Aapjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
10-17 werken, dan op verjaardag. En vannacht weer bij mijn aapje slapen
quote:
Ik heb geen bijnaam... of het moet 'schatje' zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn naam is aapje wat is de jouwe?
Geloven in jezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Sad LutteVrijdag tentamen, wat oude gemaakt, dit wordt een drama
Die oude zijn altijd heel veel moeilijker. En tot vrijdag kun je nog veel kennis opdoen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Dat zeg je altijd, en je slaagt ook altijd, gewoon rustig blijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Hoe lang zit je er nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
Thanks poppiesUiteindelijk zal ik het wel halen hoor, norm is vrij laag, maar je vertrouwen wordt nogal gekrenkt als je denkt zoveel geleerd te hebben en iedereen bij het eerste de beste practicum nog steeds Chinees voor je praat
![]()
tuuuurlijk rene.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
Zielige jij? Ik had aangegeven dat je mocht overwerken![]()
Zijn klasgenootjes hèquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn klasgenootjes hèWe moesten vanalles aanwijzen in een preparaat, nou ik had nog nooit van de helft van de termen gehoord
En zij sloegen er juist over want 'dat weet iedereen wel'. Oh?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tuuuurlijk rene.
Zie je het al voor je?
'' hoi broer van rene. Ik kom toch maar niet want ik verdien liever 20 euro extra deze maand''
Tuurlijk liefje, tuurljk..!!
Uhh vast nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
Kal popje ik kom in m'n collectie print screens een gedicht tegen dat jij ooit hebt geplaatst op FB, maar kan het op Google niet vinden nuZelf geschreven?
zoals E L James enzo toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally zit achter veel meer bestseller-proza, met pseudoniemen waar je direct in gelooft dat het echte namen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |