Is hij gewend van mij hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat onaardig in zijn jubileum topicmaar hij overleeft het wel
een jaar of 72 geleden was het ook niet mis hoor ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
Rotterdam zag er nooit mooier uit dan dat
Zó oud is opa ook weer niet. Maar misschien was Willem van Oranje wel zijn bet-overgrootvader?quote:
Beiroet...?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Gert het volgende:
Haters.![]()
Opa woont niet in 020, niet in Rotjekor, maar in..
[ afbeelding ]
Ja hoor, bingo, ouwe 020 navelstaardert.quote:
Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit vast weer allerlei dingen door te vertellen aan opa.
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..
Raar idd, want zijn postkraai is ook weg..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..
\Dat is gewoon langevingerzuigen, weet je wel, net als uit je duim zuigen maar dan lekkerder... probeer maar...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Zo kan hij het beeld van de televisie instellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |