*uitprobeert*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
pick zeus en fake cast je ulti (ulti hotkey indrukken, en dan in je animatie je "stop" knop spammen) en dan 9999 keer dan krijg je pas leuke taferelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
lees dit:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben echt worst dota player EU. Snap er geen hol van
[ afbeelding ]
Die eer gaat al naar Silverdigger!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben echt worst dota player EU. Snap er geen hol van
[ afbeelding ]
CENT OPquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:15 schreef hehehe het volgende:
[..]
Die eer gaat al naar Silverdigger!
http://www.cyborgmatt.com/
Nieuwe update, beetje raar dat Centaur een hoofstomp doet met zijn axe maar verder ben ik er tevreden mee :-) goeie update.
oh en misschien leuk voor baalhaar : http://i.imgur.com/9duAL.jpg de pull tijden wanneer je de creeps naar de jungle pulledquote:
Kun je dat plaatje eens goed uitleggen voor me?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
CENT OP
[..]
oh en misschien leuk voor baalhaar : http://i.imgur.com/9duAL.jpg de pull tijden wanneer je de creeps naar de jungle pulled
is bradwarden nog een beetje leuk? Zonder zijn massive strenght ulti lijkt hij me zo veel minder tankyquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:15 schreef hehehe het volgende:
[..]
Die eer gaat al naar Silverdigger!
http://www.cyborgmatt.com/
Nieuwe update, beetje raar dat Centaur een hoofstomp doet met zijn axe maar verder ben ik er tevreden mee :-) goeie update.
Hij krijgt er passive meer strength bij he, dus in totaal is het maar een kleine nerf volgens mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is bradwarden nog een beetje leuk? Zonder zijn massive strenght ulti lijkt hij me zo veel minder tanky
als ik het mij goed herinner krijgt hij er per level iets van 1.4 meer bij, over 25 levels is dat iets van 35, zijn eerdere ulti gaaf 75 toch? En dat al op level 16quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij krijgt er passive meer strength bij he, dus in totaal is het maar een kleine nerf volgens mij.
Hij heeft nu bijna 4 strength per level volgens mij, best ziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als ik het mij goed herinner krijgt hij er per level iets van 1.4 meer bij, over 25 levels is dat iets van 35, zijn eerdere ulti gaaf 75 toch? En dat al op level 16
Gewoon een ulti inwisselen voor anderhalve ulti eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:41 schreef hehehe het volgende:
Volgens mij heeft hij nu op level 25 15 strength minder. Niet echt noemenswaardig
want dat is 285 hp. Daar heb je nu een goede ability voor terug. Een buff dus.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:46 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Kun je dat plaatje eens goed uitleggen voor me?
(vanaf minute 2)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:52 schreef hehehe het volgende:
De strepen zijn de wegen waar je moet gaan lopen als je wilt gaan pullen
De getallen(bijv 27/57) zijn de secondes wanneer je moet gaan pullen om ze met de creeps aan te laten vallen
En de gekleurdheid van de bolletjes geven aan hoeveel je er nodig hebt om je eigen creepwave uit te moorden en de neutral camp te vernietigen.
add me op steam (silverdigger) en ik paas je der 1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:23 schreef Kriebelhoest het volgende:
Heeft iemand een key? zou deze game graag proberen!
90% van de keren ligt het niet aan de speler zelf maar aan de rest van de team die het vertikt om de feedende speler hulp te verlenen. Bijvoorbeeld dat hij genoodzaakt met een kut hero solo moest en je team maar niet wilt helpen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:20 schreef avaz het volgende:
Wat kan ik me toch irriteren aan die figuren die binnen 10/15 minuten 0-4+ gaan, en daardoor het potje opfokken voor jeBeter bouwen ze een concede button in zoals bij HoN. Vind het zo vermoeiend om potjes uit te spelen waar je al weet dat er niets meer te halen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |