Hier staat copies, dus dat betekent minimaal 2quote:Invite your friends
You have extra copies of Dota 2 to give away
Ik kreeg bij het afsluiten van dota 2 ook nog eens zo'n scherm van steam waarop stond dat ik 2 copies zou hebben, zie er alleen slechts eentje staan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:45 schreef hehehe het volgende:
[..]
Hier staat copies, dus dat betekent minimaal 2. Ik heb er maar 1. Hoor ik er meer te hebben of is het gewoon gemakzucht van ze?
Well chill trouwens, zo spontaan een invite.
1 copy heb je gekocht + 1 die heb je gekregen = 2quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het afsluiten van dota 2 ook nog eens zo'n scherm van steam waarop stond dat ik 2 copies zou hebben, zie er alleen slechts eentje staan..
Oh, op die fiets. Hehequote:Op zondag 21 oktober 2012 11:19 schreef Burrito het volgende:
[..]
1 copy heb je gekocht + 1 die heb je gekregen = 2
geen dank.
Wauw aan force staff heb je ook niks meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
Geheel onverwachts trouwens: nu al weer een nieuwe update: 6.76
http://www.playdota.com/changelogs/6.76
Ik ga m nu doorlezen.
Kocht jij Force Staff voor 10 damage en attackspeed? Zo nee: dan is er niks verandert voor jouquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:15 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wauw aan force staff heb je ook niks meer
`quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En mag ik ze champs noemen of gaat het volk dan brullen dat het een andere naam heeft?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef hehehe het volgende:
Lich, Crystal Maiden, Zeus en Lion zijn wel makkelijke INT heroes.
Moeilijkere INT heroes zijn Visage, Puck, Chen en Invoker.
Makkelijke AGI heroes zijn vooral SA, Sniper, Magina, Mortred en Bloodseeker
Moeilijker AGI is Mirana, Venge (omdat ie meer een support is), Lone Druid, Shadowfiend, Meepo en Spectre
Sniper is wel makkelijk omdat hij niet bijzonder veel hoeft te doen maar het is moeilijk om met hem full te carry'en want hij is van papier en heeft geen escape
Makkelijk STR is Skeleton King, Sven, Axe, Lycan en Spirit Breaker
Moeilijker STR is Pudge, Wisp, Beastmaster en Dirge.
Nu ligt het er natuurlijk wel altijd aan wie je tegenover je hebt en wat je uiteindelijk met de hero wil doen (semicarry, carry of support etc)
Speel astjeblieft geen carry als je niet 300 GPM op zijn minst kan halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef hehehe het volgende:
Nee, Lycan inderdaad niet meer. Na de jungle nerf. Magina is nog wel makkelijk. Als je niet op je eentje bent aangesteld dan hoef je niet bijzonder goed te kunnen carry'en.
Dat is het juist, je kunt makkelijk meer hebben als noob Magina ;-)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Speel astjeblieft geen carry als je niet 300 GPM op zijn minst kan halen.
Nee, als je noob bent kan je namelijk niet fatsoenlijk lasthitten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef hehehe het volgende:
[..]
Dat is het juist, je kunt makkelijk meer hebben als noob Magina ;-)
wacht gewoon op patch analysisquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Hehe
Geheel onverwachts trouwens: nu al weer een nieuwe update: 6.76
http://www.playdota.com/changelogs/6.76
Ik ga m nu doorlezen.
e: Ah, veel coole remakes. Nog wel even zien hoe het uit gaat pakken maar ik ben er wel positief over. Ook mooi dat bijna alle boots zijn generfd. Er wordt zoveel gebuffd qua cooldowns enzo dat het bijna op LoL begint te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |