quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar eerder deze week hebben 'm betrapt. Toen had ie op één avond eerst zeg maar shirt nr 1 aan, vervolgens op een foto shirt nr 2 en op een foto later op die avond weer shirt nr 1.
Natuurlijk had PB daar een "plausibele" uitleg voor, maar je begrijpt ......
Dat schijnt dus die Poezewoes te wezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:48 schreef pos het volgende:
[..]
Via wie is Oop hier gekomen? Dan weten we ook meteen wie het meesterbrein is achter het Alibi plan.
Jeetje...best wel eng om hier in verwikkeld te rakenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat schijnt dus die Poezewoes te wezenWe hebben het brein gevonden
Sorry, was een tip van Scrutquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef pullup het volgende:
Mijn complimenten aan Jian die volgens mij erg scherp overal bovenop zit.![]()
Alleen met het suggereren dat ik iets aan opa zou doorspelen zat hij natuurlijk compleet mis maar goed iedereen maakt wel eens een foutje.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Jian het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat we de hele Haagse Bende van Oop reeds in kaart hebben gebracht, maar er is ondertussen toch een aardig beeld aan het ontstaan.
Let wel, het onderstaande berust vooralsnog op (sterke) vermoedens maar bewijzen hebben we nog niet. Enige terughoudendheid lijkt op dit tijdstip dan ook nog gewenst!
[ afbeelding ]
Het wordt steeds duidelijker !quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Jian het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat we de hele Haagse Bende van Oop reeds in kaart hebben gebracht, maar er is ondertussen toch een aardig beeld aan het ontstaan.
Let wel, het onderstaande berust vooralsnog op (sterke) vermoedens maar bewijzen hebben we nog niet. Enige terughoudendheid lijkt op dit tijdstip dan ook nog gewenst!
[ afbeelding ]
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Jian heeft zichzelf als geheime zoon/dochter van heel sneaky uit het overzicht gelaten.
Terwijl wij allemaal beter weten.
Nou, dat niet, maar het is goed dat je even langskomt, zou je bijna vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Jian heeft zichzelf als geheime zoon/dochter van heel sneaky uit het overzicht gelaten.
Terwijl wij allemaal beter weten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nouuuu, met een zekere papagaai is het je goed gelukt anders
Een beetje hitdinges is lief voor dieren....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs een beetje hitdinges moet oefenenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje hitdinges is lief voor dieren....
bijgewerktquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Users die niet tot Oop's bende, verwanten of slachtoffers behoren worden niet in het overzicht genoemd, zij zijn de vrienden van Pietje, eerlijk en oprechtquote:
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Users die niet tot Oop's bende, verwanten of slachtoffers behoren worden niet in het overzicht genoemd, zij zijn de vrienden van Pietje, eerlijk en oprecht
Misschien daarom?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.
Leo is ongrijpbaar en heeft geen gezichtquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo, de leverancier, mist nog in het plaatje. Ook schijnen er connecties met Peter N. te zijn.
Dat is niet waar dat is Gert! De roddel dat ik dat zou zijn is bewust in het leven geroepen door Kopiekut om zo verwarring te zaaienquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.
het verbaast mij nietsquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik sta wel versteld van BQ, wie had dat gedacht![]()
Aan de andere kant: was sich liebt dass neckt sich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |