Switchen kan gewoon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
Ik mis de allrandom mode en de mogelijkheid tot switchen echt zwaar
switch heette het toch bij de oude dota? dat je kon ruilen van held.quote:
hoe werkt dat dan? bij dota 2quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef Burrito het volgende:
Als je een hero randomt die je toch niet wilt kan je gewoon swappen/switchen als iemand een hero heeft die jij liever wilt (en hij wilt ook ruilen)
quote:
druk op scorebord (default "/ ")quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat vraag ik me ook af, ik hoor alleen mensen zeggen dat het nog niet kan.
Ah vandaar, ik speel enkel SD.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
[..]
druk op scorebord (default "/ ")
en dan op een player en dan "swap player"
kan niet in SD (en weet niet zeker maar waarschijnlijk ook niet met RD)
Dire he, Dirge is undyingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef hehehe het volgende:
Switch is met een speler van de tegenstander ruilen, dus bijvoorbeeld van Radiant naar Dirge (dit kan overigens (nog) niet)
Swap is van hero wisselen van je eigen team.
Tegen het einde kan je gewoon bij de spawn plek van de tegenstander wachten en de bots lopen gewoon door zonder aan te vallen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Wii-Style het volgende:
WTF. Zojuist een unfair co-op bot match gespeeld met een Luna speler. 1000 xp/min
Laten we niet deze kant opgaan met dit topic, de 'ik ben verdomme beter dan jij, en jij kan er geen reet van kant'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom is er geen Fok! tournament.
Ik kan jullie makkelijk aan namelijk.
Snap ik, maar genoeg mensen die er op happenquote:
KOM DANNquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Wii-Style het volgende:
Waarom is er geen Fok! tournament.
Ik kan jullie makkelijk aan namelijk.
Echte mannen spelen zonder regels 1v1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
KOM DANN![]()
ik lasthit je eruit met 85 lasthits in 10 mins met crystal maiden
-apomsh
eerste 3 kill of 2 towers
geen bottle crow, usable items(behalve stick),vangod,linkens,hood
dit zijn de officiele regels voor 1op1 omdat het anders saai is, met regen // linken of mekanism ofzoietsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef hehehe het volgende:
[..]
Echte mannen spelen zonder regels 1v1
Officiële regelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:56 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dit zijn de officiele regels voor 1op1 omdat het anders saai is, met regen // linken of mekanism ofzoiets
dit maakt het juist mannelijk
en bla bla teamgame bla bla zeggen de mensen die niet durven,
dus wachten op de -sh command en we kunnen het uitvechtne!
Gollum Gollum Gollumquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is de volume van Broodmother's speech sounds achterlijk hoog in vergelijking met de andere heroes. Dat klopt toch helemaal niet. Ik ben serieus teleurgesteld in Valve die altijd redelijk is geweest. Broodmother is nauwelijks speelbaar. Echt te achterlijk voor woorden. En dan heb ik het niet eens over de heroes die teveel hetzelfde klinken of heroes die gewoon te saai klinken zoals Templar Assassin maar tenminste is de volume/geluidskwaliteit een beetje normaal.
pick zeus en fake cast je ulti (ulti hotkey indrukken, en dan in je animatie je "stop" knop spammen) en dan 9999 keer dan krijg je pas leuke taferelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is de volume van Broodmother's speech sounds achterlijk hoog in vergelijking met de andere heroes. Dat klopt toch helemaal niet. Ik ben serieus teleurgesteld in Valve die altijd redelijk is geweest. Broodmother is nauwelijks speelbaar. Echt te achterlijk voor woorden. En dan heb ik het niet eens over de heroes die teveel hetzelfde klinken of heroes die gewoon te saai klinken zoals Templar Assassin maar tenminste is de volume/geluidskwaliteit een beetje normaal.
Teleurgesteld in Valve vanwege 1 iets waar jij je aan ergert?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:23 schreef Wii-Style het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |