heul veul str op pudge, en dan etheral blade zodat je roshan 1-shot doordat je je main attribute x zoveel aan dmg doet. en dan kom je in de highsocre van diretide. win je een mini-roshan courier en die verkoop je voor maximaal 1000 euro (de eerste paar werden voor zoveel verkocht iig)quote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat
En die gast doet dat al een paar uur
Ja hij laat zijn vrienden hem feeden tot hij al z'n items heeft en laat het dan een uurtje of 6 lopenquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
heul veul str op pudge, en dan etheral blade zodat je roshan 1-shot doordat je je main attribute x zoveel aan dmg doet. en dan kom je in de highsocre van diretide. win je een mini-roshan courier en die verkoop je voor maximaal 1000 euro (de eerste paar werden voor zoveel verkocht iig)
ja dat dacht ik ook, maar misschien telt persoonlijke damage ook of zo?quote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef hehehe het volgende:
De highscore van Diretide gaat toch om de tijd hoe snel je Roshan hebt verslagen? Als ze nu al 6 uur bezig zijn lukt dat toch niet?
WTF ga je 1000 euro uit geven aan een spelquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
heul veul str op pudge, en dan etheral blade zodat je roshan 1-shot doordat je je main attribute x zoveel aan dmg doet. en dan kom je in de highsocre van diretide. win je een mini-roshan courier en die verkoop je voor maximaal 1000 euro (de eerste paar werden voor zoveel verkocht iig)
ik kan me vooralsnog niet indenken dat ik geld zou uitgeven aan items maar dat is dan vooral ook omdat ik nog niet echt 1 a 2 helden heb die ik veeeeeel vaker speel dan de rest.quote:Op maandag 5 november 2012 12:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou sowieso nooit geld uitgeven aan een courier
sufquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
tijd om roshan te killen loopt pas nadat part 2 voorbij is, oftewel pas wanneer er een team gewonnen heeft, en dus als je 99 uur gelijk staat, dan begint de rosh timer niet
Neehoor die gozer krijgt een bann aan zijn reet hahaquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
leg eens uit?quote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat
En die gast doet dat al een paar uur
ethereal blade werkt toch op agi?quote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Hij is gebuffed dat het nu je main attribute is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ethereal blade werkt toch op agi?
voor het verkopen van items voor paypal geld? linkie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:48 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Neehoor die gozer krijgt een bann aan zijn reet haha
nee maar wel voor het hebben van 45k strengthquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
voor het verkopen van items voor paypal geld? linkie?
ik had net een rare item gewonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
nee maar wel voor het hebben van 45k strength
balen zeg, had een unusual essence gewonnen na een potje diretide, zit er niks in mijn backpack, na een beetje googlen schijnt de unusual essence bugged te zijn
Wat is je steam nick?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:51 schreef hehehe het volgende:
Ja hoor, dat is de enige Essence die ik heb. (en unnusual) dus als ik jou daarmee kan helpen.
e: het ligt eraan hoe je het leest denk ik, maar ik heb dus Exort essence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |