PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Een speler voor laag inkopen en voor meer verkopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan mijn vraag: Hebben jullie nog een manier om snel geld te verdienen? Graag goeden tips, is een serieuze vraag :p
Wij gebruiken alleen manieren om langzaam geld te verdienen sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan mijn vraag: Hebben jullie nog een manier om snel geld te verdienen? Graag goeden tips, is een serieuze vraag :p
kontje achter het station verkopen en van dat geld coins kopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Er zijn 2 manierenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Dat 1e team wat ik gebruikte tegen Rijst was ook een silver team maar niet echt goed ofzo. Jij hebt toch ook een bronze team?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je met dat bronze team waarmee je tegen Rijst speelde tegen mij?
Of heb je ondertussen ook al een silver team?
Spelers goedkoop kopen en duurder verkopen als dat niet lukt kun je tamperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
inb4 wat is tamperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelers goedkoop kopen en duurder verkopen als dat niet lukt kun je tamperen
Ik heb een brosilver team met Fransmannen en een silver hybridquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat 1e team wat ik gebruikte tegen Rijst was ook een silver team maar niet echt goed ofzo. Jij hebt toch ook een bronze team?
Nieuwe toernooi?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
Hebben jullie al een team klaar voor het nieuwe toernooi?
Ik gebruik het team wat ik gister gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij minimaal 3 verschillende competities + maximaal 5 basisspelers uit 1 competitie.quote:
Oh dat heb ik alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij minimaal 3 verschillende competities + maximaal 5 basisspelers uit 1 competitie.
1 gold pack als prijs.
futhead.comquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is de site waar je je opstelling kunt maken om m'n vervolgens hier te posten? Zou graag wat feedback ontvangen
Ik ookquote:
Ik verwacht het niet, prijs van het toernooi is relatief niet super dus zal niet zoveel invloed hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat random Brazilianen en Engelsen en contracten duurder worden, dan heb ik misschien nog een reden om bronze/silver packs te kopen. Voor nu is het vooral traden
Dat denk ik ook niet, maar sowieso zijn er wel bronzes die eerst niet verkochten voor 200 die daarvoor nu wel worden verkocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, prijs van het toernooi is relatief niet super dus zal niet zoveel invloed hebben
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
IF Altidore gehaald voor 20k.
Laagste daarna is 24.25k
Bronze squadfitness gingen gisteren al voor 2,5kquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat random Brazilianen en Engelsen en contracten duurder worden, dan heb ik misschien nog een reden om bronze/silver packs te kopen. Voor nu is het vooral traden
Van het chicks binnendringen topic niet?quote:
Yes. Wat een schoonheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van het chicks binnendringen topic niet?
buldenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net de mug gevonden die mij 15 muggenbulden heeft bezorgd vannacht.
Ik heb nog nooit zo hard een mug doodgeslagen.
Slordigquote:
Ja, hier in Dubai is het gewoon nog warm hoor.quote:
Link naar je team is handigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een hybrid om mijn RPL aanval te combineren met een andere competitie?
dat is geen d/t fout, dat is gewoon dom.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Typisch FUT-topic weer hoor, alles helemaal van de rel na een d/t fout
Wist niet dat jij in Dubai zatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, hier in Dubai is het gewoon nog warm hoor.
Is ook niet zoquote:
Barclaysquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een hybrid om mijn RPL aanval te combineren met een andere competitie?
Toen ik het typte zag ik daarmee in mijn hoofd, vandaar de foutquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Best veel mensen spreken het ook uit als muggenbulden..dat heb ik echt nooit begrepen
Ik denk dat ik nog nooit zo hard heb gelachen om een grapjen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is ook niet zo[ afbeelding ]
Piemel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is ook niet zo[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Heb je ineens een brief van de politie op je deurmat liggen ivm verlaten plaats ongevalWTF is deze
Al0gtoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Heb je ineens een brief van de politie op je deurmat liggen ivm verlaten plaats ongevalWTF is deze
Vertel, vertel, vertelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Ja, je had er nog over gepost hier, dat je een kerel had gestokenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Ik voel mij vereerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog nooit zo hard heb gelachen om een grapjen. [ afbeelding ]
Klopt, je hebt woensel verlaten die wijk is een groot ongeval.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Paar maandjes de cel in, dat zal je leren!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Boeten zal je!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef BDIL het volgende:
Eelt op de handjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oefen je grip op zeepjes zolang je nog thuis bent
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Wat vragen ze dan van je dat ze er een brief voor sturen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, je hebt woensel verlaten die wijk is een groot ongeval.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Paar maandjes de cel in, dat zal je leren!
Alle Kroaten terug naar Belgrado
Aardig allemaalquote:
Ik ben jou niequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rik heeft de politie gebeld over het tamperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Aardig allemaalIk moet een verklaring af gaan leggen
Ik hoor vanmiddag meer over het dossier
Oh, jij bukt gewoon vrijwillig alquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zeep tegen muur aan trappen en via de muur naar beneden schuivenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Gewoon bukken met je enkel in je hol
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee, kleine pinda kontjes zoals die van jou eten ze op in prisonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, jij bukt gewoon vrijwillig al
Real talk deze man harde straatlevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, kleine pinda kontjes zoals die van jou eten ze op in prison
Patch voor wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Komt die patch voor FUT trouwens niet dit weekend uit? Het gaat hier nu niet zo goed want ik verveel me, ik heb vandaag nog niet zoveel gedaan
Achja had ik maar een papa die me 100 euro gaf voor een onvoldoende en een ipad voor een voldoendequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Real talk deze man harde straatleven
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, kleine pinda kontjes zoals die van jou eten ze op in prison
Ohhhhhdiiihhhquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja had ik maar een papa die me 100 euro gaf voor een onvoldoende en een ipad voor een voldoendeJij hebt denk ik geen ipad nog
![]()
![]()
![]()
![]()
interesting...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die ingame stats recent bekeken zodat die ze na de patch kan vergelijken?
[ afbeelding ]
Je bent gedist!!quote:
Of de link hier posten, of even een screentje maken ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:56 schreef nickhguitar het volgende:
Moet ik bij squad creator bij futhead gewoon een prt screen maken? of is er een optie tot team opslaan?
www.puush.me downloadenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:56 schreef nickhguitar het volgende:
Moet ik bij squad creator bij futhead gewoon een prt screen maken? of is er een optie tot team opslaan?
Kloptquote:
Opslaan door op save te drukken (wel inloggen) en een puush maken om hier te posten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:56 schreef nickhguitar het volgende:
Wat voor cup is het ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef byah het volgende:
Voor de nieuwe cup, tellen de wissels dan ook mee?
Zou wat zijnquote:
Wat moet je daar dan weer mee ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
maar efkes bestelt, 12,90 incl verzendkosten. normaal 35 euro, goede deal
EDIT: heeft hier iemand zo'n ding?
Niet echt een patch maar het ging toch vorige week over een update voor FUT (maar die werd uitgesteld)quote:
iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan weer mee ?
Nice, past helaas niet in m'n "tv meubel" als de PS3 recht op staat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan weer mee ?
haha okeequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nice, past helaas niet in m'n "tv meubel" als de PS3 recht op staat.
Kom niggaquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oke, dat is wel handig dan idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
haha okeeMij leek het wel een handig ding, je kan je controllers opladen zonder je ps3 aan te hebben staan
op marktplaats staan ze voor 20 -40 euro
Fuchs dumpen voor Schmelzer en voor dat pakje moet je een offline wedstrijd spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn team, graag tips ´n tricks
Verder nog een vraagje: Ik moet nog 1 opdracht (van de 12), en dat is een toernooi wedstrijd spelen. Nu speel ik net voor een gouden toernooi 1 wedstrijd (verloren wellicht), maar de opdracht word niet afgevinkt..
Bestellen maar zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
die zocht ik al een tijdje voor een redelijke prijs
Je moet ff offline toernooi doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
Verder nog een vraagje: Ik moet nog 1 opdracht (van de 12), en dat is een toernooi wedstrijd spelen. Nu speel ik net voor een gouden toernooi 1 wedstrijd (verloren wellicht), maar de opdracht word niet afgevinkt..
Meestal wel ja. Bij Bony is het wel handig..kan je zo alle NIF's eruit filterenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Irritante shit dat je niet meer op verschillende posities van 1 speler kan zoeken
Gewoon ps3 controller aan usb lader of in je pcquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
haha okeeMij leek het wel een handig ding, je kan je controllers opladen zonder je ps3 aan te hebben staan
op marktplaats staan ze voor 20 -40 euro
tuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Zal een 4411 keeper een oranje formatie hebben in 433?
alle 4 atb keepersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Zal een 4411 keeper een oranje formatie hebben in 433?
Dan wel jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Bij Bony is het wel handig..kan je zo alle NIF's eruit filteren
idd, ding is in 10 min ofzo opgeladen en gaat dagen meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon ps3 controller aan usb lader of in je pc
Zou Neuer halen, hij is een eckte baas :quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil godverdomme die dashboard update hebben
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil godverdomme die dashboard update hebben
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:06 schreef Jimbo het volgende:
Kan je met +- 80-90k een leuk silver team maken?
en zonder je pc aan te hoefen hebben, tevens zitten er lampjes aan de voorkant waaraan je kan zien of die wel/niet helemaal opgeladen isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon ps3 controller aan usb lader of in je pc
IF Durakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga denk ik
[ afbeelding ]
verkopen en dan een bronze team maken.
Benzia is trouwens gewoon CF, vautje.
En Lacazette gewoon CAM ook.
Ruil je ps3 ervoor inquote:
Ps3 is meer waard, dus ja dat kanquote:
schijnbaar nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ga deze bronze denk ik maken:
http://www.futhead.com/fifa/squads/380955/#.UIFPHlHvA0U
Pearce gewoon 9 chem, toch?
Ik heb ook nog Dembele, maar ik wou graag mijn weelde laten zien dmv IF Durak te showen.quote:
Zo graag wil ik hem ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 is meer waard, dus ja dat kan
PS3 is sowieso meer waardquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Via marktplaats/fora wil dat nog wel eens lukken ja.
Speelde laatst bij iemand die een xbox controller (weet het merk niet meer) had voor de ps3. Prima ding, triggers zijn wel wat lossen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Covati het volgende:
[..]
[..]
PS3 is sowieso meer waardvroeg me gewoon af.
Ookall zijn die controllers van de Xbox goddelijk
Middenvelder hoort ook hoger te hebben dan een verdediger, want voor een CB is schieten niet relevant. Kom dan met een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom een PS3 kopen danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speelde laatst bij iemand die een xbox controller (weet het merk niet meer) had voor de ps3. Prima ding, triggers zijn wel wat lossen.
Zwart ding zeker? Zijn vrij prijzig voor een replica vind ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speelde laatst bij iemand die een xbox controller (weet het merk niet meer) had voor de ps3. Prima ding, triggers zijn wel wat lossen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Middenvelder hoort ook hoger te hebben dan een verdediger, want voor een CB is schieten niet relevant. Kom dan met een goede vergelijking.
Omdat zijn vrieden een ps3 hebben en spellen zoals Uncharted en Little Big Planet.quote:
Ja, wat boeit het dat het een replica is danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zwart ding zeker? Zijn vrij prijzig voor een replica vind ik
63 defending om 78 defending..quote:
Dat zijn de basketbal spellen alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:14 schreef MartijnTor het volgende:
Ik ga denk ik PES erbij kopen,![]()
deze fifa us echt het dieptepunt van EA
Die waren 2 jaar geleden 80¤quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
die zocht ik al een tijdje voor een redelijke prijs
Wat een geweldige serie is datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat zijn vrieden een ps3 hebben en spellen zoals Uncharted en Little Big Planet.
[..]
Ja, wat boeit het dat het een replica is dan
kan je nagaan hoe slecht Carragher isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
63 defending om 78 defending..
[..]
Dat zijn de basketbal spellen al
Defending en heading gaat het met name om en sowieso moet je verder dan de kaartstats kijken.quote:
Thx ga nu een bronze/zilver team makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga denk ik
[ afbeelding ]
verkopen en dan een bronze team maken.
Benzia is trouwens gewoon CF, vautje.
En Lacazette gewoon CAM ook.
Ik heb Uncharted vorig jaar uitgespeeld (eerste deel) en ben daarna aan deel 2 begonnen, maar ik vond het begin maar saai. Kan ook zijn dat het niet lukte en dat ik het daarom heb weggelegd. Binnenkort maar eens proberen. Fifa is toch saaiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een geweldige serie is datUncharted 1 was nice met die demonen. Daarna Uncharted 2 met dat geweldige landschap overal, en drie was weer net een stapje verder.
Geef maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef Luukiee09 het volgende:
iemand interesse in microsoft points?
Hey lacistquote:
geef nou maar gewoon toe dat Carragher dikke stront isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Defending en heading gaat het met name om en sowieso moet je verder dan de kaartstats kijken.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geef nou maar gewoon toe dat Carragher dikke stront is
Hoe begon Uncharted 2 ook al weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted vorig jaar uitgespeeld (eerste deel) en ben daarna aan deel 2 begonnen, maar ik vond het begin maar saai. Kan ook zijn dat het niet lukte en dat ik het daarom heb weggelegd. Binnenkort maar eens proberen. Fifa is toch saai
vliegtuigcrash en daarna moest je gaan stealthen langs allemaal ventjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe begon Uncharted 2 ook al weerIs al 3 jaar geleden dat ik hem heb uitgespeeld.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:20 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even besteld voor die 12¤ laat ik hem niet liggen.
Uncharted 2 begon met een trein crash toch? Vliegtuig crash was in deel 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vliegtuigcrash en daarna moest je gaan stealthen langs allemaal ventjes
Oh dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Uncharted 2 begon met een trein crash toch? Vliegtuig crash was in deel 1.
Ik wil hem wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ey VDM ouwe zemmel ik heb misschien nog een beta code over voor de nieuwe FM wil je die als ik er twee krijg
Nee, ik 'koop' het spel gewoon altijd gratisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ey VDM ouwe zemmel ik heb misschien nog een beta code over voor de nieuwe FM wil je die als ik er twee krijg
Ja ik sta in de basis zondag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zag ik jou daarnet bij de training van RKC?
Wilde nog een foto maken
Oke ik krijg er sowieso een die hou ik me eigen maar kunnen er goed meer zijn dan stuur ik je wel een dmquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil hem wel!FM speel ik al sinds 2006.
Duurde vorig jaar wel erg tot Skidrow hem liet "kopen"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik 'koop' het spel gewoon altijd gratis
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Thx ga nu een bronze/zilver team maken
Bronze keeper zuigt..
[ afbeelding ]
Dat vond je moeder gisteren anders niet.quote:
Zwakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vond je moeder gisteren anders niet.
Issie zo dun dat ze hem niet voelde danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
niet PEC onderschatten, zoals jullie dat bij Willem II deden he
omg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Powell Man U 41212quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen puushes zien maar op de site kan ik wel alle puushes zien die ik ooit heb gemaakt. Deze heeft de meeste hits, maar ik kan niet zien wat het voor plaatje is. [ afbeelding ]
Tis Powell bij Man utd, maar dan in fut 12quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen puushes zien maar op de site kan ik wel alle puushes zien die ik ooit heb gemaakt. Deze heeft de meeste hits, maar ik kan niet zien wat het voor plaatje is. [ afbeelding ]
Als ik er 3 krijg mag jij er ook eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
omg.
Ik speel het als sinds CM 03/04.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik er 3 krijg mag jij er ook een
Kwa verhaal vond ik deel 1 gewoon het beste van allemaal. Maar gameplay en graphics zijn wel steeds beter geworden in 2 en 3.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Uncharted 2 beter dan 3
Twee begon eerst met die trein inderdaad, maar dat was een flash back. Het begon eigenlijk met dat ze gingen inbreken in dat museum in Istanbul.
En welke is dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had 500 hits terwijl hij alleen één keer hier heeft gestaan
Nu 509
Die schone dame die een bal hoog aan het houden is.quote:
Xbox.quote:
Dat dat veel hits oplevert verbaast me niet echt. Die stond toch ook in de OP?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die schone dame die een bal hoog aan het houden is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
1579 hits, maar dat snap ik wel. Die had in de OP gestaan
O grapje,dat was die ene die Fuszy postte.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dat veel hits oplevert verbaast me niet echt. Die stond toch ook in de OP?
Uncharted 2 is te stoer, moet zelf ook nog 3 uitspelen. Uncharted 2 is zó goed daar moet je niet mee wachten gelijk gaan doen. Nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet uncharted 2 nog uitspelen, daarna 3
Goede aankoop...quote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn sowieso 400+ lurkers hier ongeveer
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Uncharted 2 is te stoer, moet zelf ook nog 3 uitspelen. Uncharted 2 is zó goed daar moet je niet mee wachten gelijk gaan doen. Nu.
De foktool zei dat toenquote:
Dat hoop ik ook niet want anders moet ik ook nog oppassen met wat ik hier post.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, dat is echt belachelijk veel namelijk.
Ik weet niet wie dit is maar ik kan wel zeggen dat sommige mensen niet oplettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al 20 minuten op wtf
Ja, deze is de helft van zijn waarde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede aankoop...
Die is de helft waard ofzo
Yago Falque voor 17.750. Laagste bin 25kquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet want anders moet ik ook nog oppassen met wat ik hier post.
[..]
Ik weet niet wie dit is maar ik kan wel zeggen dat sommige mensen niet opletten
Weet je nog welk stuk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]Zat destijds vast bij een stuk, dan krijg ik het altijd moeilijk en word ik gepusht om weer fifa te spelen
Klopt, maar het was volgens mij geteld op IP's die hier kwamen en dit topic niet in hun AT hadden staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, dat is echt belachelijk veel namelijk.
Is hij nu al zo duur dan? Ik had dat laatst ook met een Jenas 4-4-2, die had ik voor 15.5k terwijl hij er al voor 20 minuten op stond en hij verkocht voor 24k.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Yago Falque voor 17.750. Laagste bin 25k
Lekker gestegen dan, kwam die veelvuldig tegen de laatste tijd voor heel erg weinig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, deze is de helft van zijn waarde.
Gisteravond was zijn laagste bin zelfs 30kquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij nu al zo duur dan? Ik had dat laatst ook met een Jenas 4-4-2, die had ik voor 15.5k terwijl hij er al voor 20 minuten op stond en hij verkocht voor 24k.
Hmm ja, was in dat hotel die omviel, en je door een heli beschoten werdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet je nog welk stuk?
Ik vind het moeilijkste van dat hele spel een bepaald vuistgevecht in de trein.
Zo veel mensen die meegenieten van ons wel en wee? Het zou ons halve beroemdheden makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, maar het was volgens mij geteld op IP's die hier kwamen en dit topic niet in hun AT hadden staan
Ah, dan moet je uit het raam springen op een gegeven momentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, was in dat hotel die omviel, en je door een heli beschoten werd
Hoe kun je specifiek zoeken op IF spelers? Deze kun je vrij makkelijk voor weinig kopen en voor veel verkopen lijkt me toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
En al verkocht voor 24.5kIn 2 minuten toch mooi 6k verdiend
Ja zoiets kan ik me heugen, maar ik werd de heletijd doodgeschotenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ah, dan moet je uit het raam springen op een gegeven moment
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef Greenpeas het volgende:
Ik denk trouwens echt dat Toefjes echt Gert-Jan Verbeek is.
Ik kwam er na 5 wedstrijden ofzo achter dat hij rechtsbenig isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
Dabo is ook alweer gestegen in prijs.
Hart van Nederland bellen allesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo veel mensen die meegenieten van ons wel en wee? Het zou ons halve beroemdheden maken
Wie heeft het over IF spelers?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoe kun je specifiek zoeken op IF spelers? Deze kun je vrij makkelijk voor weinig kopen en voor veel verkopen lijkt me toch?
Gewoon GameFAQs erbij pakken als je het echt niet meer weet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zoiets kan ik me heugen, maar ik werd de heletijd doodgeschoten
De goedkoopste op de markt was net 2.5k, en die heb ik gekocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had die silver Argentijnse CB van Fiorentina dus voor 2k verkocht gisteren, daarna pikte ik nog 1 voor 550 op die ik er voor vanmorgen voor 6 uur op had gezet voor 1k SP. Kan iemand op de Xbox a.u.b snel kijken wat hij nu kost? Ik verwacht namelijk niet dat die van mij is verkocht.
Heel veel open bid goedkoop, maar alle Bin's zijn 5kquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had die silver Argentijnse CB van Fiorentina dus voor 2k verkocht gisteren, daarna pikte ik nog 1 voor 550 op die ik er voor vanmorgen voor 6 uur op had gezet voor 1k SP. Kan iemand op de Xbox a.u.b snel kijken wat hij nu kost? Ik verwacht namelijk niet dat die van mij is verkocht.
Na de vakantie maar weer eens spelen, want fifa verveelt best snel vind ik de laatste tijd. Alleen clubben met de skypecrew vind ik echt tofquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Gewoon GameFAQs erbij pakken als je het echt niet meer weet.
Wij speelden beter toen jij gedisconnect wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na de vakantie maar weer eens spelen, want fifa verveelt best snel vind ik de laatste tijd. Alleen clubben met de skypecrew vind ik echt tof
Je zou gek opkijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:47 schreef Greenpeas het volgende:
Ik denk trouwens echt dat Toefjes echt Gert-Jan Verbeek is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wij speelden beter toen jij gedisconnect was![]()
Kwam omdat zonder any je tegen de CPU precies het moment kan zeggen waarop hij de pass moet geven of hij diep moet gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben de hele vakantie ps3 loos, dus doe je ding
Rare experimentjes voer jij uit Fuszquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Lol ik zie ineens mijn afstandsbediening te liggen. Dus ik tegen mijn moeder: heb jij mijn afstandsbediening gevonden? Dat had ze ja. Hij lag in de badkamer
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rare experimentjes voer jij uit Fusz
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
Lol ik zie ineens mijn afstandsbediening te liggen. Dus ik tegen mijn moeder: heb jij mijn afstandsbediening gevonden? Dat had ze ja. Hij lag in de badkamer
Ja klopt. Enige nadeel van CPU is, is dat ze allemaal happen en de verdedigende linie naar voren trekken, waardoor LB Y'tjes makkelijker zijn. Anders stond ik ook wel SP of CAMquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kwam omdat zonder any je tegen de CPU precies het moment kan zeggen waarop hij de pass moet geven of hij diep moet gaan
Leuk man elke keer posten. Als ie nou nog Havelaar heette...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we Max weer
Als jij ook stopt met kutposts maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk man elke keer posten. Als ie nou nog Havelaar heette...
Goede aankoop..................quote:
Als ik dat al doe, doe ik dat iig 1x en herhaal ik het niet 3xquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij ook stopt met kutposts maken.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Als ik dat al doe, doe ik dat iig 1x en herhaal ik het niet 3x
O, kut. Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Goede aankoop..................
Is de helft waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 spitsen zijn best goed.. ff 2 formatie kaartjes en LM halen..
Het gaat vast lukken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga maar eens 2 goldpacks kopen. Ik wil Ibrahimovic, maar ik ben te gierig om hem te kopen.
Suc6quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga maar eens 2 goldpacks kopen. Ik wil Ibrahimovic, maar ik ben te gierig om hem te kopen.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Markt zit op de piekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is Ibra 4x zo duur als vorig jaar !
Denk dat het komt omdat veel meer mensen FUT spelen, hem willen, meer coins binnenhalen via wedstrijden (rewards seasons), en misschien minder kaarten uitgegeven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij echt geen half miljoen op zijn piek! 130k ofzo
voor 15 euro heb je 20 euro psn te goed bij mij. Bijna een gegarandeerde IBra dan. Al die packs die je dan kan openen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
Krulquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Plan verloopt niet succesvol.
Je duplicate is Ibraquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Plan verloopt niet succesvol.
VInd het zo zonde om er echt geld tegen aan te gooienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor 15 euro heb je 20 euro psn te goed bij mij. Bijna een gegarandeerde IBra dan. Al die packs die je dan kan openen.
Ik bood tegen jou op. Jij zeker tegen die van mij die ik voor 500 had paar minuten daarvoorquote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bood tegen jou op. Jij zeker tegen die van mij die ik voor 500 had paar minuten daarvoor
Slechts mogelijke workrates, slecht team en voor de rest matige statsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4187/#.UIFdNW9UGa8
Waarom is deze baas zo goedkoop? 85 schlong shots is echt ziek voor een zilver.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4187/#.UIFdNW9UGa8
Waarom is deze baas zo goedkoop? 85 schlong shots is echt ziek voor een zilver.
Dat hupje van spanningquote:
En verkocht voor 2.9kquote:
Haha, ja dan kan ik nog wel even door. Ik heb nu iets van 15k dus ik ben er bijna. Maar wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero en Balotelli omdraaien, dan kun je Nocerino vervangen door Yaya Toure, Richards RB en Kompany CB. Of zoiets
Nee, om te kijken of die erin ging, of kan je door mensen heenkijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |