is die pizza inferno niks bij.En koken dat ze kunnen. Ik heb nu alweer trek terwijl ik net ontbijt heb gehad.
Laat ik het ook maar melden dat ik ook niet op "visvakantie" ben geweest. Dat klopt. Vrienden van mij hebben dat ook. Bij 'mild' staan ze al te springen terwijl ik zit te genieten. Nog dommer is dat ze daarna water gaan drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.
Maar hier in Nederland vinden mensen al snel iets pittig.
Wat is deze? Als vis fanaat ga je niet zeevissen in Thailand? Jammer, overigens ziet die pizza er goor uit op het Duits zijn ze er misschien nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.
Maar hier in Nederland vinden mensen al snel iets pittig.
Ik ben daar wezen duiken. En verder uitgerust op een soort te met van onbewoond eiland, een 2 uurtjes varen van Phuket.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:38 schreef He-man- het volgende:
[..]
Wat is deze? Als vis fanaat ga je niet zeevissen in Thailand? Jammer, overigens ziet die pizza er goor uit op het Duits zijn ze er misschien nog.
Zal ik de Lidl maar eens mailen dan?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:38 schreef Justinn het volgende:
En dan post TS dat natuurlijk op Fok! ipv Lidl te mailen met zn stukje proza.
Als ware KLB-mod moet je dat ding gewoon een keer gegeten hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit gegeten en dat is jammer want ik had 'm graag een keer geprobeerd gezien alle verhalen hier op FOK! over dat ding.
deze is qua pittigheid best goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.
Waarom niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zal ik de Lidl maar eens mailen dan?!
Iedereen die beweert dat hij niet pittig is liegt. Mijn tong stond in brand.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:02 schreef Geelman het volgende:
Ok, lieve FOK!'ers, ik heb met de mevrouw van de Lidl gebeld. Helaas wist ze niks over de pizza te vertellen, maar ik kan wel een brief schrijven naar het hoofdkantoor. Dat ga ik nu even doen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:02 schreef Geelman het volgende:
Ok, lieve FOK!'ers, ik heb met de mevrouw van de Lidl gebeld. Helaas wist ze niks over de pizza te vertellen, maar ik kan wel een brief schrijven naar het hoofdkantoor. Dat ga ik nu even doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef Geelman het volgende:
Die mail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ga je niet serieus genomen worden, ze zullen enkel denken dat je de draak met ze steekt.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
Ze moeten het serieus nemen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:42 schreef He-man- het volgende:
[..]
Die mail.Zo ga je niet serieus genomen worden, ze zullen enkel denken dat je de draak met ze steekt.
Ja meet qua taalgebruik was het toch een paar tandjes te veel voor een Lidil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ze moeten het serieus nemen!![]()
Ach, ik hoor het wel, 'k heb m'n best gedaan toch?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja meet qua taalgebruik was het toch een paar tandjes te veel voor een Lidil.
'Geachte heer/mevrouw.
De pizza inferno die eten we zeker 2x per week door de crisis. Mijn vrouw is ziek en ik zit in de bijstand. We hebben 5 kinderen daarom is de inferno erg economisch omdat we meestal na een stuk al onze mond kapot hebben en 3 dagen niet hoeven te eten.
Nu is hij uit het assortiment en weet ik niet wat ik moet doen, we knagen nu al 1 week op pepers, maar we houden het niet meer, graag willen we nog eens wat warms.
Met vriendelijke groet Karel.
Zie je hij heeft het Lidil gehalte, als Meloenaw hem goed keurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga 'm op de bus doen!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Deze voel je nog een keer de volgende dag, dus hij is best pittig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:56 schreef Geelman het volgende:
Lekker bezig, die is geen haar beter!
Ok, definitief:Beter maar de eerste alinea, die zou ik wel nog aanpassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga 'm op de bus doen!
G
R
G
ROp maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
Heb ze wel in duitsland gehaaldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ga kijken of die er nog wel zijn!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:05 schreef ricost het volgende:
hallon
ik eet geraag een pisa infernoo van de liedl maar hij is er niet meer bij onse liedl en dat vind ik dan jammer dus he
ut is pisa vor egte manne geen hommos en dat ben ik niet omdat ik getrouwt ben met ingrid
nou wilde ik ff doorgeve dan he
gr.gr.
henk van ingrid en een pootjen van onzze hont
Ik zou 'm iets minder dramatisch maken als ik jou was. Verder denk ik dat hij gewoon niet liep daar Nederlanders iets nogal snel te pittig vinden.quote:
Ik zou em iets dramatischer maken. Dat je ze bijvoorbeeld wel persoonlijk wil bestellen tegen de helft van de portokosten, is wel 2 dagen niet eten, maar dat heb je er dan wel voor over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:05 schreef ricost het volgende:
hallon
ik eet geraag een pisa infernoo van de liedl maar hij is er niet meer bij onse liedl en dat vind ik dan jammer dus he
ut is pisa vor egte manne geen hommos en dat ben ik niet omdat ik getrouwt ben met ingrid
nou wilde ik ff doorgeve dan he
gr.gr.
henk van ingrid en een pootjen van onzze hont
Brief:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou 'm iets minder dramatisch maken als ik jou was. Verder denk ik dat hij gewoon niet liep daar Nederlanders iets nogal snel te pittig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten maar! Heb ik m'n burgerplicht ook weer gedaan!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Brief:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten maar! Heb ik m'n burgerplicht ook weer gedaan!![]()
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
En dat ik een geestelijk en lichamelijk gehandicapt kind met een manisch depressieve stoornis waarbij laatst autisme is ontdekt ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:22 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik zou em iets dramatischer maken. Dat je ze bijvoorbeeld wel persoonlijk wil bestellen tegen de helft van de portokosten, is wel 2 dagen niet eten, maar dat heb je er dan wel voor over.
Als jij nou ook nog een briefje stuurt, weten we zeker dat onze FOK!-pizza weer terug komt in 't assortiment!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:29 schreef ricost het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt! Nu kan ik altijd weer fappen op m'n eigen post
Okay, verzonden naar contact@lidl.nlquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als jij nou ook nog een briefje stuurt, weten we zeker dat onze FOK!-pizza weer terug komt in 't assortiment!
Mooi, dat is gelukkig dus gelukt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:47 schreef Charcot het volgende:
[..]
Want ik wou echt stoer overkomen idd..
Sarcasme is blijkbaar moeilijk te herkennenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:54 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Mooi, dat is gelukkig dus gelukt.
De pot verwijt de ketel..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:01 schreef Charcot het volgende:
[..]
Sarcasme is blijkbaar moeilijk te herkennen
Naar men zegt wel ja...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:12 schreef LangeJan het volgende:
Is dat echt waar dat iemand zijn anus weggehaald moest worden na het eten van deze pizza?
Je bier smaakt voor geen meter als je 't drinkt bij deze pizza.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:08 schreef Justinn het volgende:
[..]
Voor een pizza is hij erg heet vond ik. Maar nog goed te doen met een paar koude biertjes.
schultenbrau erbij drinken dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bier smaakt voor geen meter als je 't drinkt bij deze pizza.
Bij elke bankdruk die je doet zul je je broek volschijten als je deze pizza op hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:10 schreef Internepper het volgende:
Maakt niet uit toch. Binnenkort zal deze wel weer in het assortiment komen, dubbel zo groot. De consumptiemaatschappij is aan het veramerikaniseren. Ik ben blij als ik maandag weer lekker kan pompen in de sportschool!
Toen kreeg je dus een hot trip?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:17 schreef kannihaan het volgende:
ik kreeg laatst een vreetkick van een joint en had alleen inferno in huis
Heel die pizza smaakt voor geen meter na drie happen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bier smaakt voor geen meter als je 't drinkt bij deze pizza.
Kleine beschrijving?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:20 schreef Geelman het volgende:
Ik heb een brief van de Lidl gekregen, ik zal hem vanmiddag even uploaden!
Topquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:20 schreef Geelman het volgende:
Ik heb een brief van de Lidl gekregen, ik zal hem vanmiddag even uploaden!
Ik denk toch echt het laatste!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:49 schreef Toempf het volgende:
Die pizza is zo heet dat ie mijn vriezer een keer heeft uitgeschakeld. Of misschien ben ik met mijn dronken kop tegen de aan/uit knop gelopen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan hem dus als actieartikel aanbieden...
Held!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan hem dus als actieartikel aanbieden...
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moeten we zonder Geelman.
Dat ding hebben ze altijd liggen volgens mij. En ook ik heb mijn meerdere in deze pizza moeten erkennen. Tot halverwege gekomen, toen was mijn mond kapotstuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef RVP67 het volgende:
Wat een baas is die TS.
Kende die hele pizza niet, want ik heb natuurlijk een vet salaris en shop bij de AHXL
Laat ff weten wanneer de Lidl hem weer heeft, want heet voedsel is voor mij no problemo.
Wist niet dat er ook chips van bestond. Hoe was het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:10 schreef Geelman het volgende:
Ok, ik heb even een zakje Inferno Chips gehaald, kijken of dat een beetje in de buurt komt.
[ afbeelding ]
In de zomer waarschijnlijk, als ik even vanuit de marketing denk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd wanneer ze echt in het schap liggen
Er is ook nog iemand die de Inferno-pizza's maakt. Waarschijnlijk in Duitsland.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Believe me,
Als een hele hoop mensen aangeven dat ding te willen vreten gooien ze hem geheel toevallig over een week of 2/3 in de actie. Lidl-ervaring noemen ze dat!(Nu is wel de vraag of ik daar nu trots op moet zijn, niet bepaald eigenlijk..'
Je moet hem wel echt leren etenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed punt, die moet ik nog steeds een keer vreten.
Ik had ze hier al eerder neer gezet en ook gegeten enz.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook chips van bestond. Hoe was het?
Ik heb nog slechts 1 pizza inferno in de vriezer. Zal deze week eens kijken of ze hier nog liggen, dan gooi ik een vriesla vol. Die dingen zijn toch maanden houdbaar.
Misschien nuttig als meer Fok!ers brieven schrijven als in; ik kwam naar de Lidl voor de pizza Inferno (wat in mijn geval ook waar is)? Of zouden ze daar geen boodschap aan hebben?
typisch, die verpesten allesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef wesleydie het volgende:
Dit ja, na een paar handen proef je niet eens meer wat je in je mond hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:43 schreef piepkuiken21 het volgende:
gelukkig is er nu inferno chips, ook gruwelijk heet
Wegspoelen met een beetje inferno-water...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit ja, na een paar handen proef je niet eens meer wat je in je mond hebt
More tingly than hot?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef Geelman het volgende:
Damn, die Infernochips is toch best pittig!![]()
Eerst denk je: 'mwah, goed te doen'. Maar daarna begint je bek toch pittig te fikken!Wel lekker hoor!
Dank!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Nikmans het volgende:
Overigens duim omhoog voor het proza van Geelman, zowel zijn OP als zijn brief
Tranen gelachen om de eerste alineaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja meet qua taalgebruik was het toch een paar tandjes te veel voor een Lidil.
'Geachte heer/mevrouw.
De pizza inferno die eten we zeker 2x per week door de crisis. Mijn vrouw is ziek en ik zit in de bijstand. We hebben 5 kinderen daarom is de inferno erg economisch omdat we meestal na een stuk al onze mond kapot hebben en 3 dagen niet hoeven te eten.
Nu is hij uit het assortiment en weet ik niet wat ik moet doen, we knagen nu al 1 week op pepers, maar we houden het niet meer, graag willen we nog eens wat warms.
Met vriendelijke groet Karel.
Daar doe ik het voor.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Geelman het volgende:
'T was een ware voorproef op het hellevuur, deze pizza. Gebakken door demonen
Verse pepers zijn lekkerder!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef Drinky het volgende:
Ik maak nu mijn eigen inferno. Gwn gedroogde chilipepers halen bij de toko, openen en zaadjes op de pizza verspreiden, 3~4 pepers moet genoeg zijn.
ik heb toch alleen maar de zaadjes nodig dus maakt me niet uit of ze vers zijn of niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verse pepers zijn lekkerder!
Heb er nog 60 in de diepvries en een stuk of 20 vers aan de plant in de vensterbank
Heb gewoon zitten janken van het lachen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Deze keer geen flauw gezeik, maar een klacht van formaat. 'S lands meest beruchte pizza, de duivelse pizza inferno, is niet meer...
Voor nog geen anderhalve euro beleefde je een vurige sensatie als je het aandurfde om de enige echte duivelse pizza van de Lidl te eten. Hij lag altijd op je te wachten in het vriesvak, klaar om je een helse trip naar de wc te bezorgen. 'T was een ware voorproef op het hellevuur, deze pizza. Gebakken door demonen, gegeten door gekken en waaghalzen die wilden laten blijken dat ze zelfs voor de duvel niet bang waren. Naar men zegt hebben sommige mensen zelfs hun kringspier verloren na het eten van deze pizza...
De Lidl heeft een stukje culinaire geschiedenis uit de winkel verbannen. Hoe kan er nu ooit nog een leuk topic over een pizza worden gemaakt? Wie zal er ooit nog kunnen opscheppen over hoeveel pizzapunten hij of zij wel niet heeft kunnen verorberen? Zullen mensen nu ooit nog vlammen kunnen poepen? Deze cult-pizza had status, mensen gingen er met respect mee om. Lidl heeft een grote fout begaan, vrees ik...
Klacht: meest gevreesde pizza wordt niet meer verkocht!
Ze kunnen niet op tegen de "Casa di Mama" pizza's (met deeg ipv voorgebakken bodem) maar op zich zijn ze niet slechter dan de huismerkpizza's van de AH of anders supermarkten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Het is pas klachtwaardig als dat spul in de winkel blijven verkopen.
Pizza's van de Lidl
dat word een mooie vrijdag avond voor je geeltjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:33 schreef Geelman het volgende:
Ben net weer even bij de Lidl geweest. Ze hadden 'm nog steeds niet, maar gelukkig wel lekkere bockwursten en een 6-pack bier voor twee eu!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Brentmeister het volgende:
En je avond kan helemaal niet meer stuk met een Bockwurst Inferno®:
- Snij bockwurst in de lengte doormidden
- Smeer beide helften in met grove mosterd
- Plaats zaadjes uit een rode peper over de gehele lengte
- Plak beide helften weer aan elkaar
Je moet wel de brandweer inlichten, die hebben een speciaal Pizza Inferno-register waar ze bijhouden welke inwoners deze pizza in huis hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef Wing het volgende:
Tjonge jonge, ik zal een paar van die pizza's willen puur alleen om ze in de kachel te gooien. Als de verhalen kloppen, levert het genoeg warmte op zonder ze in brand te steken. Geld besparing op energie deze winter!
Waar?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
Mijn moeder heeft er deze week twee gekocht, ik ben bang dat ze niet op komen.
Ligt er net aan wat voor pepertje, een habanero is best sterk, of dit beestquote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
1 pepertje? No way dat dat de Inferno is.
Dat is natuurlijk aan jezelf te doserenquote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik weet ook niet waar dat recept vandaan komt. Maar zoiets wordt volgens mij gewoon in een fabriek of een industriële bakkerij gemaakt. Dus je hebt een grote kans dat er daar iemand nog wat extra peper doorheen haalt. Want het blijft toch de Pizza "Inferno", toch?quote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar dat recept vandaan komt.
http://www.smulweb.nl/recepten/1368401/Pizza-infernoquote:
Hmm ik woon wel aan de grens, valt te overwegen, al kan ik alleen 's avonds en dan zal de Lidl wel dicht zijn in Duitslandquote:Op zondag 4 november 2012 17:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de grens bewoners:
http://www.lidl.de/de/Bil(...)einofenpizza-Inferno
1,11 euro nu.
Ma - Za 8 tot 8.quote:Op maandag 5 november 2012 08:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hmm ik woon wel aan de grens, valt te overwegen, al kan ik alleen 's avonds en dan zal de Lidl wel dicht zijn in Duitsland
Klinkt wel vies, zo'n 'ontwetende eikel'.quote:Op maandag 5 november 2012 12:41 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Sterf.
Sterf jij vieze ontwetende eikel
haha gelijk heb jequote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Klinkt wel vies, zo'n 'ontwetende eikel'.
1 madame jeannette erin gooien en je zal de komende 2 dagen met pijn in al je darmen rondlopen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
De ultime Infernoquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 madame jeannette erin gooien en je zal de komende 2 dagen met pijn in al je darmen rondlopen.
Succes! Ik trok het echt nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:42 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Heb er net een gekocht hier lag er nog een a 1 euro 59. Vanavond maar is proberen.
dinsdag 6 november 2012 @ 15:57:14quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
spannond, ik laat het weten.
Zo pittig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef bas-beest het volgende:
Deze zouden trouwens prima kunnen voor na die pizza:
[ afbeelding ]
Die heb ik een keer geprobeerd...ze zijn net zo ranzig heet als die pizza...
En? Al spijt van je keuze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
spannond, ik laat het weten.
Nog goedkoper!quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Net eentje gekocht in Vreden (Duitsland), voor ¤1,11
De Lidl zij geprezen!quote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik loop net door de Lidl en wat zie ik liggen:
[ afbeelding ]
val je ook goed van af het vet smolt gewoon letterlijk weg in mijn maag en zweten jongen net een pigquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
1 madame jeannette erin gooien en je zal de komende 2 dagen met pijn in al je darmen rondlopen.
mooi ga k m weer halenquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hij zit weer in assortiment.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_35718.htm
Officieel vanaf donderdag.
Die logica snapte ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Ja vet logisch om dat als nieuwjaarsaanbieding te doen tussen de champagne en de borrelhapjes
Speciaal voor fokkersquote:Op zondag 23 december 2012 22:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Die logica snapte ik ook niet helemaal.
Waarom zou je z'n ding überhaupt willen kopen, iedereen neemt 10 meter afstand van je, als je met z'n pizza om je arm loopt.quote:
Omdat het de FOK!-pizza is!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef Argo- het volgende:
[..]
Waarom zou je z'n ding überhaupt willen kopen, iedereen neemt 10 meter afstand van je, als je met z'n pizza om je arm loopt.
Ja, heb er weer even eentje gekocht voor vanavond.quote:
Pas op, dat ding is me ooit fataal geworden, en heeft me al mijn krachten afgenomen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, heb er weer even eentje gekocht voor vanavond.
Dit is 'm derde al, altijd weer een uitdaging!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Argo- het volgende:
[..]
Pas op, dat ding is me ooit fataal geworden, en heeft me al mijn krachten afgenomen.
Maar waarom zou je hem ook om je arm doen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef Argo- het volgende:
[..]
Waarom zou je z'n ding überhaupt willen kopen, iedereen neemt 10 meter afstand van je, als je met z'n pizza om je arm loopt.
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:10 schreef WJHunt het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem ook om je arm doen?
QFTquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:57 schreef Argo- het volgende:
[..]
Pas op, dat ding is me ooit fataal geworden, en heeft me al mijn krachten afgenomen.
Nee geen water, water geleid. Voor pittige dingen weg te spoelen drink je melk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
QFT
Mensen die ermee willen beginnen pak alvast 10 GROTE bekers water , misschien is dat niet genoeg maar de Pizza Inferno MAG JE NIET onderschatten.
Water maakt het ergerquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
QFT
Mensen die ermee willen beginnen pak alvast 10 GROTE bekers water , misschien is dat niet genoeg maar de Pizza Inferno MAG JE NIET onderschatten.
Sowieso moet je de Inferno leren eten. Eerste keer zat ik te huilenquote:
same here , ik had echt hulp nodig maar ging volgende dag voor de zekerheid naar de huisarts en het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso moet je de Inferno leren eten. Eerste keer zat ik te huilen
Serieus?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
same here , ik had echt hulp nodig maar ging volgende dag voor de zekerheid naar de huisarts en het ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik had wel meteen een vriend van me gebeld die kok is, hoe ik van die brandende tong af moest komenEindigde erop dat ik puur suiker zat te eten
Gecondoleerd met je anus alvast.quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Raban het volgende:
Ik zal hem over een kleine 10 minuten opeten.
Gaat niet goed komen zo.quote:
Na de 10.000 topics over deze pizza geen verrassing.quote:Op zondag 30 december 2012 19:55 schreef Raban het volgende:
[..]
Gaat niet goed komen zo.Heb de helft op en heb al een liter melk op. Ik ben pittig en scherp gewend maar dit slaat toch wel alles.
Verdeel de pizza in 8 stukken. Zo deed ik het ook. Na het eerste stuk stond mijn bek al in brand maar voor het echte gewenste effect eet je eerst de halve pizza op om daarna te kunnen oordelen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:11 schreef Warsaw het volgende:
Is één of twee stukken al genoeg om flink in brand te staan? Dan neem ik er morgenavond één mee als ik met mijn vrienden het nieuwe jaar in ga luiden als voorgerecht.
Koop er wel 2 en verdeel ze in vieren: voor iedereen plezier.quote:Op zondag 30 december 2012 21:54 schreef Raban het volgende:
[..]
Verdeel de pizza in 8 stukken. Zo deed ik het ook. Na het eerste stuk stond mijn bek al in brand maar voor het echte gewenste effect eet je eerst de halve pizza op om daarna te kunnen oordelen.
Die darmkanker wordt waarschijnlijk niet goed te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Gister even de voorraad bij de lokale lidl opgemaakt. Kan ik weer een week vooruit:
[ afbeelding ]
Gister de eerste weggewerkt, voor m'n gevoel was hij pittiger dan de vorige keer. Maar nog steeds vrij goed te doen.
Chilipepers zijn gay vergeleken bij de legendarische pizza infernoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
je kunt ook nog aan de chillipepers gaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Gister even de voorraad bij de lokale lidl opgemaakt. Kan ik weer een week vooruit:
[ afbeelding ]
Gister de eerste weggewerkt, voor m'n gevoel was hij pittiger dan de vorige keer. Maar nog steeds vrij goed te doen.
liggen daar 4 pepertjes op ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Raban het volgende:
Ook ik heb 'm binnen. Ongeveer ¤1,50. Ik zal hem over een kleine 10 minuten opeten.
[ afbeelding ]
Nope. Zijn gewoon chips. Kenserhete chips.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die Inferno chips, zijn dat die friet-achtige stokjes? Die vond ik wel heel erg meevallen eigenlijk.
Die ben ik dan nog steeds niet tegengekomen. Hoe ziet de verpakking er uit?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nope. Zijn gewoon chips. Kenserhete chips.
Bij de Aldi zijn die (naja mien moeke het em gekocht maar een eerdere poster zei bij de Aldi)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die ben ik dan nog steeds niet tegengekomen. Hoe ziet de verpakking er uit?
Zijn best wel goed te nassen! (met wat drinken in handbereik helemaal)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Volgende keer maar even langs de aldi dan.
Met bier is het het fijnstequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zijn best wel goed te nassen! (met wat drinken in handbereik helemaal)
Nee, zijn deze: 3.bp.blogspot.com/-qwIvyZLNsno/T1ti-4apLaI/AAAAAAAAAcE/jj851_5Qdzc/s1600/fotó(3).JPG,quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die Inferno chips, zijn dat die friet-achtige stokjes? Die vond ik wel heel erg meevallen eigenlijk.
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,
Deze keer geen flauw gezeik, maar een klacht van formaat. 'S lands meest beruchte pizza, de duivelse pizza inferno, is niet meer...
Voor nog geen anderhalve euro beleefde je een vurige sensatie als je het aandurfde om de enige echte duivelse pizza van de Lidl te eten. Hij lag altijd op je te wachten in het vriesvak, klaar om je een helse trip naar de wc te bezorgen. 'T was een ware voorproef op het hellevuur, deze pizza. Gebakken door demonen, gegeten door gekken en waaghalzen die wilden laten blijken dat ze zelfs voor de duvel niet bang waren. Naar men zegt hebben sommige mensen zelfs hun kringspier verloren na het eten van deze pizza...
De Lidl heeft een stukje culinaire geschiedenis uit de winkel verbannen. Hoe kan er nu ooit nog een leuk topic over een pizza worden gemaakt? Wie zal er ooit nog kunnen opscheppen over hoeveel pizzapunten hij of zij wel niet heeft kunnen verorberen? Zullen mensen nu ooit nog vlammen kunnen poepen? Deze cult-pizza had status, mensen gingen er met respect mee om. Lidl heeft een grote fout begaan, vrees ik...
Klacht: meest gevreesde pizza wordt niet meer verkocht!
Heb jij die pizza wel eens gegeten dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
liggen daar 4 pepertjes op ofzo
Heb trouwens gisteren Inferno CHIPS gehad. Dat was ook een waar brandblusfeestje na afloop
Drie keer raden waarom. Waarschijnlijk verkoopt dat ding te slecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef Salvad0R het volgende:
vuile snoodaards, pizza inferno was vandaag in aanbieding, alsmede de 750gram shoarma bakken... alles uitverkocht, verdammt nochmalllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |