één van de laatste geniale posts van het vorige topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niks in principe maar ik heb niks gelezen over het leggen van een handdoek onder de kont van de meid...
Ik haat een vies dekbed
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
één van de laatste geniale posts van het vorige topic
Ik niet zo goed eigenlijk. Maar zo'n bed kan verschoond worden, geen probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef Tegan het volgende:
Je kan best neuken zonder heel het bed onder te krijgen hoor.
plus, probeer maar eens zo op je plaats te neuken dat je niet van die handdoek af komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.
tnxquote:
Dat ook ja. Hoewel ik zo'n handdoek ook best kan voorstellen als dat nodig is zeg maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik niet zo goed eigenlijk. Maar zo'n bed kan verschoond worden, geen probleem.
Owja, daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
plus, probeer maar eens zo op je plaats te neuken dat je niet van die handdoek af komt
[..]
tnx
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.
Je weet heus wel wat ik bedoel. Maar serieus, dan leg je een handdoekje in het midden van het bed en kleed je haar daar uit, echt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laat
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel. Maar serieus, dan leg je een handdoekje in het midden van het bed en kleed je haar daar uit, echt?
Juist ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.
tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Go Rhu'tjeIk bewoner je uithoudingsvermogen.
Ik hou het nog geen dag volMaar moet het ook een jaar ofzo doen.
nee maar heat of the moment is wel wat anders dan: wacht even! de handdoek is verschoven!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laat
ik durf bijna mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik meer dames in mijn bed heb gehad dan jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar heat of the moment is wel wat anders dan: wacht even! de handdoek is verschoven!
floep, pik er uit, handdoek recht trekken, pik er weer in etc
Erna heb ik m ook nodig. Anders laat ik een spoor achter. Niet goed voor het laminaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd wel een handdoek klaarliggen. Lekker handig voor erna.. niet tijdensTijdens is het gaan met die banaan en dan zie je wel hoe het eindigt
En hier verloor je al je geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |