PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Een speler voor laag inkopen en voor meer verkopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan mijn vraag: Hebben jullie nog een manier om snel geld te verdienen? Graag goeden tips, is een serieuze vraag :p
Wij gebruiken alleen manieren om langzaam geld te verdienen sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan mijn vraag: Hebben jullie nog een manier om snel geld te verdienen? Graag goeden tips, is een serieuze vraag :p
kontje achter het station verkopen en van dat geld coins kopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Er zijn 2 manierenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
Dat 1e team wat ik gebruikte tegen Rijst was ook een silver team maar niet echt goed ofzo. Jij hebt toch ook een bronze team?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je met dat bronze team waarmee je tegen Rijst speelde tegen mij?
Of heb je ondertussen ook al een silver team?
Spelers goedkoop kopen en duurder verkopen als dat niet lukt kun je tamperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef nickhguitar het volgende:
inb4 wat is tamperenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelers goedkoop kopen en duurder verkopen als dat niet lukt kun je tamperen
Ik heb een brosilver team met Fransmannen en een silver hybridquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat 1e team wat ik gebruikte tegen Rijst was ook een silver team maar niet echt goed ofzo. Jij hebt toch ook een bronze team?
Nieuwe toernooi?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef ThadCastle het volgende:
Hebben jullie al een team klaar voor het nieuwe toernooi?
Ik gebruik het team wat ik gister gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij minimaal 3 verschillende competities + maximaal 5 basisspelers uit 1 competitie.quote:
Oh dat heb ik alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, volgens mij minimaal 3 verschillende competities + maximaal 5 basisspelers uit 1 competitie.
1 gold pack als prijs.
futhead.comquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:32 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is de site waar je je opstelling kunt maken om m'n vervolgens hier te posten? Zou graag wat feedback ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |