Om een toffe user te worden moet je je smileygebruik aanpassen. Foute grappen worden altijd gewaardeerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:24 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Ja door al die mijne velden.![]()
hmmm brengt me op een goed idee. snachts maar ff wat landmijnen weg leggen in een bepaald stadion ergens in nederland (vul zelf maar in waar,wil niemand kwetsen) maar we kunnen nog spelers gebruiken![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Zoveel vrouwen achter elkaar in een VBL topic, waar blijft Steven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jullie zijn Geweldig !!!!
Die zit te fappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef DonRaja het volgende:
Zoveel vrouwen achter elkaar in een VBL topic, waar blijft Steven?
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef Fannie het volgende:
Gestemd en op Facebook een link gezet.![]()
Succes jongens!
quote:
quote:
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jullie zijn Geweldig !!!!
Ik ben de link aan het spammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
Nee, nou ja; het kan natuurlijk ook teveel worden. Arme jongenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
Ja, maar daar heeft hij geen vrouwen in VBL voor nodig...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben de link aan het spammenvandaar
Ken je mij nou al zo goed ja?quote:
Hell yeah!quote:
Wij willen geen gezichtsverlies lijdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah!
Kan VBL niet een benefietwedstrijd organiseren tegen FC Korter? Genoeg kneuzen op FOK!
FOK!C-Knudde
Zie je het voor je: Feyenoorders/Ajacieden in 1 team? De tegenstander heeft dan bij voorbaat al gewonnen, want wij houden niet genoeg spelers overquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij willen geen gezichtsverlies lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |