Dat sowiesoquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit beter dan mijn dagelijkse dosis DWDD?
Behalve dan het opgewonden gekreun over Messi, Xavi en Iniesta.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Het heeft opzich wel potentie als ze zo doorgaan met internationaal voetbal, daar is VI toch een beetje schaars in vaak
Vind ik vooral de kracht ja, of Champions League, dat is vaak op vrijdag ook wat magertjes omdat je dan 2 - 3 dagen later ben.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Het heeft opzich wel potentie als ze zo doorgaan met internationaal voetbal, daar is VI toch een beetje schaars in vaak
Die man droomde hier al van toen hij bij de lokale omroep werkte, elke dag op TVquote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat Genee nog geen burn-out heeft is ook een wonder trouwens.
vlees geworden opvolger van Mart Smeetsquote:Op maandag 5 november 2012 19:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die man droomde hier al van toen hij bij de lokale omroep werkte, elke dag op TV
een geboren ijdeltuit
Vraag hem of zijn vrouw ook zusters heeft. Dan merk je of hij overspannen wordt.quote:Op maandag 5 november 2012 19:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat Genee nog geen burn-out heeft is ook een wonder trouwens.
Hahaha ik zie het nu pas, wat een baasquote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Die gehaakte das van Kruys trouwens![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Die gehaakte das van Kruys trouwens![]()
Vandaar die das ook waarschijnlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |