Ik zag er ook geen bordje meer van boven het vriesvak...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef DuTank het volgende:
Oh, weet je zeker dat ie uit het assortiment is? Want soms is een product er een week niet.. Kan zomaar zijn dat ie er volgende week weer ligt.
als je het zou kunnen fixen dan ben je baasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef DuTank het volgende:
Ik ga het fixen dat ie terug komt in het assortiment. Ken een paar hoge piefen daar namelijk.
Ik durf hem bijna niet met doos en al in de magnetron stoppen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die doos dan, je ziet de vlammen al opstijgen, zelfs als de pizza nog bevroren is.
Probeer hem kwaad te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die doos dan, je ziet de vlammen al opstijgen, zelfs als de pizza nog bevroren is.
Je kan je handen eraan verbranden. De pizza is zo heet dat hij zichzelf zou kunnen opwarmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik durf hem bijna niet met doos en al in de magnetron stoppen.
Wat zou er gebeuren? Zou het kwaad kunnen als ik de doos in tweeën vouw?
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb er hier nog een paar in de vriezer liggen maar ik heb alleen geen oven
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.
Gewoon weggooien dus.
Gewoon in de koekenpan gooien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb er hier nog een paar in de vriezer liggen maar ik heb alleen geen oven
dan smeult die straks door het vloerkleed heen ja.quote:
Je hebt echt wat gemist. Serieus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb 'm nog nooit gehad en wou het van de week gaan kopen. Halen ze 'm uit het assortiment. NOES!
je kunt ook nog aan de chillipepers gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Serieus.
Ja mooi klote.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je hebt echt wat gemist. Serieus.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je vriezer nu niet meer naar behoren, omdat deze pizza zo heet is dat hij alles verpest.
Gewoon weggooien dus.
Niks overtreft de heetheid van de pizza inferno. Gewoon omdat 'ie nasty heet is!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
je kunt ook nog aan de chillipepers gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop