Een level in silence is natuurlijk ook wel een must, frost arrows zijn ook heel goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef Baalhaar het volgende:
Het punt met drow ranger is dat ze heel erg afhangt van stats en niet zo zeer van haar abillities. Items die je stats verhogen zijn erg goedkoop. denk aan de twee wraith bands die de core items vormen van drow ranger. Dit betekent dus dat je drow ontzettend sterk kan maken met weinig gold, in tegenstelling tot andere heroes die veel duurdere core items hebben.
De hero die ik in mijn eerste potje koos was drow, puur en alleen omdat zij er ''normaal'' uitzag. Dus niet een of andere gekke draak of demon uit de onderwereld. Als ik haar nu kies level ik alleen de 3e passive skill en vanaf level 2 begin ik al met stats. Zodra je je eerste wraith band dan al binnen hebt(rond level 3-4) is het eigenlijk al GG, je damage is zo ziekelijk hoog ik vergelijking met andere heroes dat de andere mid carrier niks meer kan.
drow zonder silencequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef Baalhaar het volgende:
Het punt met drow ranger is dat ze heel erg afhangt van stats en niet zo zeer van haar abillities. Items die je stats verhogen zijn erg goedkoop. denk aan de twee wraith bands die de core items vormen van drow ranger. Dit betekent dus dat je drow ontzettend sterk kan maken met weinig gold, in tegenstelling tot andere heroes die veel duurdere core items hebben.
De hero die ik in mijn eerste potje koos was drow, puur en alleen omdat zij er ''normaal'' uitzag. Dus niet een of andere gekke draak of demon uit de onderwereld. Als ik haar nu kies level ik alleen de 3e passive skill en vanaf level 2 begin ik al met stats. Zodra je je eerste wraith band dan al binnen hebt(rond level 3-4) is het eigenlijk al GG, je damage is zo ziekelijk hoog ik vergelijking met andere heroes dat de andere mid carrier niks meer kan.
Mwah het killen gaat zo snel dat je beter gelijk kan gaan schieten met arrows. De silence van Drow duurt irritant lang om te casten. Als je dan ook nog eens meeneemt dat ze vertyft traag is kan je beter gelijk frost arrows schietenquote:
ik heb het ook eerder voor over de teamfight fase later in het spel dan de 1v1 slopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah het killen gaat zo snel dat je beter gelijk kan gaan schieten met arrows. De silence van Drow duurt irritant lang om te casten. Als je dan ook nog eens meeneemt dat ze vertyft traag is kan je beter gelijk frost arrows schieten
Mja team fight is vaak zo rommelig. Alleen bij 3vs3 gebruik ik silence wat vaker. 5vs5 echt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb het ook eerder voor over de teamfight fase later in het spel dan de 1v1 slopen
Heerlijk als je dat soort spelers in je team hebt :p en ze eens geen geweldige start hebben qua geld xDquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja team fight is vaak zo rommelig. Alleen bij 3vs3 gebruik ik silence wat vaker. 5vs5 echt niet
Mja de rest moet maar supporten, dan ga ik wel killenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort spelers in je team hebt :p en ze eens geen geweldige start hebben qua geld xD
zelfs een stealth assassin silenced in teamfightsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja de rest moet maar supporten, dan ga ik wel killen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:34 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Een level in silence is natuurlijk ook wel een must, frost arrows zijn ook heel goed.
Level 7 silence, 8 frost arrows, vervolgens je arrows blijven upgraden voor als je gaat ganken en ownenquote:
het is ook tergend, je kan wel zeggen dat ze nu net zo een goede carry is als bijvoorbeeld een void, maar de drow is early / midgame al veel beter en farmt gewoon gemakkelijker. Ik ben benieuwd wat er aan gedaan wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Level 7 silence, 8 frost arrows, vervolgens je arrows blijven upgraden voor als je gaat ganken en ownen
Mhew net weer met drow gespeeld, 16-3. Ik stop met haar te kiezen, het was nu zo erg dat ik het zelf niet eens leuk vond en begon te bitchen in de chat dat ze generfd moest worden
Het probleem met d'r is dat je lanes continu gepushed worden omdat ranged creeps nu 200% damage doenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:17 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Level 7 silence, 8 frost arrows, vervolgens je arrows blijven upgraden voor als je gaat ganken en ownen
Mhew net weer met drow gespeeld, 16-3. Ik stop met haar te kiezen, het was nu zo erg dat ik het zelf niet eens leuk vond en begon te bitchen in de chat dat ze generfd moest worden
wat is dat dan? ik wil ARquote:
Halloween mode, je moet candy verzamelen enzoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat is dat dan? ik wil ARmet switch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |