Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit vast weer allerlei dingen door te vertellen aan opa.
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..
Raar idd, want zijn postkraai is ook weg..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..
\Dat is gewoon langevingerzuigen, weet je wel, net als uit je duim zuigen maar dan lekkerder... probeer maar...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Zo kan hij het beeld van de televisie instellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Die krijgt john van mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..
Gezien de samenstelling van de bevolking van Den Haag anno 2012 kan ik je verwarring begrijpen, maar op geografische grond moet dit antwoord toch fout worden gerekend.quote:
En hoe voelt dat? En wat is de reactie van John op jouw nieuwsberichten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |