SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Vriendin van me moest een homo interviewen voor school, of ik wel even christelijk wilde zijn voor dit interview
Ik kan toch wel pareltjes van antwoorden geven zeg. Christus!holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goe gedaan
Juin uit Eigen Tuin!
Dat zijn geen vriendenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Lutte het volgende:
Ik word zo bloedchagrijnig van een vriendin die een niet nader te noemen studie doet met maarliefst zestien (oh nee!) contacturen in de week en daarnaast zo'n vijf maanden vakantie in een jaar, die het vreemd vindt dat ik niet zomaar tijd heb om af te spreken. En als ik het uit probeer te leggen dan komt er een bitcherige reactie 'ja dat wist je voor je er aan begon, heb je zelf voor gekozen'. Ja domme kut, ik vind het dan ook niet erg, jij maakt er een probleem van
Ik hoop bijna dat ze boos wordt dat ik er vanaf ben![]()
Jupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een echte vriendin bent dan heeft ze begrip voor de situatie. En anders inderdaad: flikker dan maar lekker op!
(dat was toch die ene waar je het niet aan d'r verstand kan krijgen?)
Ja dat zeiden wel alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupWat betreft sommige dingen zitten we zo op één lijn en het kan maanden goed gaan, maar wat betreft sommige dingen komt de een van Mars en de ander van Pluto.
Maar ik ben alweer helemaal jippie ja jee, nog een oefententamen gemaakt, bam 76%![]()
![]()
Hoe?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste bekeuring gekregen
O, die!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Scootahhh... ik hoop over een maandje ofzo een nieuwe aan te kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |